چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
کاهش قیمت ارز دیجیتال بیت کوین و آلت کوین

کاهش مجدد قیمت بیت کوین و آلت کوین ها!

همان‌طورکه آلت کوین های برتر در حال افت قیمت هستند، بیت کوین هم دوباره به رقم زیر 5300 دلار رسید.
در روز یکشنبه 21 اپریل، اکثر 20 ارز دیجیتال برتر از جمله ریپل خبر افت قیمت هایشان را به منظور تعدیل ضرر هایشان در سایت press time بی‌اهمیت قلمداد کردند.
بر اساس اظهارات coin360، بیت کوین دوباره به رقمی زیر 5300 دلار رسید.
بر اساس اظهارات coinmarketcap، بیت کوین تنها زیر یک درصد افت در روز داشته و با رقم 5291 دلار در press  time معامله شده است. با توجه به نمودار هفتگی بیت کوین، این سکه 3.7 درصد بالا می‌رود.

کاهش قیمت بیت کوین

جایگاه بیت کوین در بازار ارز دیجیتال

همان‌طور که cointelegraph صبح دیروز گزارش کرده بود، (tom lee) تام لی،موسس انجمن مشاوران جهانی، خاطر نشان ساخت که در حال حاضر و در گزارش‌های اخیر مربوط به شاخص احساسات شرکت او، بیت کوین هیچ‌وقت به لحاظ ارزش،در جایگاه پایینی در بازار خرسی قرار نگرفته است.
ارز دیجیتال اتریوم (ETH) به عنوان بزرگ‌ترین آلت کوین با رقم سرمایه‌گذاری بازار چیزی حدود 17.9 میلیارد دلار در صدد حفظ موقعیت خود است. دومین آلت کوین برتر در سایت press time ، با قیمت سرمایه‌گذاری بازار 13.4 میلیارد دلار متعلق به ارز دیجیتال ریپل (XRP) است.
بر اساس اطلاعات coinmarket cap ، ارز دیجیتال اتریوم کاهش 2.5 درصدی در 24 ساعت گذشته داشته است و بر اساس اطلاعات سایت press time، ارزدیجیتال اتریوم با مبلغ چیزی در حدود 169 دلار مورد معامله قرار می‌گیرد. در هفته جاری این ارز دیجیتال ، افزایش ارزش 3 درصدی نیز داشته است.

کاهش قیمت لایت کوین

ارز دیجیتال ریپل

ارز دیجیتال ریپل ( XRP ) در 24 ساعت گذشته شاهد کاهش 2.7 درصدی خود بوده است و در حال حاضر با مبلغی حدود 0.321 دلار معامله می‌شود. در هفته جاری این سکه حدود یک درصد بالاتر رفته است. علاوه بر این، قیمت فعلی این سکه بیشتر از 6.85 درصد از بالاترین قیمت متوسط اعلام شده این ارز در روز پنجشنبه است.

قیمت بیت کوین

بر اساس گزارش‌های سایت coinmarket cap، ارزهای دیجیتالی که بیشترین تغییرات قیمتی را داشتند، عبارت بودند از ارزهای لایت کوین ، اتریوم کلاسیک و آنتولوژی که همگی چیزی بیشتر از 6 درصد افت قیمت داشتند.

طبق گزارشات سایت press time ، مقدار کل سرمایه‌گذاری‌های ارز دیجیتال معادل است با مبلغ 176.9 میلیارد دلار،که این مقدار، بیشتر از 2.25 درصد از کمترین قیمت گزارش شده آن در هفته گذشته است.

قیمت آلت کوین ریپل

سرنا ویلیامز، بازیکن مشهور تنیس جهان و صاحب بیزنسی با نام تجاری سرنا ونچرز،به تازگی اعلام کرده است که او در سی شرکت، سرمایه گذاری کرده است و این سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه معاملات سکه های با ثبات دنیای ارز دیجیتال است.

 

منبع: cointelegraph

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.