پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
کارشناسان بازار، چه سناریویی را برای تغییرات قیمت روزهای آینده بیتکوین پیش‎بینی می‎کنند؟

سناریوهایی برای تغییرات قیمت بیت کوین در روز های آینده

کارشناسان بازار، چه سناریویی را برای تغییرات قیمت بیت کوین در روزهای آینده پیش‎بینی می‎کنند؟

کارشناسان بازار، چه سناریویی را برای تغییرات قیمت روزهای آینده بیتکوین پیش‎بینی می‎کنند؟

تغییرات قیمت روزهای گذشته بیت کوین در بازار

بیت کوین در طول سال 2018، با نوسانات قیمتی منفی‏‌ای رو به رو بوده است. تنها در بازه‏‌های زمانی خاصی، قیمت این ارز دیجیتال با افزایش‏‌های محدودی  رو به رو بوده و باعث کسب درآمد برای سرمایه‏‌گذاران خود شده است.

اخیراً  نیز شاهد یکی از این کاهش قیمت‏ های  بیتکوین بوده‌‏ایم. ولی در این شرایط این کاهش تا حدی بود که قیمت بیت کوین به کم‏‌ترین مقدار خود در سال‌‏های اخیر خود نزدیک شد و بسیاری از افراد مرتبط با خود را با نگرانی رو به رو کرده است. حال آن که کارشناسان بازار همواره با نگاه فنی‏‌تری به نوسانات قیمت بیتکوین نگاه می‏‌کنند و این نوسانات بازار را موقتی در نظر گرفته و امید زیادی به تغییر شرایط و مقادیر قیمت بیت کوین در روزهای آینده دارند.

تأثیر تغییرات قیمت بیتکوین بر بازار

البته باید در نظر داشت که تغییرات قیمت بیتکوین و کاهش‏ های قیمت صورت گرفته در مورد آن، فقط این ارز دیجیتال را تحت تأثیر قرار نمی‌‏دهند. بلکه کل بازار ارزهای دیجیتال از این شرایط متضرر می‏‌شوند. به طوری که با کاهش قیمت بیت کوین، قیمت و ارزش بسیاری از ارزهای بازار به همراه بیت کوین با کاهش شدید رو به رو شده‌‏اند.

حال در این شرایط، تمام نگاه‌‏های بازار ارزهای دیجیتال به سمت نوسانات بعدی بیت کوین می‌‏باشد. به طوری که این نوسانات بعدی بیت کوین تا حدی اهمیت دارند که حتی می‌‏توان گفت که حیات برخی از ارزهای دیجیتال کاملاً وابسته به این نوسانات بیت کوین است.

چه شرایطی برای آینده‎ی بیتکوین بهتر است؟

در شرایط فعلی، به عقیده‌ی کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، بهتر است که بیت کوین تا انتهای سال 2018 بتواند ارزش و قیمت خود را دوباره به حدود قیمتی 6 هزار دلاری برساند. در واقع در گام اول از بیت کوین چنین انتظاری نمی‏‌رود که بتواند قیمت خود رو تا حدود 10 هزار دلاری و یا بیش‏تر افزایش دهد. بلکه این انتظار از بیت کوین وجود دارد که اولاً وضعیت فعلی خود را به طرز کاملی بهبود بخشیده و شرایط بازار را به حالت عادی برساند و پس از شکل‏‌گیری این شرایط است که انتظارات افزایش قیمت بیتکوین تا حدود 10 هزار دلاری از این ارز دیجیتال می‏‌رود.

نوسانات احتمالی قیمت بیت کوین در روزهای آینده

از آن جایی که کل نگاه بازار به نوسانات قیمت بیتکوین می‌‏باشد، این نوسانات احتمالی از ارزش بالایی برای روند ادامه تجارت‏‌های صورت گرفته در بازار برخوردار هستند. هر چند که در شرایط فعلی بازار هم می‌‏توان با استفاده از استراتژی‏‌های خرید و فروش موفق به سود و درآمد بالایی دست یافت.

ولی در کل درباره‌‏ی تغییرات احتمالی قیمت بیتکوین در بازار، دو پیش ‏بینی بزرگ وجود دارد. اول این که قیمت بیتکوین دوباره سیر نزولی خود را در پیش بگیرد. به طوری که قیمت این ارز دیجیتال تا حدود 3 هزار دلاری نیز کاهش داشته باشد. این شرایط می‌تواند به عنوان یک سناریوی بد و ویران‏ کننده برای بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال باشد.

حال آن که در یک سناریوی احتمالی دیگر نیز، پیش‏ بینی می‌‏شود که قیمت بیتکوین در طی نوسانات قیمتی مثبت و به تدریج تا حدود قیمتی 5 هزار دلاری افزایش داشته باشد. در واقع در این شرایط حدود قیمتی 5 هزار دلاری برای بیت کوین به عنوان یک نقطه‌‏ی شکست بازار بوده و اگر بیت کوین بتواند این نقطه‏‌ی شکست را رد کرده و از آن عبور نماید. بی‏‌تردید شاهد افزایش قیمت چشم‌گیر بیت کوین در بازار خواهیم بود. به طوری که پیش ‏بینی می‏‌شود که در اثر این فعالیت‏‌های مثبت در بازار، قیمت بیت کوین تا حدود قیمتی یک ماه قبل خود نیز افزایش داشته باشد.

 

منبع : cointelegraph ,  ethereumworldnews

 

 

 

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.