قیمت بیت کوین

تصحیح قیمت بیت کوین و روند صعودی آن

مایک نواگریتز یکی از سرمایه‌گذاران مطرح ارزهای دیجیتال بیان کرد بیت کوین پس از هالوینگ ماه می پتانسیل گذشتن از مرز 20,000 دلار را خواهد داشت. وی طی مصاحبه‌ای که با CNBC در تاریخ 14 فوریه انجام داد گفت: بیت کوین بهترین دارایی در 11 سال گذشته بوده است و سال 2020 یک بار دیگر سطح 20,000 دلار را به چالش خواهد کشید.

نواگریتز همچنین بیان کرد در حال حاضر می‌توانیم کمی آشفتگی در بازار ارز دیجیتال بیت کوین مشاهده کنیم ولی این رمز ارز در حال طی روند صعودی خود بوده و به نظر می‌رسد تا پایان سال جاری قدرت رسیدن به بیشترین قیمت ثبت شده تا کنون را داشته باشد. همچنین بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا مسیر خود به عنوان یک منبع منحصر به فرد ذخیره ارزش را پیدا کرده است.

بیت کوین یک ذخیره ارزش مطمئن

مردم بیت کوین را به عنوان یک ذخیره ارزش ( مانند طلا ) پذیرفته‌اند. در نظر داشته باشید که ارزش بازار طلا با توجه به قدمت 3000 ساله آن حدود 10 تریلیون دلار و ارزش بازار بیت کوین با وجود پیدایش 11 ساله این ارز دیجیتال معادل 200 میلیارد دلار است.

در ماه دسامبر و قبل از افزایش قیمت اخیر بیت کوین مایک نواگریتز پیش بینی کرده بود قیمت بیت کوین به 12,000 دلار خواهد رسید.

آخرین پیش بینی نواگریتز در مقایسه با سایر چهره‌های شناخته شده این صنعت با افراط کمتری همراه است. اوایل ماه جاری تام لی، دیگر بنیانگذار فانداستریت عنوان کرده بود قیمت بیت کوین تا پایان ماه آگوست به 27,000 دلار خواهد رسید. وی گذشتن از شاخص میانگین متحرک 200 روزه که معمولا منجر به افزایش قیمت 200 درصدی ارزهای دیجیتال شده است را دلیل این پیش بینی خود عنوان کرد.

روز گذشته قیمت بیت کوین به سمت محدوده 9,880 دلار حرکت کرد و دوباره توانست به سطح 10,000 دلار بازگردد.

پیش بینی تحلیل‌گران

بسیاری از تحلیل‌گران هنوز هم دیدگاه‌های خوشبینانه خود را حفظ کرده و معتقدند قیمت این ارز دیجیتال روند صعودی در پیش خواهد داشت. فیلبی فیلبی ( FilbFilbi ) نیز در این باره افزود: کاهش قیمت بیت کوین و رسیدن آن به سطح 9,880 دلار نشان دهنده واکنش مناسب گاوهای این بازار مالی است ولی برای اطمینان از ادامه روند صعودی تشکیل یافته، لازم است سطح 10,000 دلار بازپس گرفته شود.

مایکل ون د پوپ، از دیگر تحلیل‌گران مطرح ارزهای دیجیتال نیز معتقد است بازگشت قیمت در ارزهای دیجیتال به منزله سلامت بازار صعودی است. وی در پیام توییتری خود عنوان کرد: اولا اصلاح قیمت به سلامت بازار این ارز دیجیتال کمک خواهد کرد و دوما بیت کوین به سمت 3,000  دلار حرکت نخواهد کرد و ما هنوز در ابتدای راه هستیم.

همچنین ببینید

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.