چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال بیت کوین از زبان تحلیل گران

روز گذشته پس از راه اندازی قراردادهای آتی بکت، بازار ارز دیجیتال بیت کوین با نشانه‌های خرسی همراه بود.

قیمت بیت کوین

برترین ارز دیجیتال رمز نگاری شده یعنی بیت کوین، روز گذشته با کاهش 1.55 درصدی روبه رو شده و در محدوده 9,788 تا 10,097 دلار مورد خرید و فروش قرار گرفته است.

قیمت بیت کوین

طبق داده‌های به دست آمده از یک گزارش در سایت کوین تلگراف، اگر اندیکاتور مومنتوم در قراردادهای آتی بکت افزایش پیدا کند، قیمت بیت کوین با یک سطح مقاومت در محدوده 10,630 دلار و یک سطح حمایت در محدوده 7,700 دلار روبه رو خواهد شد که اگر این سطح حمایت شکسته شود رسیدن قیمت این ارز دیجیتال به محدوده 7,150  دلار دور از انتظار نخواهد بود.

پیش بینی قیمت بیت کوین از زبان تحلیل گران

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین در حال حاضر با حرکات جانبی همراه است ولی در عین حال جهش های کوچکی هم در نمودار قیمت آن مشاهده می‌شود.

همانطور که قبلا گفته شد اگر قیمت ارز دیجیتال بیت کوین به زیر محدوده 10,000 دلار برسد، فروشندگان بازار را تحت تاثیر قرار خواهند داد. پیش از این نیز یک شمع روزانه در محدوده پایین 10,000 دلار بسته شد ولی شمع قیمت هفتگی در منطقه بالای این سطح قرار داشت. در حال حاضر موقعیت خرید در محدوده 9,300 دلار وجود دارد.

تحلیل قیمت بیت کوین

پیش از این، سطح 9,300 دلار بارها به عنوان سطح حمایت عمل کرده است. بدیهیست این بدان معنی نیست که این سطح همیشه به عنوان سطح حمایت عمل خواهد کرد ولی در حال حاضر احتمال جهش قیمت در این محدوده و در روند نزولی شروع شده از تاریخ 6 سپتامبر وجود دارد.

به عبارتی با توجه به نمودار روبه رو درمی‌یابیم که خط حمایتی نارنجی بارها به عنوان محدوده حمایتی عمل کرده و یک بار هم به عنوان سطح مقاومتی کوتاه مدت در نظر گرفته شده است. خط روند آبی هم بارها پیش از این به عنوان سطح حمایتی در نظر گرفته شده است.

پیش بینی سایر تحلیل گران

ارز دیجیتال بیت کوین شمع هفتگی خود را در محدوده پایین میانگین متحرک 10 روزه بست. به عبارتی بازار ارز دیجیتال بیت کوین در محدوه بالای شاخص میانگین متحرک 10 روزه با نشانه‌های گاوی و در زیر این محدوده با نشانه‌های خرسی همراه خواهد بود.

تحلیل قیمت بیت کوین

اگر قیمت بیت کوین در منطقه پایین شاخص میانگین متحرک 10 روزه قرار بگیرد، احتمال رسیدن قیمت این ار زدیجیتال به سمت سطوح شاخص میانگین متحرک 50 روزه و سطح 7,929 دلار هم دور از انتظار نخواهد بود.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.