قیمت ارزهای دیجیتال

سودآورترین آلت کوین های روز گذشته

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال پس از رالی افزایش قیمت اخیر خود حدود 20 میلیارد دلار افزایش یافت. در همین حین برخی از ارزهای دیجیتال برتر رکورد جدیدی در افزایش قیمت چند ماه اخیر خود به ثبت رساندند. در این قسمت به بررسی ارزهای دیجیتالی که بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند می‌پردازیم.

بازار سبز ارزهای دیجیتال

افزایش قیمت بی‌سابقه اخیر بازار ارزهای دیجیتال  و رسیدن ارزش کل بازار کریپتوکارنسی به 245 دلار را می‌توان به عنوان شروع بازار گاوی ارزهای دیجیتال در نظر گرفت. ارزش کل این بازار مالی هیجان انگیز  از شروع سال جدید میلادی با رشد 26 درصدی ( چیزی معادل 40 میلیارد دلار ) همراه بوده است.

ارز دیجیتال

به نظر می‌رسد بازار خرسی آلت کوین ها که از دو سال پیش شروع شده رو به پایان است. با اینکه میزان تسلط بیت کوین بر بازار ارزهای دیجیتال حدود 67 درصد است برخی از آلت کوین ها نیز به افزایش قیمت مناسبی دست یافتند.

بیت کوین اس وی ( Bitcoin SV )

بیت کوین اِس وی که یک ارز دیجیتال رمزپایه یا رمزنگاری شده و یکی از فورک های بیتکوین کش  است، طی 24 ساعت گذشته با افزایش قیمت 130 درصدی همراه بود. این ارز دیجیتال طی رالی افزایش قیمت اخیر خود  توانست به رکورد بی سابقه 400  دلاری دست پیدا کند.

بیت کوین گلد (Bitcoin Gold)

بیت کوین گلد

بیت کوین گلد (Bitcoin Gold)، هارد فورکی از ارز دیجیتال متن باز و اصلی بود که در ۲۴ اکتبر ۲۰۱۷ صورت گرفت.

این ارز دیجیتال نیز که از ماه آوریل سال 2019 حرکت قابل ملاحظه‌ای نداشت، روز گذشته از 8 دلار به 20 دلار رسید. بیت کوین گلد طی 24 ساعت گذشته توانست بیش از 140 درصد رشد قیمت را تجربه کند.

بیت کوین دایموند ( Bitcoin Diamond  )

بیت کوین دایموند

 

مشهورترین هارد فورک بیت کوین احتمالا بیت کوین کش (BCH) است، اما سکه‌های دیگری مانند بیت کوین پلاتینیوم، بیت کوین اتم، سوپر بیت کوین و حتی بیت کوین گاد! به دنبال آن وارد بازار شدند.

بیت کوین دایموند که هارد فورک بیت کوین است می‌تواند با سرعت بالای تراکنش‌ها، کارمزدهای پایین‌ و دسترسی آسان‌تر برای کاربران جدید، توجه بسیاری از کاربران بیت کوین را جلب کند. بیت کوین  دایموند که برای استفاده راحت‌تر نسبت به ارز دیجیتال بیت کوین پدید آمده بود طی شبانه روز گذشته با ثبت افزایش قیمت 80 درصدی از 0.42 دلار به 0.77  دلار رسید.

ارز دیجیتال دش ( Dash  )

ارز دیجیتال دش

ارز دیجیتال دش نیز با افزایش قیمت 70 درصدی از قیمت 76  دلار به 130 دلار رسیده و سبب خوشحالی دارندگان این ارز دیجیتال شد.

اتریوم کلاسیک ( Ethereum Classic )

ارز دیجیتال اتریوم

قیمت ارز دیجیتال اتریوم هم روز گذشته با افزایش 36 درصدی همراه بود. رالی افزایش قیمت اتریوم توانست قیمت این ارز دیجیتال را از 5.70 به 7.75 دلار رسید.

از میان سایر ارزهای دیجیتال برتر نیز Bitcoin Cash، BAT، Zcash، EOS و Ontology بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.