چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
افزایش قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

قیمت بیت کوین و حمایت مجدد، راه صعود هموار است!

یک بار دیگر شاهد جهش قیمت بیت کوین از خط میانگین متحرک ساده 30 روزه بودیم. نشانه هایی که حاکی از سقوط قیمت بیت کوین بودند، قوت خود را تا حد زیادی از دست دادند. قیمت بیت کوین به 4086 دلار رسید.

پادشاه ارزهای دیجیتال از دو روز پیش از محدوده قیمت نامطمئن 3900 دلار خارج شد و به رشد خود تا قیمت 4040 دلار ادامه داد. این عدد امروز به 4086 دلار رسید. این رشد قیمت با بعضی نشانه‌های دیگری که از کاهش قدرت روند صعودی حکایت داشت، باعث بالا رفتن انتظارات درباره امکان شکسته شدن حمایت میانگین متحرک ساده 30 روزه با قدرت بیشتری شده است.

گرچه این حمایت متحرک، دفعات زیادی از ریزش قیمت بیت کوین جلوگیری کرده و این امکان را فراهم کرده است که قیمت بیت کوین دوباره تا 4000 دلار افزایش پیدا کند. از سمتی دیگر هم این ارز دیجیتال برای سومین بار در ماه مارس در برخورد با این حمایت یک «کف بالاتر صعودی» ایجاد کرده است.

پیش بینی شده بود که دیدگاه نزولی تا حد زیادی ارزش و اعتبار خود را از دست داده است و نشانه های آن تقریبا از بین رفته است اما دیدگاه صعودی فقط در صورتی می تواند استوار باشد و در کوتاه مدت ادامه داشته باشد که روند قدرتمندی در برخورد با حمایت متحرک شکل گیرد و سقف قبلی که 4055 دلار بود، شکسته شود که اکنون با رسیدن قیمت بیت کوین به 4086 دلار این دیدگاه صعودی قوت گرفته است.

نمودار تحلیل قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین

همان طور که در نمودار هم مشخص است، بیتکوین در برخورد با میانگین متحرک ساده 30 روزه در قیمت 3889 با حمایت مواجه شد. پیش بینی می شود که بیتکوین در ادامه با مقاومت‌های 4190 دلار که در ماه فوریه شکل گرفت و بالاتر از آن در 4236 دلار که در 24 دسامبر سال 2018 ایجاد شد، مواجه خواهد شد.

اما اگر این فرضیه غلط باشد، دیدگاه نزولی بسته شدن کندل زیر میانگین متحرک ساده 30 روزه خبر از شروع یک روند نزولی خواهد داد.

دیدگاه‌ کلی

بیت کوین در برخورد با میانگین متحرک ساده 30 روزه کف بالاتری خواهد داشت.
پیش بینی می شود که قیمت بیت کوین تا محدوده 4190 دلار و حتی بیشتر یعنی تا 4236 دلار هم صعود داشته باشد.

بسته شدن کندل روزانه زیر میانگین متحرک 30 روزه که در واقع نقش حمایتی مهمی را ایفا می‌کند، می‌تواند باعث شروع شدن روند نزولی شود و قیمت را تا 3775 و 3658 دلار پایین بیاورد.

 

منبع: coindesk

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.