قیمت بیت کوین و قیمت اتریوم

قیمت اتریوم در انتهای سال 2018، سه برابر خواهد شد!!!

ارز دیجیتال اتریوم

بیت کوین و اتریوم و بازار ارز دیجیتال

در حال حاضر ارزهای زیاد و متنوعی در بازار ارز دیجیتال وجود دارند که هر یک از آن‏‌ها دارای ارزش و سهام متفاوتی نسبت به یک‌دیگر بوده و همواره در تلاش هستند تا نسبت به هم به برتری برسند و در رقابت موجود، خود را به مقام‏‌های بالا در بازار ارزهای دیجیتال برسانند. در این بین بیت کوین به عنوان قدرت‌مندترین ارز در بازار ارزهای دیجیتال مطرح بوده و ارزهای دیگری مانند بیت کوین کش ، اتریوم و … در رقابت با بیت کوین نتوانسته‌‏اند، آن طور که باید و شاید خود را نشان دهند. البته این ارزها نیز طرفداران خاص خود را داشته و باعث کسب سود و درآمد قابل توجهی برای دارندگان خود شده‌‏اند ولی همینک بازار در شرایط رکود قرار داشته و قیمت اکثر ارزهای دیجیتال در حال کاهش است.

آقای ” Steven Nerayoff “: روزهای بد بازار گذرا بوده

حال در شرایط موجود، آقای ” Steven Nerayoff ” به عنوان یکی از افراد پدید آورنده‌‏ی اتریوم ، این اعتقاد را دارد که روزهای بد بازار گذرا بوده و به زودی شاهد تحولاتی عظیم و اساسی در بازار ارزهای دیجیتال خواهیم بود. به طوری که قیمت ارزهایی مانند اتریوم شاهد تحولات عظیمی خواهد شد. بدین صورت که آقای ” Steven Nerayoff ” این انتظار را دارد که در پایان سال جاری (2018)، قیمت اتریوم یک جهش مثبت فوق العاده‏‌ای داشته و قیمت خود را در بازار ارزهای دیجیتال، 3 برابر حالت فعلی خود نماید و حتی در رقابت سهام بازار ارزهای دیجیتال، بتواند بر بیت کوین برتری داشته باشد.

البته نظرات آقای ” Steven Nerayoff “، بر اساس احساسات و یا نظر شخصی وی نبوده و ایشان حرف‌‏های خود را بر اساس مستندات موجود در بازار مطرح می‌‏کند. ایشان برای حرف‏‌های خود، این دلیل را آورده‏‌اند که تکنولوژی اتریوم نسبت به سایر ارزهای دیجیتال بسیار بهتر و پیشرفته‌‏تر بوده و تراکنش‏‌های صورت گرفته در شبکه را در زمان کم‏تر و به صورت بهینه‌‏تری نسبت به سایر ارزهای دیجیتال انجام می‏‌دهد که این امر خود باعث افزایش محبوبیت اتریوم در بین شرکت‏‌ها و فعالیت‏‌های تجاری‌‏ای شده است که قصد دارند از قابلیت‌‏های اتریوم در قالب پروژه‏‌هایی برای پیشبرد فعالیت‌‏های خود بهره ببرند.

به طوری که پیش‏‌بینی شده است که در سال 2018، تعداد پروژه‏‌های کاری صورت گرفته با اتریوم نسبت به وقت مشابه خود در سال قبل، 10 برابر شده است و همه‏‌ی این عوامل دست در دست هم داده تا بسیاری از کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال و بخصوص آقای ” Steven Nerayoff ” نسبت به شروع دوران طلائی اتریوم در بازار ارزهای دیجیتال امیدوار باشند.

پایین بودن قیمت اتریوم در شرایط فعلی، برای سرمایه‏‌گذاران یک مزیت بوده

البته پایین بودن قیمت اتریوم در شرایط فعلی، برای سرمایه‏‌گذاران یک مزیت بوده و این شانس را به آن‌‏ها می‌‏دهد که قبل از افزایش قیمت اتریوم در بازار ارزهای دیجیتال، بتوانند آن را با قیمت اندکی خریداری کرده و به امید پیشرفت قیمت این ارز در ماه‏‌های آینده، آن را نگه‌دارند. در واقع این استراتژی خرید، یک استراتژی بلند مدت بوده که می‏‌تواند سرمایه‌‏گذاران را به سود بالا رسانده و باعث کسب درآمد بالایی برای آن‌‏ها شود. این شرایط در حالی اتفاق می‏‌افتد که هر روز که می‏‌گذرد امید نسبت به بیت کوین کم‏تر شده و احتمال به قدرت رسیدن ارزهایی مانند اتریوم در بازار ارزهای دیجیتال بیش‏تر مطرح می‏‌گردد.

همچنین ببینید

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.