واریز مستقیم و امن استلار به کیف پول اختصاصی

واریز مستقیم و امن استلار به کیف پول اختصاصی

«استلار» (Stellar)، رمز ارزی است که در سال 2014 و با ماهیتی تقریبا مشابه با ریپل آغاز به کار کرد. در واقع، استلار به دنبال اختلاف نظرات به وجود آمده میان اعضای اصلی ریپل متولد شد. ریپل روی ارائه راه حل برای انجام انتقالات میان بانک‌های سراسر جهان تمرکز دارد. در طرف دیگر، استلار قصد دارد پرداخت‌های بین افراد را در سراسر جهان تسهیل کند. به طور کلی می‌توان گفت که نحوه کار هر دو یکسان است. استلار بر آن است تا با ارائه خدمات جهانی گسترده و ارزان، به جنگ فقر برود و پتانسیل‌های فردی را توسعه بخشد.

لومن با نماد اختصاری (XLM)، ارز شبکه استلار محسوب می‌شود. قیمت لحظه‌ای استلار هنگام نگارش این مطلب، 0/09 دلار است و حجم مبادلات روزانه آن به 351/51 میلیون دلار می‌رسد. هر تراکنش در شبکه استلار فقط 0/0001 کارمزد داشته و در زمانی کمتر از 6 ثانیه روی شبکه‌ای غیر‌متمرکز صورت ‌می‌گیرد. استلار با ارزش بازار حدود 1/84 میلیارد دلار، چهاردهمین ارز بازار بوده و سهم 0/66 درصدی از کل بازار را به خود اختصاص داده است. تعداد واحدهای در گردش استلار 20/37 میلیارد و تعداد کل واحدهای آن 50 میلیارد خواهد بود. در تاریخ 3 ژوئن 2018 (13 دی 96) این ارز به بالا‌ترین سطح قیمتی خود در 0/89 دلار رسید.

نمودار قیمت استلار / دلار
نمودار قیمت استلار

پیش از این، امکان خرید، فروش و برداشت مستقیم استلار در سامانه دانش‌بنیان اکسکوینو فراهم بود و هم اکنون می‌توانید فرایند واریز استلار را نیز به طور مستقیم در این سامانه انجام دهید.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.