ارز دیجیتال

زنان یک پنجم سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهند

در حالی که پیش از این، بازار سرمایه گذاری و فعالیت در دنیای ارزهای دیجیتال تحت تسلط مردان بود، موسسه تحقیقاتی گلوبال وب ایندکس در تاریخ 31 جولای، داده‌های متفاوتی  درباره نسبیت جنسیت سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال منتشر کرد.

زنان یک پنجم سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهند.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که 90 درصد از سرمایه گذاران دنیای ارزهای دیجیتال را مردان تشکیل می‌دهند ولی طبق آمار جدید، سهم زنان از بازار سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال، 22 درصد و سهم مردان از این جامعه 78 درصد است.

شانس قرار گرفتن سرمایه گذاران زن در بین لیست ده سرمایه گذار برتر دنیای ارزهای دیجیتال، 30 درصد بیشتر از همتایان مرد خود است.

تمایل زنان فعال در عرصه ارزهای دیجیتال برای فعالیت در حوزه اقتصاد 1.6 برابر زنانی است که در این عرصه فعالیت ندارند.این در حالی است که این نسبت برای مردان معادل 2.6 برابر است. همچنین زنان شاغل در این حوزه در مقایسه با دیگر زنان تمایل بیشتری برای فعالیت در حوزه مارکتینگ و بانکداری به نسبت 2.2 و 2.3 برابر دارند. که این مقدار برای مردان به ترتیب برابر 2.3 و 2.2 است.

از لحاظ جغرافیایی هم جوانان  اروپایی، تمایل بیشتری برای فعالیت در عرصه ارزهای دیجیتال نشان می‌دهند. از میان کشورهای اروپایی، سوییس سهم بیشتری از دارایی های ارزهای دیجیتال را از آن خود کرده است. این  کشور حدود 7 درصد از کاربران و 14 درصد از دارندگان ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهند.

در حالی که انگلستان  و به خصوص شهر لندن در میان دارندگان ارز دیجیتال برتر رتبه یازدهم را دارد.

طبق یک نظر سنجی از ایالت متحده آمریکا که در اوایل ماه جاری منتشر شده بود، نشان داد که 9 درصد از جوانان افراد هزاره جدید، سرمایه گذاری‌های بلند مدت خود را در حوزه ارزهای دیجیتال قرار داده‌اند که این نسبت در واقع سه برابر سرمایه گذاران مسن این عرصه است.

 

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.