ارز دیجیتال اتریوم

تعداد تراکنش های روزانه ارز دیجیتال اتریوم از مرز یک میلیون گذشت!

روز گذشته تعداد تراکنش‌های روزانه ثبت شده در شبکه اتریوم (  ETH ) از مرز یک میلیون گذشت.

به نظر می‌رسد ارز دیجیتال اتریوم که دومین ارز بزرگ رمزنگاری شده و بزرگ‌ترین آلت کوین دنیای ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود به دنبال جلب توجه است. طبق اطلاعات به دست آمده از سایت اتر اسکن ( etherscan ) روز گذشته تعداد 1,004,170 تراکنش موفق در بلاک چین ارز دیجیتال اتریوم انجام شده که این رقم، بیشترین تعداد تراکنش‌های روزانه ثبت شده از ماه می 2018 تا کنون است. پیش از دیروز، آخرین باری که شبکه بلاک چین اتریوم موفق به گذشتن از مرز یک میلیون تراکنش روزانه شد، ماه می 2018 بود ولی باید توجه داشت که سطح فعلی هنوز به طورقابل‌توجهی کم‌تر از تعداد اوج معاملات روزانه ثبت شده در ماه ژانویه سال گذشته ( 1,349890 ) می‌باشد.

ارزش تراکنش‌های داخل زنجیره‌ای ( on chain ) ارز دیجیتال اتریوم در تاریخ دسامبر 2018 به بیشترین مقدار ماهانه تاریخ خود، یعنی به 115 میلیون تراکنش رسید.

بر اساس گزارش‌های شرکت تحلیلی Diar حجم تراکنش‌های ارز دیجیتال اتریوم روی برنامه‌های غیر متمرکز یا دی اپ‌ها ( Dapps ) در ماه آوریل به رقم 776,000 اتریوم رسید. این شرکت همچنین در اواخر ماه آپریل اعلام کرد تعداد تراکنش‌های داخل زنجیره‌ای بر بستر شبکه  ارز دیجیتال بیت کوین هم در تاریخ مذکور به بالاترین مقادیر خود از شروع سال 2017 تا آن زمان دست یافته بود.

منبع: cointelegraph

 

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.