قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین زیر 10,000 دلار!

ارز دیجیتال بیت کوین که در ماه جاری برای چند بار موفق به شکست سطح 12,000 دلار شده بود، این بار به محدوده زیر 10,000 دلار رسید. بزرگترین ارز دیجیتال دنیا آخرین بار در تاریخ 31 جولای ( 9 مرداد ) به محدوده زیر 10,000 دلار رسیده بود.

چندی پیش با توجه به شرایط تجاری میان آمریکا و چین و تنش‌های سیاسی بین  این دو ابر قدرت، تحلیل گران بسیاری روند قیمت این ارز دیجیتال را صعودی پیش بینی کرده و درباره تداوم موفقیت‌های ارز دیجیتال بیت کوین اظهار خوش بینی کرده بودند. در همین راستا مایک نواگریتز، مدیر عامل دیجیتال گلکسی در تاریخ 5 آگوست ( 14 مرداد ) عنوان کرد:

کاهش قیمت یوان چین، بی ثباتی این ارز و همچنین جنگ داخلی هنگ کنگ می‌تواند از عوامل تاثیر گذار در  رالی افزایش قیمت بیت کوین باشد.

نیکلاس کولاس یکی از بنیانگذاران موسسه تحقیقاتی Data Trek هم اخیرا اعلام کرده است سرمایه گذاران بسیاری در هنگ کنگ و آرژانتین از ارز دیجیتال بیت کوین به عنوان یک دارایی ایمن استفاده می‌کنند. همچنین مدیر اجرایی سابق دویچه بانک ( Deutsche Bank ) که یک شرکت خدمات مالی و بانکداری آلمانی و چند ملیتی است، طی یک مقاله نوشت: ارز دیجیتال بیت کوین یک شاخص برتر در تنش‌های جفرافیایی پنهان است.

در حال حاضر سرمایه گذاران ارز دیجیتال بیت کوین به سه دسته تقسیم می‌شوند. دسته اول که دیدگاه کاملا خرسی دارند، معتقدند قیمت این ارز دیجیتال به سطوح 8,500 تا 7,500 دلار خواهد رسید. این در حالی است که سرمایه گذاران میانه رو معتقدند قیمت بیت کوین قبل از هالوینگ خود در تاریخ 2020 بین سطوح 9,000 تا 12,000 دلار معامله خواهد شد.

با این حال گاوها همچنان به ادامه روند صعودی ارز دیجیتال بیت کوین امیدوار هستند و بر این باورند قیمت بیت کوین در یک ماه آینده به قیمت 20,000 دلار خواهد رسید.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.