شبکه بلاک چین TON در تلگرام و راه اندازی ارز دیجیتال

راه اندازی شبکه بلاک چین TON توسط تلگرام

بر اساس گزارش‌های سایت the block، ظاهرا تلگرام، این سرویس پیام رسانی رمز نگاری شده، شبکه باز تلگرام (TON) را در سه ماه سوم سال 2019 راه‌اندازی خواهد کرد.

بنابر گزارش‌ها، این سرویس پیام رسان طی یک نامه غیر رسمی داخلی به سرمایه‌گذاران اطلاع داده است که شبکه تن ( TON )  اواخر امسال راه‌اندازی خواهد شد. تلگرام ادعا می‌کند که روند آزمایش موفق اخیر درباره ماشین مجازی TON و الگوریتم اجماع بیزانسی، توانایی دست‌یابی به اهداف قید شده در وایت پیپر اصلی را دارد. بنا بر گزارشات منتشر شده در ماه آوریل توسط کوین تلگراف، تلگرام امکان دسترسی به نسخه آزمایشی خصوصی بلاک چین TON را برای تعداد معدودی از توسعه دهندگان فراهم ساخت و طبق گفته این توسعه دهندگان، بلاک چین تست شده دارای قدرت بسیار بالا در انجام تراکنش‌ها است.

برای آشنایی با شبکه TON که شبکه بلاک چین تلگرام است، می توانید به مقاله ” آزمایش TON ؛ شبکه بلاک چین تلگرام “ مراجعه کنید.

شبکه TON همانند شبکه اتریوم، قابلیت اجرای نرم‌افزارهای تمرکز زدایی شده را خواهد داشت.

در ماه فوریه و طی یک قرارداد فروش برای توکن تلگرام که گرام نام دارد – ارز دیجیتال بومی شبکه TON – اعلام شده بود که اگر این شبکه تا تاریخ 31 سال 2019 راه‌اندازی نشود، قرارداد ذکر شده فاقد ارزش خواهد بود.

برای آشنایی با ارز دیجیتال گرام می توانید مقاله ” ارز دیجیتال گرام و حرف و حدیث های جدید” مراجعه کنید.

تلگرام از شبکه پیام رسان تا ارائه ارز دیجیتال

شبکه پیام رسان تلگرام توسط دو برادر به نام‌های نیکولای و پاول دوروف در سال 2013 تاسیس شد و این شرکت در سال گذشته، طی دو مرحله از عرضه اولیه سکه خود قادر به جذب 1.7 میلیارد دلار سرمایه شد. این پلتفرم با افتخار میزبان حدود 200 میلیون کاربر فعال می‌باشد.

ماه گذشته توسعه‌دهندگان شبکه TON همکاری خود را با یک شرکت خدمات مالی به نام Wirecard آغاز کرده اند و آزمایشگاه‌های شبکه TON همکاری خود را با وایرکارد در زمینه توسعه محصولات مالی ادامه خواهد داد.

 

منبع: cointelegraph

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.