قیمت اتریوم و قیمت بیت کوین و بازار ارز دیجیتال

راه حل برای موضوع ثبات قیمت اتریوم در بازار ارز دیجیتال

مطرح شدن 4 راه حل برای موضوع ثبات اتریوم در بازار ارزهای دیجیتال

قیمت اتریوم ( Ethereum) و تلاش برای رهایی از تاثیرات بیت کوین

بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر، میزبان تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال می‌‏باشد که هر یک از این ارزها، دارای ویژگی‏‌ها و رفتار خاصی بوده و نسبت به شرایط مختلف دارای واکنش‏‌های ویژه‌‏ای می‏‌باشند. البته در این بین و از میان بسیاری از ارزهای دیجیتال موجود در بازار، تعدادی از ارزها وجود دارند که از ارزش و اهمیت بالاتری برخوردا بوده و دارای سابقه‏‌ی فعالیت بسیار بیش‏تری در بازار ارزهای دیجیتال می‌‏باشند.

یکی از این ارزهای ارزشمند که همه روزه حرف و حدیث‏‌های زیادی نیز در مورد آن، مطرح می‌‏باشد، ارز دیجیتال اتریوم می‏‌باشد. اتریوم از جمله ارزهایی است که به عنوان رقبای اصلی بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال مطرح می‏‌باشد و همواره و از زمان پیدایش خود، به دنبال راه حل‏ ها و روش ‏هایی در راستای رهایی از سایه‌‏ی بیت کوین و تأثیرپذیری مستقیم از این ارز دیجیتال می‏‌باشد. در حال حاضر همانطور که مشخص است، قیمت اتریوم هنوز نتوانسته خود را آن طور که باید و شاید، از زیر سلطه‌ی بیت کوین خارج نماید و آن گونه که دیده می‏‌شود، قیمت اتریوم تأثیرات بسیار شدیدی را از نوسانات قیمتی اخیر بیت کوین می‌پذیرد

این در حالی است که در سال 2018، برای به قدرت رسیدن اتریوم و افزایش ارزش سهام آن در بازار ارزهای دیجیتال، بسیاری از پروژه‏ های علمی و فنی توسط شرکت‏ های بزرگ در سراسر دنیا پیاده‏ سازی شده است و گویا این پروژه‏ ها هم نتوانسته‌‏اند باعث بهبود و تغییر شرایط اتریوم در بازار ارزهای دیجیتال شوند.

در این راستا و برای پیدا کردن راه حل مشخص و تأثیرگذار در مورد مشکل ثبات قیمت اتریوم در بازار ارزهای دیجیتال، کارشناسان این حوزه، تعدادی راه حل در نظر دارند که در ادامه به بررسی این موارد می‏‌پردازیم.

  • ABACUS

در اصل ” ABACUS “، به عنوان یک پروتکلی می‏‌باشد که برای مدیریت توکن‏ ها به وجود آمده است. در واقع شبکه ‏ی اتریوم را در نظر بگیرید که در آن قراردادهای هوشمندی در بین اعضا صورت می‌‏گیرد که این قراردادها، به صورت تراکنش‏ های انجام شده بین طرفین درگیر در این قرارداد مطرح می‏‌باشند. حال کمک پروتکل ” ABACUS “، به اتریوم در این است که می‌‏تواند در احراز هویت‏‌های طرفین درگیر در قرارداد هوشمند به کار برده شود و از این طریق بتواند مانع از شکل ‏گیری و تأثیر انواع حملات صورت گرفته ‏ی مشخص در این زمینه باشد.

بدین ترتیب می‌‏توان گفت که پروتکل ” ABACUS “، با اضافه کردن ویژگی‏‌ها و امکانات مثبت به ارز دیجیتال اتریوم، می‏‌تواند به عنوان یکی از راه‏ حل‏‌های اساسی و قابل توجه در راستای افزایش ارزش و اعتبار اتریوم در بازار ارزهای دیجیتال مطرح شده و در راستای افزایش ثبات این ارز دیجیتال در بازار، کمک شایانی کرده باشد.

  • Connext

یکی از اساسی‏ ترین مسائل و موضوعات مطرح در مورد ارزهای دیجیتال موجود در بازار، سرعت تراکنش‎های صورت گرفته، توسط این ارزها در شبکه ‏های خود می‏‌باشد. در واقع در حال حاضر در بازار ارزهای دیجیتال عوامل و مسائل مختلفی در مورد برتری و بهتر بودن یک ارز دیجیتال نسبت به موارد دیگر وجود دارند که یکی از موارد اساسی نیز، سرعت تراکنش ‏های صورت گرفته توسط آن ارز دیجیتال می‌‏باشد. در این بین ارزهای دیجیتال همواره سعی دارند تا از طریق بالاتر بردن سرعت تراکنش ‏های صورت گرفته در شبکه ‏ی خود، بر ارزش و اعتبار خود در بازار ارزهای دیجیتال بیفزایند که ارز دیجیتال اتریوم نیز، به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال مطرح، در حال تلاش در این زمینه می‌باشد.

حال در این راستا، ” Connext “، شرایطی را فراهم نموده است که از طریق آن، این امکان برای کاربران شبکه ‏ی اتریوم فراهم می‏‌شود که تراکنش ‏های خود را در سرعت بسیار بالاتری انجام دهند و در واقع از نظر سرعت، باعث افزایش مقبولیت اتریوم در بازار ارزهای دیجیتال می‌‏شود که این عامل می‌‏تواند به عنوان یکی از اساسی ‏ترین راه حل‏های مطرح در افزایش ثبات اتریوم در بازار باشد. چرا که کاربران همواره به دنبال سرعت بیش‏تر در تراکنش‏ های صورت گرفته در یک ارز دیجیتال هستند و با افزایش سرعت اتریوم در انجام تراکنش ‏ها، توسط ” Connext “، شاهد افزایش تقاضا برای این ارز دیجیتال خواهیم بود و لذا از طریق استفاده و کاربرد بیش‏تر آن توسط کاربران، ثبات این ارز دیجیتال نیز تا حدودی تأمین خواهد شد.

 

  • Liquidity Network

یکی از موضوعات مطرح در مورد تراکنش ‏های صورت گرفته توسط ارزهای دیجیتال، مسئله‏ ی هزینه ‏های صرف شده در انجام و شکل‏ گیری یک تراکنش صورت گرفته، می‌‏باشد. در واقع در بازار ارزهای دیجیتال، هر چقدر که یک ارز بتواند، هزینه‏ های کم‏تری را برای تراکنش ‏های صورت گرفته‎ی توسط خود، مطرح نماید به همان نسبت نیز می‌‏تواند کاربران و مشتریان بسیار بیش‏تری را برای استفاده و کاربرد خود جلب نماید.

در این بین ارز دیجیتال اتریوم هم به مانند ارزهای دیگر، همواره در پی پایین آوردن هزینه‏ های تراکنش‎‏ها می‌‏باشد تا از این طریق بتواند به عنوان گزینه ‏ی جذاب‏تری در راستای انتخاب کاربران در بازار مطرح شود. یکی از این فعالیت‏ها، در قالب ” Liquidity Network “، مطرح می‌باشد که گویا می‏‌تواند این ویژگی خواسته شده را تا حدودی در اختیار اتریوم قرار داده و باعث افزایش ارزش و اعتبار این ارز دیجیتال در بازار گردد.

  • Airswap

همانطور که می‌‏دانید، قابلیت خرید و فروش یک ارز دیجیتال، از جمله ویژگی‏ های اساسی و اصلی ‏ای است که کاربران بازار ارزهای دیجیتال، از یک ارز مشخص انتظار دارند. البته در واقع، همین ویژگی‏ قابل معامله بودن یک ارز دیجیتال است که جذابیت کاربرد و استفاده از آن را در بین کاربران بازار ارزهای دیجیتال ویژه ‏تر نموده است. در این بین، در سال‏ های آتی، مشکلاتی در حول موضوع قابلیت معامله‏ ی ارزهای دیجیتال در بازار مطرح هست که همه‏ ی ارزهای دیجیتال از الان در فکر رفع این موانع برای شکل‎گیری معاملات خود می‏‌باشند.

مشکلاتی مانند ورود تعداد ارزهای دیجیتال بیش‏تر و یا گسترش بیش از حد یک شبکه و … که در این بین ارز دیجیتال اتریوم برای رفع این مشکل، گویا از نیروهای کمکی‏‌ای استفاده خواهد نمود که یکی از این نیروها، ” Airswap ” می‌‏باشد. ” Airswap “، با ویژگی ‏ها و امکاناتی که در اختیار اتریوم، قرار می‏‌دهد، در واقع به نوعی آینده‏ ی تجاری این ارز دیجیتال را تأمین خواهد نمود و از این رو باعث افزایش کاربرد و به نوعی ثبات اتریوم در بازار ارزهای دیجیتال خواهد شد.

حال با مطرح بودن این عوامل کمکی برای اتریوم، باید دید که این ارز دیجیتال تا چه حد در بدست آ

وردن ثبات مطرح، در بازار ارزهای دیجیتال موفق خواهد گشت و از این حیث تا چه حد نسبت به ارزهای دیگر، دارای برتری و ثبات بیش‏تری خواهد شد.

همچنین در این باره بخوانید:

قیمت اتریوم در انتهای سال 2018، سه برابر خواهد شد!!!

تحلیل آینده اتریوم با بررسی رشد قیمت آن در سال های گذشته

بیت‌کوین یا اتریوم؟

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.