چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
هولدرهای ژاپنی ریپل را به اتریوم ترجیح می‌دهند

هولدرهای ژاپنی ریپل را به اتریوم ترجیح می‌دهند

طی بررسی‌های به دست آمده از صرافی ژاپنی بیتمکس، دارایی 26 درصد از سرمایه‌گذاران در بازار ارز دیجیتال بیت کوین قرار دارد. این در حالی است که 25 درصد از آن‌ها روی ارز دیجیتال ریپل سرمایه گذاری کرده و تنها 9 درصد از سرمایه‌گذاران اتریوم را برای سرای سرمایه‌گذاری انتخاب کرده‌اند.

ریپل در رقابت تگاتنگ با بیت کوین بین سرمایه گذاران ژاپنی

با اینکه ارز دیجیتال اتریوم در حال حاضر بزرگ‌ترین آلت کوین جهان بوده و دومین رتبه مارکت کپ بازار ارزهای دیجیتال را از آن خود کرده است، اکثر سرمایه‌گذاران ژاپنی ریپل را برای سرمایه‌گذاری در مقابل اتریوم انتخاب می‌کنند.

طبق این بررسی که در حساب توییتری صرافی بیتمکس در تاریخ 12 ژوئن منتشر شد، محبوبیت ارز دیجیتال ریپل در میان تریدرهای ژاپنی رقابت تنگاتنگی با بیت کوین دارد. حدود 25 درصد از 1,498 شرکت کننده در این نظر سنجی اذعان کردند که ریپل ارز دیجیتال مورد علاقه آن‌هاست.

ارز دیجیتال ریپل

لازم به ذکر است که این نظر سنجی تنها نمونه کوچکی از جامعه علاقمند به ارزهای دیجیتال در ژاپن را مورد بررسی قرار داده و لزوما نتیجه این نظر سنجی به معنای حقیقت داشتن 100 درصدی این موضوع نیست.

با این حال، انجمن مبادلات ارزهای مجازی ژاپن (  JVCEA ) نیز یافته‌‌های مشابهی را در دسامبر سال 2019 گزارش داد. گزارش‌ها حاکی از آن بود که ارز دیجیتال ریپل در رتبه دوم سرمایه‌گذاری با  ( ارز ین ) قرار داشته و اتریوم در رتبه سوم قرار دارد.

آیا ریپل محبوبیت خود را در ژاپن از دست می‌دهد؟

طبق گزارش‌های کوین تلگراف، تعاملات آنلاین ریپل در توییتر طی سه ماه اول سال 2020 با کاهش زیادی همراه بوده است. این در حالی است که ریپل مجبور شد مقدار قابل توجهی از دارایی‌های خود را برای حفظ جریان نقدی مثبت، وارد بازار کند. از طرفی شرکت تحلیل داده Messari  نیز گزارش داد که ریپل بدترین عملکرد را بین ارزهای دیجیتال برتر در سال 2019 داشته است.

قیمت ارز دیجیتال ریپل ( هنگام نگارش این مطلب ) در محدوده 2.28 دلار قرار دارد. با اینکه به نظر می‌رسد ارتش طرفداران ریپل روز به روز کوچکتر می‌شود ولی این موضوع چیزی از محبوبیت این ارز رمز نگاری شده بین سرمایه‌گذاران ژاپنی کم نکرده است.

منبع: Cointelegraph

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.