تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال

تلاش بیت کوین برای حفظ 10,000 دلار!

روز شنبه 24 آگوست ( 2 شهریور )، اکثر ارزهای دیجیتال با کاهش قیمت رو به رو بودند و این در حالی است که ارز بیت کوین هم در شبانه روز گذشته، برای چندمین بار به محدوده زیر 10,000 دلار حرکت کرد.

از بین 20 ارز دیجیتال برتر، تنها ارزهای کاردانو ( ADA ) و نئو ( NEO ) به ترتیب با 1.3 و 2.6 درصد افزایش قیمت، موفق به ترسیم شمع سبز رنگ در نمودار قیمت روزانه خود شدند.

تحلیل قیمت بیت کوین

بیت کوین در تلاش برای نگه داشتن سطح حمایت 10,000 دلار

بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا، بیت کوین، با ثبت کاهش قیمت 3.3 درصدی در حال حاضر در محدوده 10,066 دلار مورد معامله قرار می‌گیرد. این ارز دیجیتال در شبانه روز گذشته، بارها به محدوده زیر 10,000 دلار سقوط کرد. بیت کوین در نمودار قیمت هفتگی خود با کاهش 1.2 درصدی همراه بوده است.

تحلیل قیمت بیت کوین

از طرفی، یکی از افراد برتر در زمینه تحلیل قیمت ارز دیجیتال بیت کوین  با ترسیم نمودار زیر، مسیر حرکت این ارز دیجیتال را در یک کانال صعودی در نظر گرفته است. همانطور که در این نمودار مشاهده می‌کنید قیمت بیت کوین به سطح مقاومت این کانال برخورد کرده‌ و اکنون یک مثلث متقارن تشکیل داده است. از طرفی آلت کوین‌ها در تلاش برای افزایش قیمت هستند و قدرت نفوذ بیت کوین در بازار در حال نزدیک شدن به سمت اولین سطح حمایت است. باید در نظر داشت که در هر حال، این سطح حمایتی آبی از اهمیت ویژه برخوردار است. به نظر من ( نویسنده ) حتی در صورت رسیدن قیمت بیت کوین به این سطح، همچنان روند قیمت این ارز دیجیتال صعودی خواهد بود.

تحلیل قیمت بیت کوین

دومین ارز دیجیتال برتر دنیای رمز نگاری شده، اتریوم هم با ثبت کاهش قیمت 2.3  درصدی، در حال حاضر در محدوده قیمت 190 دلار خرید و فروش می‌شود. اتریوم به عنوان بزرگترین آلت کوین به لحاظ سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال، طی هفت روز گذشته موفق به ثبت افزایش قیمت 2.9 درصدی در نمودار قیمت هفتگی خود شد.

تحلیل قیمت اتریوم

ارز دیجیتال ریپل، به عنوان دومین آلت کوین برتر، با ثبت کاهش قیمت روزانه 2.2 درصدی در حال حاضر در محدوده قیمت 0.269  دلار مورد خرید و فروش قرار می‌گیرد. ریپل هم مانند اتریوم در نمودار قیمت هفتگی خود با افزایش 2.1 درصدی همراه بوده است.

تحلیل قیمت ریپل

بازار ارزهای دیجیتال روز کاری خود را با مقدار سرمایه گذاری کل 270 میلیارد دلاری آغاز کرد و در حال حاضر این مقدار به رقم 263 میلیون دلار رسیده است. همچنین حجم معاملات انجام شده روزانه نیز از مقدار 52 میلیارد دلار به سمت 49 میلیارد دلار حرکت کرده است.

در این بین، از میان تمام ارزهای دیجیتال برتر، بیشترین ضرر را دارندگان ارز مونرو ( XMR ) با ثبت کاهش قیمت 5 درصدی طی 24 ساعت گذشته متحمل شدند.

روز گذشته رئیس بانک مرکزی بریتانیا، مارک کارنی گفت: ارزهای دیجیتالی مثل لیبرا قابلیت جایگزینی با دلار آمریکا به عنوان یک ارز ذخیره‌ای ( reseve currency ) جهانی را خواهند داشت. از طرفی آنتونی پامپلیانو، موسس شرکت سرمایه گذاری و دارایی دیجیتال مورگان کریک خاطر نشان کرد موضع حمایتی از سوی قانون‌گذاران بریتانیا و همچنین بانک مرکزی، موجب پذیرش سریع ارزهای دیجیتال خواهد شد. وی همچنین در پیغام توییتری خود نوشت:

فقط ده سال تا پذیرش ارزهای دیجیتال از سمت بانک‌‌های مرکزی به عنوان یک ذخیره دارایی جهانی، زمان باقی مانده است. این حرکت بسیار سریع‌تر از چیزی است که هر کسی می‌تواند فکرش را بکند.

در ادامه صحبت‌های کارنی و پامپ درباره پذیرش ارز جایگزین به عنوان ارز ذخیره جهانی، جوزف یانگ یکی از اعضای کوین تلگراف در کره جنوبی اظهار داشت:

شدت یافتن جنگ ارزهای دیجیتال همراه با افزایش ریسک‌های مربوط به مناطق جغرافیایی، سبب به وجود آمدن موقعیت هیجان انگیز برای دارایی هایی مثل طلا و بیت کوین شده است.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.