پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
سقوط قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین و احتمال سقوط مجدد

بلومبرگ به تازگی گزارشی ارائه کرده است که در آن به بررسی شاخص‌های کلیدی در حوزه ارز دیجیتال پرداخته است. این شاخص های کلیدی حرکت قیمت، از احتمال سیر نزولی مجدد قیمت بیت کوین خبر می‌دهند.

بر اساس گزارشی که بلومبرگ منتشر کرد، وضعیت تقاضاهایی که برای خرید بیت کوین در بلند مدت وجود دارد، در حال بدتر شدن است. به همین دلیل فشار برای فروش بیت کوین می‌تواند افزایش داشته باشد. بلومبرگ بیان کرد که شاخص میانگین متحرک همگرا واگرا از ماه فوریه حرکت رو به پایین داشته است. این شاخص در واقع ارتباط بین دو میانگین متحرک قیمت سهام را نشان می دهد.

قیمت بیت کوین در هفته هایی که گذشت، نوسانات زیادی داشت و حتی به 4 هزار دلار هم رسید. اما از آن زمان تا به حال نتوانسته است برای یک مدت قابل توجه از مرز 4 هزار دلار عبور کند. بلومبرگ اعلام کرد که تا زمانی که قیمت بیت کوین از این عدد بالاتر نرود، بعید است که با فشار خرید روبرو شود.

مایک مک‌گلون که تحلیل گر بلومبرگ است، اشاره کرده است که بیت کوین و صنعت ارز دیجیتال برای کاهش قیمت آماده است. شرایطی که پیش آمده، درست مانند شرایطی ست که در ماه نوامبر سال 2018 رخ داد و قیمت بیت کوین به زیر 6 هزار دلار سقوط کرد. قیمت ها هم در حال حاضر در محدوده کوچکی در حال نوسان هستند. بازار نزولی هم افزایش ناگهانی، قابل توجه و زود گذر را تجربه کرده است.

آلت کوین سرمایه گذاری جدید؟

افزایش قیمت آلت کوین

کارشناسان صنایع مختلف هم اشاره کرده‌اند که سرمایه‌گذاران در حال حاضر در حال رها کردن بیت کوین هستند و به سمت آلت کوین و سرمایه گذاری با آلت کوین می اندیشند. متی گرینسپن تحلیل گر بازار اعلام کرد:

این موضوع فقط به این خاطر است که در حال حاضر سرمایه‌ گذاران قابلیت سرمایه گذاری و افزایش قیمت را در توکن های کوچک تر می بینند. در حال حاضر در حال نزدیک شدن به نقطه اوج در زمستان ارزهای دیجیتال هستیم. واقعا برخی از آلت کوین‌ها در هفته ای که گذشت، دستاوردهای زیادی داشته‌اند. ما در حال حاضر در وضعیتی هستیم که سرمایه گذاران به آن فصل آلت کوین ها می‌گویند.

در حال حاضر اطلاعاتی که از سایت تریدینگ ویو به دست آورده ایم این است که شاخص میانگین متحرک همگرا واگرایی بیت کوین، ۴۴.۳ است و فروش بیت کوین را پیشنهاد می‌دهد. قیمت بیت کوین در زمان نوشتن این مقاله  3911.32 دلار است و با این قیمت معامله می شود.

 

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.