چهارشنبه 29 فروردین 1403
هشدار امنیتی

هشدار امنیتی به کاربران اکسکوینو

از آن جایی که حفظ امنیت اطلاعات شما یکی از دغدغه های اصلی ماست و همیشه برای حفظ آن کوشیده ایم، لازم است کاربران برخی موارد را رعایت کنند تا در دام افراد سودجو و متقلب نیفتند.

تنها برای معاملات خود از حساب کاربری تان استفاده کنید و برای هیچ شخص دیگری از حساب کاربری تان استفاده نکنید.

اطلاعات هویتی خود یا اطلاعات کارت بانکی تان را به هیچ عنوان به افراد ناشناس ندهید و اگر فردی اصرار به دریافت این اطلاعات داشت، ضمن ندادن اطلاعات مراجع قضایی یا پلیس فتا را در جریان این موضوع قرار دهید.

گذرواژه و رمز عبور حساب کاربری شما فقط مختص به خود شماست و شخص دیگری نباید از آن اطلاع داشته باشد. در صورت لو رفتن رمز عبورتان، حتما اقدام به تغییر آن فرمایید.

هیچ فردی اعم از حقیقی یا حقوقی حق ندارد اطلاعات کارت بانکی شما را دریافت کند و کارت بانکی خود را حتی اگر خالی شده است، در اختیار کسی قرار ندهید.

به تازگی مشاهده شده است افرادی سودجو با گرفتن اطلاعات هویتی و کارت بانکی سایرین اقدام به ارسال مبالغ فیشینگ (دزدی) به کارت بانکی افراد قربانی می کنند و برای از بین بردن ردپای مجرمانه خود، اقدام به انجام معاملات و فعالیت هایی به نام شما در سایت های حوزه ارز دیجیتال می کنند.

افرادی هم به بهانه خارج از کشور بودن، قصد سو استفاده از اطلاعات حساب کاربری تان را دارند. با آن ها همکاری نکنید و سریعا این موضوع را به پشتیبانی اکسکوینو گزارش دهید تا اقدامات امنیتی لازم را انجام دهند.

در صورت پیگیری پلیس فتا، شخص دارنده مدارک مجرم شناخته شده و مسئولیت ها و عواقب احتمالی به عهده صاحب مدارک می باشد.

لازم به ذکر است که اکسکوینو هیچ گونه مسئولیتی در قبال سهل انگاری شما ندارد.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.