پنج‌شنبه 30 فروردین 1403
شبکه باز تلگرام

سرمایه گذاران ارز دیجیتال تلگرام متحد می‌شوند

یک گروه بین المللی متشکل از مشارکت‌کنندگان در شبکه باز تلگرام  (TON)  اعتراضات خود را به خاطر ایجاد موانع بر سر راه رمزارز گرم توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) بیان کرده و حمایت خود از این رمز ارز را اعلام کردند.

به گزارش بولتن نیوز  حدود یک‌ سال پس از تامین سرمایه موفق تلگرام برای توسعه TON ،کمیسیون SEC مدعی شد جذب سرمایه از طریق ICO به صورت قانونی ثبت نشده است و علیه تلگرام شکایت کرد. در حالی که SEC به بهانه عدم تبعیت تلگرام از قوانین مالی آمریکا خواستار توقف فعالیت‌های مربوط به رمزارز گرم شده، توسعه دهندگان و سرمایه گذاران TON به حمایت از این شبکه اجتماعی محبوب برخاسته‌اند.

شبکه بلاک چین تون
این گروه با تشکیل بنیاد غیر انتفاعیTON Community Foundation  اسنادی حاوی اطلاعاتی تخصصی و تفصیلی در مورد شبکه باز TONبه دادگاه ارائه کرده‌اند.

بر اساس این سند آنچه که بلاکچین TON را از سایر شبکه‌ها متمایز می سازد ارتباط نزدیک این پلتفرم با قراردادهای هوشمند است. در واقع TONبیش از آنکه یک پلتفرم رمزارز باشد با قراردادهای هوشمند ارتباط دارد.

همچنین آن‌ها عنوان کردند این شبکه که معیارهای امنیتی قدرتمندی داشته و سرویس‌های متنوعی را در خود جای داده است کاملا آماده راه‌اندازی می‌باشد. به گفته آن‌ها به گفته آنها حدود ۸۰ هزار کاربر مستقل در ماه‌های گذشته کدهای شبکه را بازبینی و آزمایش کرده‌اند.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.