سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403
آینده قیمت بیت کوین و ارز دیجیتال

قیمت بیت کوین به 40 هزار دلار خواهد رسید!

Marc Lasry: قیمت بیت کوین به زودی به 40 هزار دلار خواهد رسید.

آینده بیت کوین

دنیای تجارت و سرمایه‌گذاری بیت کوین و ارز دیجیتال از جذابیت‌‏ها و هیجانات بالایی برخوردار است. این شرایط را در نظر بگیرید که در موقعی ممکن است قیمت بیت کوین 13 هزار دلار باشد و در هفته‌‏ی بعد آن به 9 هزار دلار برسد و یا کم‏تر از آن شود. در عین حال این امکان وجود دارد که قیمت بیت کوین به جای کاهش، درست مشابه سال قبل به 20 هزار دلار برسد. همه‌‏ی این نوسانات قیمتی هم شرایط سرمایه‌گذاری و مدیریت ارز دیجیتال را برای سرمایه‌گذاران دشوار می‌‏کند و هم این که به نوعی یک شرایط هیجان انگیز را در سرمایه‌گذاری رقم می‌‏زند. چرا که ممکن است سرمایه‌‏ها و سهام یک سرمایه‌گذار در اثر یک نوسان چندین برابر شده و باعث کسب سود و درآمد بالایی برای وی گردد.

اظهارات آقای Marc Lasry درباره‌ی آینده ارز دیجیتال

در این بین اظهار نظرهای مختلفی در مورد قیمت احتمالی بیت کوین در روزها و ماه‌‏های آینده می‌‏شود. فراموش نکنید که قیمت بیت کوین به عنوان سنگ بنای قیمت سایر ارزهای دیجیتال به شمار می‌‏رود و کم و یا زیاد شدن قیمت بیت کوین تأثیر مستقیمی بر بازار ارزهای دیجیتال خواهد گذاشت. در یکی از این اظهار نظرها، آقای ” Marc Lasry ” که از جمله سرمایه‌گذاران و بلیونرهای مطرح در دنیای تجارت به شمار می‌‏رود، در مورد آینده‌‏ی ارزهای دیجیتال و به خصوص بیت کوین خوش بین می‌‏باشد. ایشان این اعتقاد را دارد که به زودی شاهد افزایش قیمت بیت کوین و رسیدن ارزش آن به مرز 40 هزار دلار خواهیم بود.

آقای Marc Lasry، این عقیده را دارد که تغییر شرایط سرمایه‌گذاری فعلی، بزرگ‏ترین عامل در جهش قیمت ارزهای دیجیتال و به خصوص بیت کوین خواهد بود. به نظر ایشان، این که افراد و سرمایه‌گذاران نسبت به زمان‏‌های قبلی، می‏‌توانند راحت‌‏تر به سرمایه‌گذاری بپردازند و در واقع وجود پلتفرم‏‌های سرمایه‌گذاری زیاد و راحتی کار و فعالیت با آن‌‏ها، باعث خواهد شد تا افراد بتوانند به آسانی به فعالیت‌‏های سرمایه‌گذاری پرداخته و باعث رونق اقتصادی در این بخش شوند.

ایشان همچنین اظهار پشیمانی کرد که چرا زودتر از این، نسبت به سرمایه‌گذاری در عرصه‌‏ی ارزهای دیجیتال اقدام نکرده بود. این در حالی است که آقای Marc Lasry، توانست در زمان کوتاهی با ورود به بازار ارزهای دیجیتال، سرمایه‏‌ی خود را چندین برابر نماید. در این راستا، ایشان این اعتقاد را دارد که سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال با توجه به افزایش قیمت پیش‌بینی شده‏‌ی ارز دیجیتال ، قادر هستند در طی یکی دو سال آینده، سرمایه‏‌ی خود را چندین برابر نمایند.

تحلیل های مثبت درباره بازار ارز دیجیتال

اعلام چنین اظهار نظر مثبتی توسط آقای Marc Lasry، می‌‏تواند امید بزرگی برای سرمایه‌گذاران بازار ارز دیجیتال باشد. البته این نکته را فراموش نکنید که چنین اظهار نظرهای مثبتی همواره اثرات مثبت و به اصطلاح ” Bullish “ی را در روند ارزش سهام بازار ارزهای دیجیتال ایجاد می‌‏کند. به طوری که بعد از اظهار نظر و مصاحبه‏‌ی آقای Marc Lasry، شاهد این امر بودیم که قیمت بیت کوین به یک‌باره افزایش پیدا کرده و تا مرز 7300 دلار نیز رسید. باید منتظر ماند و دید که آینده‌‏ی ارزهای دیجیتال چگونه خواهد شد.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.