پنج‌شنبه 30 فروردین 1403
صرافی ارز دیجیتال بایننس به پروژه بلاک چین

کمک 45000 دلاری بایننس به پروژه های بلاک چین

بخش  سرمایه گذاری بایننس لبز ( Binance Labs ) شرکت صرافی بایننس،  45000 دلار برای سه پروژه مختلف حوزه بلاک چین اعطا کرده است.

بایننس لبز برای هر کدام از این سه پروژه، مبلغ ۱۵ هزار دلار را اختصاص داده است و گفته شده که این پروژه ها، متن باز هستند. اولین پروژه ای که در دست اجراست، آیرن بِلی (Ironbelly)نام دارد و یک کیف پول متن باز موبایل است که برای بلاک چین گرین (Grin) طراحی شده است و هدفش این است که به کاربران این امکان را بدهد که نگهداری و انتقال ارز دیجیتال را انجام دهند.

پروژه دومی که شامل حال این دریافت این مبلغ شده است، یک پروتکل پیام رسان به نام HOPR است که به حفظ حریم خصوصی کمک می کند. اخباری که از این پروژه منتشر شده است نشان می دهد که این محصول با فراهم آوردن چندین نود، کار ارسال پیام ها را به دریافت کننده انجام می دهد و با این کار می تواند حریم خصوصی ای که لازمه آن است، فراهم آورد.

و آخرین پروژه هم یک کیف پول داخل زنجیره است که قابلیت به روزرسانی دارد و نام آن کیتسون والت (Kitsune Wallet) می‌باشد. توسعه دهندگان این محصول توضیحاتی ارائه کرده اند که بر اساس آن، کیتسون والت یک حساب مبتنی بر قرارداد هوشمند است که باعث می شود دارایی های رمز نگاری شده شما در یک آدرس ذخیره شود و ظاهر آن قابلیت تغییر داشته باشد و این امکان تغییر بر اساس نیاز شماست.

صندوق سرمایه گذاری بایننس لبز اعلام کرده است که این مبالغ پرداخت شده به هر سه پروژه، فقط کمک هزینه های اولیه هستند و با راهنمایی ها و منابعی که شبکه بایننس لبز ارائه کرده بود، این پروژه ها به راه افتادند.

دلایل رییس بایننس لبز برای اعطای کمک مالی

فلورا سان، رییس بایننس لبز گفته است:

ما در ابتدای کار دیدیم که نوآوری تا چه میزان می تواند برای یک جامعه مفید باشد و باعث پویایی توسعه دهندگان و کارآفرینان شود، توسعه دهندگان و کارآفرینان تلاش می کنند تا ایده هایی که در سر دارند را پرورش دهند و به کمک آن ها پروژه های جدید خلق کنند و محصولات مورد نظرشان را به بازار عرضه کنند. هر چقدر که یک صنعت بتواند استعدادهای بیشتری به سمت خودش جلب کند، موفقیت آن بیشتر می شود و بایننس لبز هم امیدوار است تا این استعدادهای لازم برای این صنعت را در مجموعه خود داشته باشد.

ماه گذشته هم دولت آرژانتین موافقت کرد تا روی برخی پروژه های بلاک چینی سرمایه گذاری کند که این پروژه ها توسط بایننس لبز و صرافی کریپتوی آمریکای جنوبی (LatamEx  ) پشتیبانی می‌شود. وزیر صنایع آرژانتین تعهد کرده است که در هر پروژه مبلغ 50 هزار دلار سرمایه گذاری کند و حتی متعهد شده است که در یک دوره چهار ساله، هر سال به ۱۰ پروژه بلاک چین کمک کند.

بایننس لبز اولین مجموعه پروژه های بلاک چین را از برنامه انکوباسیون خود، در دسامبر سال گذشته منتشر کرد. پس از یک دوره آزمایشی که در آن بیش از ۵۰۰ شرکت کننده وجود داشت، بایننس لبز فقط ۸ پروژه را انتخاب کرد و در مجموع به آن ها ۵۰۰ هزار دلار کمک مالی کرده است تا این پروژه ها بتوانند برای راهبرد و پیشروی به منابع ضروری و افراد مهم دسترسی داشته باشند.

اگر در زمینه بلاک چین سوالی دارید که جواب آن را نمی دانید، به مقاله سوالات بی پاسخ حوزه بلاک چین برای کاربران مراجعه کنید.

 

منبع: cointelegraph

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.