گوشی‌های هوشمند مبتنی بر فناوری بلاک چین

گوشی هوشمند مبتنی بر فناوری بلاک چین

شرکت Sirin قصد دارد در ماه نوامبر گوشی‏‌های هوشمند مبتنی بر فناوری بلاک چین را وارد بازار نماید.

گوشی‌های هوشمند مبتنی بر بلاک چین

ارزهای دیجیتال علاوه بر بحث سود‌آوری و کسب در آمد از آن‌‏ها، بیش‏تر از طریق تکنولوژی به کار رفته در آن‌‏ها مطرح شدند. فناوری بلاک چین بود که با فراهم سازی ویژگی‌‏های منحصر بفرد توانست زمینه را برای پیدایش، وجود و توسعه‏‌ی ارزهای دیجیتال در دنیای علم و فناوری و بازارهای تجاری فراهم آورد. در حال حاضر این تکنولوژی، مورد توجه افراد و شرکت‏‌های بسیاری قرار گرفته و بسیاری از آن‌‏ها در پی پیاده‌سازی این تکنولوژی در بستر فعالیت‌‏های خود هستند. چرا که فناوری بلاک چین با فراهم سازی شرایط و ویژگی‌‏های برتر، شرایط مناسبی را برای توسعه و پیشرفت در کارها، فراهم می‌‏آورد. در این بین همانطور که گفته شد، علاقه‌‏ی افراد و شرکت‏‌ها نسبت به این تکنولوژی همه روزه در حال افزایش بوده و خبرهای بسیاری در مورد کاربرد این تکنولوژی در زمینه‌‏های مختلف، منتشر می‌‏شود.

گوشی‌های هوشمند مبتنی بر بلاک چین

یکی از این خبرها، مربوط به شرکت ” Sirin ” است که در روز 11 جولای طی مصاحبه‌‏ای با خبرگزاری ” Cointelegraph “، خبر داد که قرار است گوشی‎های همراه هوشمندی را که خود شرکت توسعه داده، در ماه نوامبر وارد بازار نماید. شرکت Sirin یک شرکت متعلق به کشور سوئیس بوده که پیش از این نیز در زمینه‏‌ی ارز دیجیتال فعالیت‏‌هایی را دنبال نموده است. این شرکت قبلاً با ایجاد یک ICO، توانسته بود در طی 24 ساعت، 110 میلیون دلار پول از فروش ارز دیجیتال ، جمع آوری نماید.

حال این شرکت قصد دارد فعالیت‏‌های خود در زمینه‌‏ی ارز دیجیتال را گسترش داده و گوشی همراهی را که مبتنی بر فناوری بلاک چین است، وارد بازار نماید. این گوشی همراه، ” Finney ” نام گرفته و بر روی سیستم عامل SIRIN که مبتنی بر آندروید می‏‌باشد، کار خواهد کرد. این گوشی همراه دارای ویژگی‌‏های منحصر بفردی مانند، داشتن یک کیف پول سخت‌افزاری مخصوص به خود، داشتن یک سرویس محاوره‌‏ی مبتنی بر توکن، داشتن یک فروشگاه مخصوص به برنامه‌‏های مبتنی بر بلاک چین ، خواهد بود که سعی در جلب رضایت و جذب مشتریان خواهد نمود.

محل اسمبل کردن و تولید این گوشی همراه در کشور تایوان خواهد بود. همچنین شرکت برای این که بتواند بازارهای بیش‏تری را در اختیار داشته باشد، قرار است که فروشگاه‏‌های مخصوص به گوشی Finney را در انگلستان، آمریکا و ژاپن تاسیس نماید و گوشی همراه خود را برای دیدن و خرید مشتریان خود به عرضه بگذارد. در عین حال این گوشی از لحاظ امنیتی بسیار قدرتمند بوده و کاربران خود را از رفتن به سایت‌‏های مخرب و یا این که استفاده از برنامه‏‌های مخرب و آلوده به ویروس در امن نگه خواهد داشت.

اهمین بلاک چین در زندگی

فعالیت‏‌هایی این چنینی نشان می‏‌دهد که فناوری بلاک چین تا چه حد زیادی وارد جوامع شده و آرام آرام راه همگانی شدن را طی می‏‌نماید. از فناوری بلاک چین به عنوان آینده‏‌ی دنیای فناوری و ارتباطلات صحبت می‏‌شود. کارشناسان این اعتقاد را دارند که با استفاده از این تکنولوژی، سرعت پیشرفت علم و صنایع مختلف شتاب خواهد گرفت و در آینده‌‏ی نزدیک شاهد استفاده‏‌ها و کاربردهای بیش‏تر این تکنولوژی در زمینه‌‏های مختلف و زندگی روزمره خواهیم بود.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.