375 روز تا پیش بینی بیت کوین یک میلیون دلاری باقی مانده است!

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 2019، تنها یک سال زمان برای پیش بینی پرسرو صدای جان مکافی زمان باقی است. این معامله‌گر جنجالی بیت کوین اخیرا پیش بینی کرده بود که قیمت این ارز دیجیتال تا پایان سال 2020 به 1,000,000 دلار ( یک میلیون دلار ) خواهد رسید. جان مکافی به قدری به صحت پیش بینی خود اطمینان داشت که گفت: اگر این پیش بینی به حقیقت تبدیل نشود حاضر است جواهرات خوانوادگی خود را در یک برنامه زنده تلویزیونی بخورد!

در حال حاضر ( هنگام نگارش این مطلب ) قیمت ارز دیجیتال بیت کوین حدود 95 درصد زیر پیش بینی قیمت مکافی قرار دارد.

جان مکافی و ارزهای دیجیتال

جان مکافی که از او با نام خالق اولین آنتی ویروس تجاری جهان نیز یاد می‌شود در سال 2017 پیش بینی خود درباره قیمت ارز دیجیتال بیت کوین را ارائه داد و گفت قیمت هر سکه از این ارز دیجیتال قدرتمند، تا پایان سال 2020 به یک میلیون دلار خواهد رسید. در حال حاضر قیمت بیت کوین در محدوده 7,400 دلار ( حدود 95.47  درصد زیر این رقم ) قرار دارد.

سخنان مکافی به سرعت بر سر زبان‌ها افتاد به دلیل اینکه وی مدعی شد اگر این تحلیل و پیش بینی به حقیقت تبدیل نشود در برنامه زنده تلویزیونی دست به کاری عجیب خواهد زد. در رابطه با این پیش بینی مکافی در سال 2019 اعلام کرد که منظور من تاریخ دقیق 31 دسامبر 2020 نیست، من معتقدم قیمت ارز دیجیتال بیت کوین تا پایان سال 2020 به یک میلیون دلار خواهد رسید. به هر حال روزهای پایانی سال 2019 به سرعت در حال تمام شدن است و تا پایان سال 2020 هم زمان زیادی باقی نمانده است.

جان مک‌ آفی، برنامه‌نویس کامپیوتر، کارآفرین و یکی از پیشگامان امنیت اطلاعات رایانه‌ای است که اولین شرکت نرم‌افزاری آنتی‌ویروس تجاری جهان را تأسیس کرد. او در حال حاضر پروژه‌های زیادی در دست داشته و در حال راه اندازی پلتفرم معاملاتی خود به نام مجیک ( Magic ) است. وی هدف خود را از راه‌اندازی این  پلتفرم معاملاتی، ایجاد بستری برای معاملات رمز ارز ها بدون هر گونه محدودیت عنوان کرده است.

شمارش معکوس برای بیت کوین یک میلیون دلاری!

پیش بینی مکافی سرو صدای زیادی در رسانه‌‌های اجتماعی و شرکت‌های فعال در زمینه ارزهای دیجیتال ایجاد کرد. در همین راستا یک وبسایت آنالیز داده به نامdickline.info   هم شمارش معکوس تحقق این پیش بینی را ارائه داده است.

ارز دیجیتال بیت کوین برای رسیدن به قیمت یک میلیون دلار راه طولانی در پیش داشته و در این مدت باید با رشد روزانه 0.484095526  درصدی روزانه همراه باشد. از طرفی مدیران این وبسایت عنوان کرده‌اند احتمال به حقیقت پیوستن این پیش بینی کم نیست و با توجه به نوسانات بسیار زیاد قیمت بیت کوین و همچنین پتانسیل رشد قیمت این رمز ارز، افزایش نیم درصدی  روزانه اتفاق عجیب و غریبی نیست.

این وبسایت همچنین امکان پیش بینی قیمت بیت کوین را برای کاربران خود فراهم کرده است. بعلاوه یک وبسایت دیگر به نام dickening.com نیز فقط به شمارش معکوس برای رسیدن قیمت بیت کوین به مرز 1,000,000 دلار اختصاص پیدا کرده است. طبق گزارش‌های به دست آمده از این وبسایت، پس از هالوینگ ارز دیجیتال بیت کوین این پیش بینی به حقیقت تبدیل خواهد شد.

با این حال برخی افراد ممکن است تا فرا رسیدن روزهای پایانی 2020 این پیش بینی و شرط بندی را فراموش کنند اما از طرفی بسیاری از افراد جامعه کریپتو، پیش بینی‌های جان مکافی درباره قیمت ارز دیجیتال بیت کوین را مشتاقانه دنبال می‌کنند.

بیت کوین همچنان ارزشمندترین دارایی

از طرفی این روزها پس از افت قیمت اخیر بیت کوین، زمزمه‌های بسیار زیادی در جامعه ارزهای دیجیتال مبنی بر به پایان رسیدن قدرت این ارز رمز نگاری شده به گوش می‌رسد. افراد زیادی معتقدند بازار خرسی بیت کوین آغاز خواهد شد و این رمز ارز توانایی افزایش قیمت را نخواهد داشت. ولی بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال دنیای رمز نگاری شده، از آغاز پیدایش خود ثابت کرده یک داراریی ارزشمند است و از پتانسیل رشد بسیار بالایی برخوردار است.

با نگاهی به نمودار قیمت هر ساله این ارز دیجیتال می‌بینیم بیت کوین از پتانسیل رشد بسیار بالایی برخوردار است و از نظر رشد قیمت یکی ازدارایی‌های برتر دنیا به شمار می‌رود. این ارز دیجیتال با وجود کاهش قیمت‌های اخیر خود، در سال 2019 موفق به ثبت سه رکورد نرخ هش، حجم معاملات انجام شده در شبکه و پردازش تراکنش‌های انجام شده دست یافت که این موضوع نشان دهنده قدرت تمام نشدنی بیت کوین است.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.