سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

در چه سرمایه گذاری هایی شرکت نکنیم؟

اخیرا یک طرح سرمایه‌گذاری به نام Bitcoin Revolution با وعده به دست آوردن روزانه 1,000 بیت کوین توجه بسیاری از افراد و سرمایه‌گذاران را در سراسر جهان به خود جلب کرده است. به گفته آن‌ها کاربران اپلیکیشن این طرح تنها پس از گذشت 61 روز میلیونر خواهند شد. با اینکه این موضوع خیلی شگفت‌انگیز و رویایی به نظر می‌رسد ولی باید بگوییم که این پروژه هم مانند هر پروژه دیگری که وعده بیت کوین مجانی و گنج بدون رنج را می‌دهد، کلاهبرداری محض است. کمسیون بورس اوراق بهادار فیلیپین نیز درگیری‌هایی با این طرح داشته و توصیه کرده است افراد از سرمایه‌گذاری در این طرح اجتناب کنند.

وعده روزانه 1,000 بیت کوین با بیت کوین رولوشن

طرح سرمایه گذاری بیت کوین رولوشن ( Bitcoin Revolution  ) مدتی است شروع به کار کرده است، ولی اخیرا به دلیل شیوع بیشتر ویروس کرونا، ضررهای شغلی فراوان و بحران اقتصادی فعلی که بسیاری از افراد را به فکر افزایش درآمد انداخته، بیشتر از قبل بر سر زبان‌ها افتاده است.

وبسایت بیت کوین رولوشن اعلام کرده است که اپلیکیشن این طرح یک نرم افزار تجاری خودکار بوده و برای معامله بیت کوین و سایر بازارهای رمزنگاری شده طراحی شده است. اگر مایلید بدانید که آیا بیت کوین رولوشن یک فرصت سرمایه‌گذاری مشروع یا یک کلاهبرداری بزرگ است در نظر داشته باشید که این وبسایت که با تکنیک‌های سئوی کلاه سیاه و توسط سایر سایت‌های کلاهبرداری به اشتراک گذاشته شده است.

سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال

وبسایت مذکور موفقیت 99 درصدی اپلیکیشن خود را مدعی شده و این بدان معناست که تقریبا تمامی معاملات این نرم‌ افزار با موفقیت انجام می‌شود. یعنی شما می‌توانید روزانه حدود 1,000بیت کوین به دست بیاورید!

زیبا نیست؟!

پروژه‌های کلاهبرداری در کمین سرمایه گذاران

بیت کوین روولوشن و سایر پروژه‌های کلاهبرداری معمولا در تلاشند با استفاده از قالب‌های مختلف و استفاده از چهره افراد مشهور اعتماد کاربران را به خود جلب کنند. در ویدیوی تبلیغاتی مربوط به این وب سایت نیز چهره اشخاصی مانند ریچارد برانسون ( بنیانگذار ویرجین گروپ )، بیل گیتس ( بنیانگذار مایکروسافت ) و اریک اشمیت به چشم می‌خورد.

از این رو مردم سراسر جهان از جمله کشورهای اروپایی و آفریقای جنوبی و حتی امارات متحده عربی با تفکر اینکه این پروژه می‌تواند گزینه‌ای مطمئن برای سرمایه‌گذاری باشد جذب آن شدند.

اخیرا شاهد درگیری چندین پروژه کلاهبرداری دیگر با دولت‌های مختلف بودیم. روز سه شنبه کمیسیون بورس و اوراق بهادار فیلیپین در مورد وبسایت بیت کوین روولوشن هشدارهای لازم را ارائه داده و فعالیت این طرح سرمایه‌گذاری را در کشور ممنوع اعلام کرده است. همچنین دولت از مردم خواست از سرمایه‌گذاری در طرح‌های این چنینی که نوید بازده‌های غیر منطقی را می‌دهند اجتناب کنند.

طرح‌های سرمایه گذاری

علاوه بر این کمیسیون توضیح داد که این طرح مدعی شده است که نرم افزار مخصوص آن قادر است حدود 88 الی 95 درصد تراکنش‌های انجام شده بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را با موفقیت به ثبت برساند و با بازده بسیار بالای خود در عرض تنها 61 روز ثروت کلانی نصیب سرمایه‌گذاران کند.

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

از طرفی این نرم افزار به گونه‌ای طراحی شده است که کاربران نیاز به تحلیل بازارهای مختلف نداشته باشند. این برنامه تمام کارها را برای سرمایه‌گذاران انجام خواهد داد، تنها کاری که آن‌ها باید انجام دهند این است که بنشینند و افزایش پیدا کردن سود خود را تماشا کنند.

با تمام این تفاسیر مانند تمام کلاه برداری‌های دیگر اگر در طرح Bitcoin Revolution سرمایه‌گذاری می‌کنید به دست آوردن دوباره پول خود را فراموش کنید. اگر قصد سرمایه‌گذاری آنلاین را دارید این روزها به دلیل بحران اقتصادی فعلی و بروز بیماری  همه گیر جهانی بیشتر از قبل مراقب باشید و تمامی جوانب پروژه مورد نظر خود را بسنجید.

 

منبع: Bitcoin.com

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.