تحلیل قیمت بیت کوین

تلاش بیت کوین برای جبران کاهش قیمت

نمودار قیمت برترین ارزهای دیجیتال دنیای رمز نگاری شده، عصر روز گذشته با کاهش قیمت ناگهانی همراه بودند. سردرمداران این بازار از جمله بیت کوین ، اتریوم و ریپل جزو ارزهایی بودند که با جریان اصلی شکل گرفته در این بازار هماهنگ شده و افت ناگهانی قیمت را تجربه کردند.

تحلیل قیمت بیت کوین

بیت کوین

ارز دیجیتال بیت کوین هم اکنون با ثبت کاهش قیمت 4.42 درصدی در محدوده 9,691 دلار در دسترس خریداران قرار گرفته است. عصر روز گذشته، بین ساعات 5:45 تا 6:20 ( به وقت گرینویچ )  سقوط ناگهانی قیمت گریبانگیر ارزهای دیجیتال برتر از جمله بیت کوین ، اتریوم و ریپل شد. بزرگترین ارز دیجیتال یعنی بیت کوین هم از قیمت 10,265 دلار به سمت محدوده  9,630 دلار سقوط کرد. جالب است بدانید که این افت قیمت 6 درصدی در عرض فقط نیم ساعت اتفاق افتاد.

 

قیمت بیت کوین

بررسی قیمت بیت کوین توسط تحلیل‌گران

قیمت بیت کوین داخل دو مثلث بزرگ و کوچک قرار دارد، حالا سوال اینجاست که این ارز دیجیتال به کدام سمت حرکت خواهد کرد؟

افزایش قیمت بیت کوین

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، نمودار سمت چپ حاوی یک مثلث کوچک و روند نزولی است که طبق آن، شکست قیمت به سمت سطوح پایین‌تر دور از انتظار نیست. در نمودار قیمت سمت چپ هم شاهد شکل گیری یک مثلث بزرگ هستیم، قیمت ارز دیجیتال بیت کوین قادر به شکست نقطه پیک 13,200 دلار نشد و به سمت سطوح پایین سرازیر شد. قیمت هدف روزانه این ارز دیجیتال را می‌توان در نقطه 9,100  دلار در نظر گرفت.

اتریوم

ارز دیجیتال اتریوم هم با ثبت کاهش قیمت 6.73 درصدی روزانه در محدوده قیمت 173 دلار مورد خرید و فروش قرار می‌گیرد. بزرگ‌ترین آلت کوین رمز نگاری شده، روز گذشته از قیمت 186 دلار به 168 دلار رسید. همچنین در میان اخبار داغ مربوط به کاهش قیمت ارزهای مختلف در روز گذشته، مرورگر بریو ( brave ) که بر بستر بلاک چین فعالیت می‌کند هم از توسعه کیف پول مخصوص خود برای ارز دیجیتال اتریوم ، توکن‌های قرار گرفته بر بستر اتریوم ، نرم افزارهای غیر متمرکز و دی اپ ها خبر داد.

قیمت اتریوم

ریپل

دومین آلت کوین برتر ارزهای دیجیتال یعنی ریپل ، هم با ثبت کاهش قیمت 5.27 درصدی روزانه از قافله کاهش قیمت عقب نمانده و در محدوده 0.254 دلار به سر می‌برد. در همین رابطه چندی پیش به نقل از کوین تلگراف، یک شهروند استرالیایی با نام کاترین نگوین، به جرم خود مبنی بر سرقت 100,000 توکن ریپل معادل 450,000 دلار در ژانویه 2018  اعتراف کرده بود که پس از رسیدگی به این پرونده، امکان مجازات این فرد در آینده‌ای نزدیک بسیار بالاست.

قیمت ریپل

دوستداران عزیز ارزهای دیجیتال ، لازم به ذکر است این اطلاعات را به عنوان یک توصیه مالی برای خرید و فروش خود در نظر نگیرید. هدف تیم اکسکوینو آشنایی شما با شرایط بازار و بالا بردن قدرت درک همراهان از نمودار قیمت ارزهای دیجیتال مختلف در این بازار مالی است.

 

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.