سه‌شنبه 28 فروردین 1403
قیمت بیت کوین

کایسر: قیمت بیت کوین به 25,000 دلار خواهد رسید!

مکس کایسر یکی از حامیان بیت کوین و معامله‌گر پیشین وال استریت، همچنان معتقد است ارز دیجیتال بیت کوین به روند صعودی خود ادامه خواهد داد. کایسر که به عنوان مجری تلویزیون و کارشناس مالی هم فعالیت می‌کند یک بار دیگر به جامعه ارز دیجیتال اطمینان داد بیت کوین رشد نجومی خود را به سمت ماه طی خواهد کرد.

وی در ادامه توضیح داد بدتر شدن شرایط اقتصادی جامعه بستری مناسب برای رشد قیمت بیت کوین که یک ارز دیجیتال ریاضی محور است پدید خواهد آورد، او همچنین در پیغام توییتری خود اعلام کرد: شکل گیری جنگ باز در فدرال رزور ایالت متحده آمریکا، بانک‌های مرکزی دنیا و کاخ سفید هم کمک زیادی به رسیدن قیمت این ارز دیجیتال به  25,000دلار خواهد کرد. ماهیت ریاضی بیت کوین سبب ایجاد نوعی سیاست پولی شده است که هرج و مرج پولی و سیاسی را از بین می‌برد.

شکل گیری بازار گاوی ارز دیجیتال بیت کوین و افزایش قیمت این ارز، به طور خاص منجر به افزایش تنش‌های سیاسی و اقتصادی بین بانک مرکزی و کاخ سفید شده است.

دونالد ترامپ، رییس جمهور ایالت متحده آمریکا به تازگی بر شدت درگیری‌های خود با جروم پاول ( Jerome Powell ) افزوده و او را دشمن بزرگ آمریکا خطاب کرده است. ترامپ با این لحن خود خواستار تحت فشار قرار دادن پاول برای تنظیم نرخ بهره‌های بانکی است. حال باید دید که آیا بانک مرکزی تسلیم تقاضای ترامپ خواهد شد یا خیر؟

در این خصوص، سایر بانک‌های مرکزی به دنبال راهی برای عبور از این شرایط هستند.

در همین راستا پیتر بوکوار ( Peter Boockvar ) مدیر ارشد گروه مشاوره بلیکی در گفتگوی خود با cnn اظهار داشت: بانک‌های مرکزی کمکی به حل بحران فعلی نخواهند کرد، همچنین بانک مرکزی اروپا و ژاپن هم در این خصوص ناتوان هستند.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.