چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
قیمت لایت کوین و ارز دیجیتال

قیمت لایت کوین در سال 2019 به بالای 1000 دلار خواهد رسید!!

قیمت لایت کوین در سال 2019 به بالای 1000 دلار خواهد رسید

امید به افزایش قیمت لاین کوین در آینده نه چندان دور

یکی از جذاب‏ترین ارزهای دیجیتال موجود در بازار، ارز دیجیتال لایت کوین است که نسبت به بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال موجود در بازار، دارای سابقه و ارزش بیش‏تری است. به طوری که این ارز دیجیتال از سال 2011 فعالیت خود را در عرصه‏‌ی ارزهای دیجیتال شروع نموده است. همچنین باید گفت که کد اصلی به کار رفته در ساختار لایت کوین، تقریباً مشابه کد به کار رفته در ساختار بیت کوین است.

البته با این تفاوت که تغییراتی در این کد داده شده تا تراکنش‏ های صورت گرفته توسط لایت کوین ، سریع‏تر و در واقع سبک‏‌تر صورت پذیرد. در این بین در مورد قیمت لایت کوین در سال 2018 نیز باید گفت که این ارز دیجیتال در حال حاضر در حدود قیمتی 50 تا 60 دلاری (کم‏تر یا بیش‏تر از این مقدار) قرار دارد و در میان ارزهای دیجیتال موجود در بازار، به عنوان یکی از پر امیدترین ارزهای دیجیتال در راستای افزایش قیمت می‌‏باشد.

پیش بینی روند حرکتی و نوسانات قیمت لایت کوین

البته در طول سال‏های 2017 و 2018، ارز دیجیتال لایت کوین، توانسته بود که ارزش و قیمت خود را به چندین برابر مقدار فعلی افزایش دهد. به طوری که ارزش این ارز دیجیتال تا حدود 350 دلاری نیز افزایش داشت ولی این ارز دیجیتال نیز به مانند سایر ارزهای دیجیتال موجود در بازار، در وضعیت کاهش کلی قیمت و افت ارزش قرار گرفت و ارزش این ارز تا مقادیر پایین‌‏تر از قیمت فعلی نیز کاهش یافت ولی در نهایت ارز دیجیتال لایت کوین توانست که قیمت خود را دوباره بهبود بخشیده و به شرایط فعلی و حال حاضر خود برساند. حال مهم‏ترین سوالی که فکر سرمایه‏ گذاران بازار ارزهای دیجیتال را به خود مشغول نموده، این است که روند حرکتی و نوسانات صورت گرفته در مورد قیمت لایت کوین در ادامه به چه شکل خواهد بود.

ماه های تعیین کننده در افزایش قیمت لایت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

در این بین باید گفت که می‌‏توان دو بازه‏‌ی زمانی مهم در راستای تغییرات قیمت لایت کوین در نظر گرفت. اولین این بازه‌‏های زمانی، مربوط به 3 ماه آخر سال 2018 است. این 3 ماه آخر سال‏ میلادی، همواره برای ارزهای دیجیتال به عنوان ماه‌‏های تعیین کننده بوده است.

به طوری که در طی این ماه‌‏ها، همواره شاهد افزایش کلی قیمت ارزهای دیجیتال در بازار بوده‏‌ایم که در مورد ارز دیجیتال لایت کوین نیز پیش ‏بینی می‌‏شود که با چنین وضعیتی رو به رو شویم. بدین صورت که بر اساس پیش‎بینی ‏های صورت گرفته توسط کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، این احتمال وجود دارد که در طی این 3 ماه آینده، قیمت لایت کوین همانطور که گفته شد، با افزایش رو به رو شود به طوری که قیمت این ارز دیجیتال به حدود 75 تا 80 دلاری برسد که این پیش ‏بینی در مورد افزایش قیمت لایت کوین در نوع خود می‌‏تواند به عنوان یک استراتژی سرمایه‏‎گذاری کوتاه مدت تلقی گردد که با خرید به موقع و ارزان این ارز دیجیتال می‌‏توانیم نسبت به کسب درآمد و سود مناسب در کوتاه مدت در بازار امیدوار باشیم.

2019 سال شکوفایی ارزهای دیجیتال و لایت کوین

البته به غیر از 3 ماهه‌ی آخر سال، خود سال 2019 نیز از اهمیت بالایی برای بازار ارزهای دیجیتال برخوردار است. به طوری که کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال این سال را سال شکوفایی بسیاری از ارزهای دیجیتال موجود در بازار و بخصوص لایت کوین در نظر گرفته‌‏اند. به گونه‌‏ای که با احتساب مواردی چون تورم و شکل‏‌گیری پروژه‏ هایی جدید در مورد لایت کوین، به احتمال زیاد پیش ‏بینی می‏‌شود که قیمت این ارز دیجیتال تا بالای 1000 دلار افزایش قیمت داشته باشد که این افزایش قیمت در نوع خود می‏‌تواند در حالی که قیمت لایت کوین را بیش از 10 برابر کرده، سرمایه‏ گذاران بازار ارزهای دیجیتال را نیز در دراز مدت به سود قابل توجهی برساند.

لذا در کل توصیه می‌‏شود که به عنوان سرمایه‎گذار در خرید و فروش ‏های خود در بازار ارزهای دیجیتال، حتماً با نگاه ویژه‌‏تری نسبت به لایت کوین توجه نمایید و مقداری از سرمایه‏‌ی خود را برای خرید این ارز دیجیتال در نظر بگیرید.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.