سرویس توییتر و ارسال بیت کوین

سرویس جدید توییتر: امکان ارسال بیت کوین

اپلیکیشن تیپین (Tippin) که نسخه‌ی بتای آن منتشر شده است، یک افزونه جدید برای مرورگر کروم ایجاد کرده است که به کمک آن کاربران توییتر می توانند روی بستر شبکه‌ لایتنینگ، بیت کوین ارسال کنند.

این برنامه برای اولین بار کمک می کند تا تراکنش‌های ارز دیجیتال بیت کوین در مقیاس وسیع انجام شود. اگر این افزونه روی مرورگر کروم شما فعال شود، آیکن شبکه‌ لایتنینگ که شکل یک صاعقه‌ کوچک است، داخل هر توییت کنار دکمه‌های لایک (like) و ری توییت (توییت مجدد) قرار می گیرد که می توانید به سادگی از آن استفاده کنید.

ایده ایجاد بستری برای ارسال بیت کوین در حقیقت به یک باور قدیمی بر می گردد‌ که می گفت پرداخت‌های خرد یکی از کاربردهای جذاب بیت کوین است. چند سال قبل اپلیکیشن مبتنی بر بیت کوین به نام چنج‌تیپ (ChangeTip) برای اولین بار برای پرداخت روی بستر شبکه‌های اجتماعی شکل گرفت که در سال ۲۰۱۶ از بین رفت.

سرگیو آبریل که از مهندسان توسعه‌ی تیپین است، اعلام کرده است که: به نظر من، تیپین با شبکه‌ لایتنینگ به محبوبیت زیادی خواهد رسید. این اولین باری ست که موفق شده‌ایم مقدار کمی را تقریبا بدون هیچ کارمزدی و با سرعتی فوق‌العاده ارسال کنیم.

تنها چیزی که کاربران باید انجام دهند ،این است که یک حساب توییتر داشته باشند و افزونه‌ی تیپین را روی مرورگر کروم خود نصب کنند. تیپین امیدوار است که از کاربرانی که در توییتر حضور دارند و به حوزه ارزهای دیجیتال علاقه‌ مند هستند، بتوانند برای رشد و پیشرفت خود استفاده کنند.

تراکنش بیت کوین در توییتر

آینده تیپین و شبکه لایتنینگ

آبریل همچنین گفته است که تیپین فعالیت خود را به عنوان یک پروژه‌ شخصی و کوچک از چند ماه قبل آغاز کرده است. در آن زمان با شبکه‌ لایتنینگ به صورت مختصر آشنا بودیم و تصور می کنیم که این پروژه با پذیرش عمومی مواجه خواهد شد و شبکه  لایتنینگ کمک می کند تا این پروژه روز‌به‌روز بزرگ‌تر شود.

آبریل ایده هایی دارد که به کمک آن ها بتواند برنامه‌اش در آینده را توسعه دهد. یکی از این ایده ها پشتیبانی از شبکه‌های اجتماعی دیگر است. در پلتفرم کنونی، کاربران روی سرمایه‌شان کنترل کاملی ندارند و در واقع این برنامه حضانت دارایی آن ها را بر عهده دارد چون آبریل تصور می کند که استفاده از آن به این شکل برای کاربران راحت‌تر است. البته تیپین قصد دارد در آینده قابلیت کنترل سرمایه به صورت کامل را هم اضافه کند.

آبریل اضافه کرد:

شبکه‌ لایتنینگ راه زیادی تا به بلوغ رسیدن دارد، بنابراین ما هم فرصت کافی داریم تا بتوانیم طرح خود را توسعه دهیم و تکمیل کنیم.

 

منبع: coindesk

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.