پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
بازار ارز دیجیتال فیدیلیتی

پلتفرم فیدیلیتی قابل دسترس برای همه!

فیدیلیتی یک شرکت آمریکایی بسیار بزرگ است که در مورد ارز دیجیتال خود صحبت کرده بود. این شرکت به تازگی اعلام کرد که ارز دیجیتال فیدیلیتی برای گروهی از مشتریان خاص قابل دسترس قرار گرفته است.

این شرکت در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که ما با برخی از مشتریانمان که شرایط لازم برای همکاری را دارند، به مشارکت در این زمینه می پردازیم. راهکارهایی که ما مد نظر داریم، روی نیاز به صندوق های تامین، دفاتر خانواده، حقوق بازنشستگی، کمک های مالی و سرمایه گذاران سازمان های دیگر متمرکز است.

فیدلیتی  (Fidelity) در روزهای پایانی ماه ژانویه اعلام کرد که این پلتفرم در حال گذراندن مراحل پایانی تست است. این شرکت همچنین اعلام کرد که در ماه اکتبر 2018 که در واقع زمان اولیه دارایی دیجیتالش بوده است، مشغول توسعه دادن پلتفرم خود بوده است تا بتواند معاملات سازمانی را پشتیبانی کند و استانداردهایی استفاده کند که الزامات قانونی داشته باشد.

در ماه ژانویه یک منبع ناشناس بیان کرد که پلتفرم دارایی دیجیتال فیدیلیتی تا ماه مارچ سال 2019 قابل دسترس خواهد بود و مشتریان می توانند از آن استفاده کنند.

تام جسوپ که رییس دارایی دیجیتال فیدلیتی است، در یک مصاحبه که با شبکه CNBC داشت، گفت که این شرکت فعالیت خود را در حوزه ارز دیجیتال شروع کرده است اما همچنان در حال کار کردن رویقسمت های مختلف این پلتفرم است تا بتواند قسمت های مختلف را پوشش دهد. او همچنین بیان کرد که از ماه ژانویه امسال برخی از کاربران توانسته اند با این پلتفرم کار کنند اما برخی دیگر باید باید تا ماه سپتامبر صبر کنند و این زمان بستگی به شرایط هر مشتری دارد.

ارز دیجیتال فیدیلیتی آمریکا

هراس فیدیلیتی از بازار ارز دیجیتال ؟

رییس دارایی دبجبتال فیدیلیتی اعلام کرد که بازار نزولی که در سال گذشته شاهد آن بودیم، تاثیری روی توسعه این شرکت نداشته است و حتی اگر صندوق سرمایه گذاری کریپتویی در زمانی که بازار در شرایط اوج خود قرار داشت، فعالیت خود را شروع می کرد، حتما ضرر می کرد. بازار نزولی باعث افزایش علاقه به سرمایه گذاری های سازمانی در حوزه ارزهای دیجیتال می شود و هر شرایطی هم که در بازار ارز دیجیتال پیش بیاید، انگیزه این شرکت همان قدر است که پیش تر با وجود قیمت های بیشتر بود.

فیدلیتی (Fidelity) در ماه فوریه اعلام کرد از آن جایی که شرکت ما گسترده تر خواهد شد، همچنان به توسعه دادن پایگاه مشتریان مان ادامه خواهیم داد.

فیدلیتی (Fidelity) به صورت فعال روی فناوری های جدید سرمایه گذاری می کند که این موضوع باعث می شود مدل کسب و کار در حال رشدش بهبود پیدا کند حتی طبق گزارشاتی که رسید این شرکت به صورت سالانه مبلغ ۲.۵  میلیارد دلار را روی فناوری های جدیدی مانند بلاک چین و هوش مصنوعی سرمایه گذاری می کند.

ابیگل جانسون که هم مدیر عامل فیدلیتی و هم یکی از حامیان پر و پا قرص ارزهای دیجیتال است و ماینینگ اتریوم و بیت کوین را در سال ۲۰۱۷ به این شرکت معرفی کرد، در یک همایش اعلام کرد که “من به ارز دیجیتال اعتقاد کامل دارم. من یکی از معدود افرادی هستم که در یک شرکت خدمات مالی بزرگ مشغول به کار هستم و در مقابل شما قرار می گیرم و نسبت به ارز دیجیتال و آینده آن ناامید نشده ام.

 

منبع: cointelegraph

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.