پیش بینی قیمت بیت کوین

پیش بینی قیمت بیت کوین توسط افراد خبره (قسمت اول)

این روزها به دلیل کاهش قیمت بیت کوین و ثبت رکورد جدید توسط این ارز دیجیتالی، تمام سرمایه گذاران و البته افراد خبره به دنبال تحلیل قیمت این ارز هستند. در این بین افراد مطرح در سطح دنیا که صاحب نظرند، پیش بینی‌هایی ارائه کرده اند که در این مقاله آمده است.

یکی از تحلیل گران به نام مورگان پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین تا 1260 دلار کاهش خواهد داشت چون ارزش واقعی رمزنگارها اثبات نشده است.

پیش بینی مایک نووگراتز

یکی از اعضای اصلی بلومبرگ اعلام کرده است که ممکن است در سال 2019 در فضای ارز دیجیتال FUD (عدم قطعیت) وجود داشته باشد. اما مایک نووگراتز سرمایه ‌گذار مطرح در این زمینه که از سال ۱۹۸۹ در حال فعالیت در بازارهای مالی ست و امروزه به عنوان یکی از چهره‌های سرشناس در دنیای ارز دیجیتال شناخته شود، پیش بینی کرده است تا انتهای سال ۲۰۱۹ میلادی قیمت بیت کوین به ۲۰ هزار دلار خواهد رسید. این سرمایه‌گذار بشردوست سابقه فعالیت در شرکت‌های مطرح بزرگ از جمله گلدمن ساکس، فورترس، هادسون ریور پارک و … داشته است. او که هم‌اکنون مدیرعامل شرکت گلکسی دیجیتال است و از طریق سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۱۷، ۲۵۰ میلیون دلار سود کرده است.

پیش بینی قیمت بیت کوین

مدیر ارشد بیت پی

سانی سینگ مدیر ارشد بازرگانی شرکت بیت‌ پی که یکی از درگاه‌های پرداخت برای ارز دیجیتالی ست، پیش بینی کرده است که بر اساس ورود سازمان‌های بزرگ مانند فیدلیتی، قیمت بیت کوین تا انتهای سال ۲۰۱۹ به ۱۵ تا ۲۰ هزار دلار برسد.

جان پفر

جان پفر که یکی از  سرمایه‌گذاران و کارآفرینان مشهور است، گفته است که بیتکوین با طلا جایگزین شود و به ذخایر ارزی تبدیل شود. هر چند که پفر برای پیش ‌بینی خود زمان مشخصی تعیین نکرده است، اما فکر می‌کند که بیت کوین به مرز ۷۰۰ هزار دلار برسد. او می‌گوید اگر ارزش فعلی کل حجم طلا با بیتکوین جایگزین شود، ارزش این ارز دیجیتال باید حداقل ۹۰ هزار دلار باشد. ولی گفته است از این به بعد قیمت بیت کوین روند صعودی در پیش گیرد. با این پفر گفته است که نظرش کاملا اشتباه باشد و از آن اطمینان ندارد.

پیش بینی اقتصاددان آمریکایی

جوزف استیگلیتز که یکی از اقتصاددانان برجسته آمریکایی ست و در سال 2001 جایزه نوبل اقتصاد را برنده شده است، گفته است بیت کوین به قیمت 100 دلار سقوط خواهد کرد و به فراموشی سپرده خواهد شد. قابل ذکر است که او از مخالفان ارزهای دیجیتال و به خصوص بیت کوین است ولی دلایل مخالفت خود را اعلام نکرده است.

پیش بینی جان مکافی

جان مکافی، برنامه‌نویس و تاجر آمریکائی ست که مؤسسه امنیت سایبری McAfee را تاسیس کرده است. جان مکافی به معروف‌ترین چهره صعودی بیت کوین در پیش بینی‌هایش شهرت دارد. او حتی در مواردی اعلام کرده است که قیمت بیت کوین به ۱ میلیون دلار خواهد رسید. این در حالی ست که سال گذشته او افزایش قیمت بیت کوین را تا پایان سال 2020 در حدود500 هزار دلار پیش بینی کرده بود.

او در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده است که وقتی‌که قیمت بیت کوین را ۵۰۰ هزار دلار، در پایان سال ۲۰۲۰ پیش‌بینی کردم، از یک مدل استفاده می‌کردم که قیمت بیت کوین را در پایان سال ۲۰۱۷، ۵ هزار دلار پیش ‌بینی کرده بود. اما قیمت آن از چیزی که تصور میکردم، بیشتر شد و حالا برای پایان سال 2020 قیمت ۱ میلیون دلاری را پیش‌ بینی می‌کنم. او همچنین اضافه کرد که هنوز هم تأکید می‌کنم که اگر پیش بینی من اشتباه باشد، اعضای بدنم را خواهم خورد!

پیش بینی جان مکافی برای قیمت بیت کوین

 

منبع: coinswitch

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.