عرضه توکن شبکه اجتماعی ردیت بر بستر بلاک چین اتریوم

پلتفرم محبوب رسانه های اجتماعی ، Reddit ، قصد دارد امتیازهای جامعه ( Community Points ) را به صورت توکن‌هایی بر بستر بلاک چین اتریوم عرضه کند.کاربران می‌توانند این توکن‌ها را ماهانه با گذاشتن کامنت یا پست کردن تاپیک‌های جدید به دست بیاورند. آنها قادر خواهند بود امتیازهای به دست آمده را در امورخدماتی مختلفی مانند خرید عضویت و رای گیری در نظرسنجی‌های مهم خرج کنند.

توکن ردیت

ردیت در پست وبلاگ اخیر خود یک ویژگی جدید به نام امتیاز جامعه ( Community Points ) معرفی کرده است که این امتیازها مانند توکن‌های ERC-20 استاندارد بر روی شبکه بلاک چین اتریوم ساخته و ذخیره می‌شوند. قرار گرفتن آن‌ها بر بستر بلاک چین اتریوم سبب می‌شود که با ابزارهای موجود در این بلاک چین سازگارتر باشند.

این امتیازها که معیار سنجش اعتبار و حضور کاربران در جامعه ردیت خواهد بود در کنار نام کاربری آن‌ها در پست‌ها و کامنت‌ها نمایش داده می‌شود.

توزیع این امتیازها به صورت ماهانه و بر اساس حضور و تاثیر هر کاربر طی چهار هفته گذشته انجام می‌شود و ردیت فهرستی از امتیازهای به دست آمده را هر ماه منتشر می‌کند. جامعه ردیت یک هفته زمان خواهد داشت تا این امتیازها را بررسی کرده یا گزینه دیگری را پیشنهاد بدهد.

ردیت

پس از اعمال تمامی تغییرات، ردیت نسخه نهایی خود را منتشر می‌کند. از زمان تهیه لیست نهایی کاربران تنها 6 ماه فرصت دارند تا امتیازهای خود را کسب کنند.

کاربران همچنین باید کیف پول خود را در بلاک چین اتریوم ایجاد کنند. بنابراین ، آنها یک آدرس عمومی و یک کلید خصوصی مورد نیاز برای دسترسی و مدیریت کیف پول خود دریافت خواهند کرد.

به گفته برخی اعضای جامعه ردیت، توکن‌های جدید ERC-20 با دیفای سازگار خواهد بود. این امر می‌تواند باعث افزایش چشمگیر مقبولیت DeFi شود. به دلیل اینکه ردیت بیش از 300 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

توزیع اولیه امتیازات

در این پست همچنین آمده است که تعداد امتیازهای اختصاص داده شده به کاربران با گذشت زمان کاهش می‌یابد. توزیع اولیه این امتیازات شامل 50 میلیون عدد خواهد بود و طی سال اول 50 میلیون امتیاز دیگر نیز توزیع می‌شود.

اما با گذشت زمان و هنگامی که مجموع امتیازها به 250 میلیون عدد رسید، کل امتیاز در چرخه کاهش می‌یابد.

جالب اینجاست که کاربران می‌توانند با استفاده از این امتیازات، عضویت ویژه را خریداری کنند. با خرید عضویت ویژه امتیازهای مورد نظر از بین رفته و ارزش سایر توکن‌ها بیشتر خواهد شد.

هنگامی که مردم اقدام به خرید عضویت با دلار می‌کنند ردیت بخشی از امتیازهای خود را از بین می‌برد.

لازم به ذکر است افرادی که دارای امتیاز این جامعه هستند، نتیجه نظر سنجی‌ها را به شکل دیگر مشاهده خواهند کرد.

منبع: Cryptopotato

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.