چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
پیام رسان ژاپنی ارز دیجیتال خود را راه‌انداری و وارد بازار نمود!

ارز دیجیتال مخصوص به پیام رسان ژاپنی

پیام رسان ژاپنی ارز دیجیتال خود را راه‌انداری و وارد بازار نمود!

پیام رسان LINE  نیز ارز دیجیتال خود را ارائه کرد!

همانطور که می‏دانید در یکی دو تا سال اخیر، بازار ارزهای دیجیتال، از رشد و توسعه‌‏ی قابل توجهی برخوردار بوده است. به طوری که در طی این مدت، افراد زیاد و جدیدی با اصطلاحات مربوط به ارزهای دیجیتال و خود بازار ارزهای دیجیتال آشنا شده و با یک قدم جلوتر رفتن، وارد امر سرمایه‏ گذاری در این زمینه شده‏ اند. به طوری که در حال حاضر، همه روزه افراد زیادی در بازار ارزهای دیجیتال، مشغول خرید و فروش ارز دیجیتال می‌‏باشند. در این بین، علاوه بر افزایش علاقه مردم برای سرمایه ‏گذاری، به همان نسبت نیز ارزهای دیجیتال جدیدی وارد بازار شدند. به طوری که می‌‏توان گفت که در یک سال اخیر تعداد بسیار قابل توجهی ارز دیجیتال جدید وارد بازار شده‌‏اند که در این بین باید گفت که هر یک از ارزهای دیجیتال با هدف خاصی تولید شده و وارد بازار می‌‏شوند.

برخی از آن‏ها با قصد و نیت کسب درآمد و سرمایه، توسط شرکت‏های معتبر وارد بازار می‌‏شوند و برخی دیگر نیز برای رفع مشکلاتی خاص در بخشی از امور مشخص تولید می‏‌گردند که در این راستا اخبار متنوعی در مورد ارزهای دیجیتال جدید وارد شده در بازار منتشر می‏‌شود که در یکی از آخرین اخبار منتشر شده در این زمینه، گفته شده که پیام رسان ” Line “، که یک پیام رسان ژاپنی می‏‌باشد، ارز دیجیتال مخصوص به خود را تولید کرده و وارد بازار ارزهای دیجیتال نموده است. این ارز دیجیتال جدید وارد شده در بازار ارزهای دیجیتال، ” LINK ” نام دارد.

LINE چگونه LINK را در بازار پر هیاهوی ارزهای  دیجیتال مطرح خواهد کرد؟!

این حرکت پیام رسان ” Line “، در راستای تولید ارز دیجیتال جدید و مخصوص به خود، یک حرکت نوین نبوده و در حال حاضر اکثر شرکت‏های قدرتمند در پی تولید ارز دیجیتال مخصوص به خود هستند. البته تنها تولید ارز دیجیتال کافی نبوده و باید بازاریابی مناسبی در راستای گسترش استفاده و افزایش ارزش سهام آن در بازار صورت گیرد.

برای این کار، روش ‏ها و دستورالعمل‏ های متفاوتی وجود دارد. یکی از این روش ‏ها، استفاده از ” ICO “ها برای افزایش کاربرد ارز دیجیتال جدید می‏‌باشد که در این روش، تعداد زیادی از ارز دیجیتال مورد نظر با قیمت بسیار اندک و در برخی موارد نیز به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می‏‌گیرد که با استقبال کاربران مواجه می‏‌شود که در حال حاضر این روش از جمله روش ‏های پر کاربرد برای معرفی و توسعه‏ ی یک ارز دیجیتال جدید می‌‏باشد که با وجود محبوبیت این روش، نرم افزار ” Line ” در توسعه‌‏ی ارز دیجیتال ” LINK ” از این روش استفاده نکرده و نخواهد کرد و در عوض برای معرفی و افزایش کاربرد ارز دیجیتال ” LINK “، پیام رسان ” Line “، قصد دارد که از روش ” airdrop ” استفاده نماید. ” airdrop “، روشی است که در آن به صورت کاربردی از ارز دیجیتال جدید استفاده می‏‌شود.

بدین صورت که پیام رسان ” Line “، به صورت کاربردی از ارز دیجیتال جدید خود در داخل پیام رسان و پرداخت‏ های صورت گرفته‌‏ی داخل آن استفاده خواهد کرد و با توجه به این که تعداد کاربران این پیام رسان بالا می‌‏باشد، پیش ‏بینی می‏‌شود که ” Line “، بتواند از این طریق ارز دیجیتال خود را بسیار با ثبات‏ تر از روش ‏های دیگر، معرفی کرده و توسعه دهد.

LINE پیام رسان ضد زلزله!

در مورد پیام رسان ژاپنی ” Line ” هم باید گفت که این پیام رسان در سال 2011 و بعد از وقوع زلزله ‏ی شدید در کشور ژاپن، تولید و وارد بازار شده است. چرا که در موقع وقوع زلزله در سال 2011 امکان برقراری تماس‏ های تلفنی برای بخش ‏های حادثه دیده وجود نداشت و ژاپنی‏ ها از طریق تکنولوژی خاص به کار رفته در این پیام رسان سعی کردند تا جلوی این گونه نارسایی ‏ها در ارتباطات را بگیرند و از طریق این پیام رسان، افراد قادر باشند تا در هر شرایطی به ارتباط با یکدیگر بپردازند. همچنین باید گفت که بیش‏‏تر درآمد پیام رسان ” Line “، از طریق فروش استیکر و ایموجی‏ های مخصوص به خود این نرم افزار در داخل برنامه بوده که همواره بیش‏تر درآمد حاصل را صرف کمک به موسسات خیریه نموده است.
همچنین در این باره بخوانید:

تلگرام پیش‌فروش عمومی ارز دیجیتال خود را لغو کرد.

 

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.