ارز دیجیتال OMG

معرفی کامل ارز دیجیتال omg اومیسه گو به همراه پیش بینی قیمتی

اگر در حال حاضر در حال خواندن این مقاله بررسی هستید پس احتمالا شما هم از آن دسته افرادید که دوست دارید قبل از سرمایه گذاری در هر دارایی نسبت به آن اطلاعات کافی و جامع بدست بیاورید.

اطلاعاتی همچون کاربرد پروژه، توکنومی، نقشه راه، آینده قیمتی، تعهد تیم پروژه به اهداف تعیین شده و … . در این مقاله ما به بررسی ارز دیجیتال OMG اومیسه گو که به تازگی در صرافی اکسکوینو لیست شده است، می‌پردازیم. ما با همراه باشید.

ارز دیجیتال OMG اومیسه گو چیست؟

وقتی صحبت از اومیسه گو OmiseGO و او‌ام‌جی کوین OMG Coin می‌شود نمی‌توان در مورد اومیسه Omise صحبت نکرد. اومیسه شرکت مادر سازنده اومیسه گو است. این شرکت در سال ۲۰۱۳ به عنوان یک درگاه پرداخت آنلاین مشابه پی پال Paypal ایجاد شد. در حال حاضر دفتر این شرکت در تایلند قرار دارد.

از آنجایی که اومیسه از قبل یک محصول موفق در پرداخت آنلاین داشت و دو نفر از مشاوران پروژه همان بنیان‌گذاران اتریوم یعنی ویتالیک بوترین Vitalik Buterin و گاوین وود Gavin Wood هستند، انتشار اومیسه گو با بازتاب خبری و جلب توجه زیادی همراه بود.

جالب است که بدانید پروژه اومیسه گو توسط بانک تایلند Bank of Thailand و وزارت دارایی تایلند (TMF) نیز تایید شده است.

ارز دیجیتال OMG
اومیسه گو
از دیجیتال اومیسه گو OMG

اومیسه در حال حاضر استفاده از اومیسه گو را برای تکمیل شبکه پرداخت موجود آغاز کرده است. شرکت‌هایی مانند مک‌دونالد McDonald’s و علی‌پی Alipay از اومیسه به عنوان درگاه پرداخت استفاده می‌کنند.

با معرفی اومیسه برای اولین بار در آسیا این شبکه بخش مالی این قاره کهن را زیر و رو کرد. این شرکت قصد دارد همین کار را با اومیسه گو انجام دهد. یکی از روش‌های آن‌ها برای برهم زدن نظم بازار مالی به نفع خود، وایت لیبل کردن والت OMG است.

نکته: یک محصول وایت لیبل محصولی است که می‌توان از آن توسط بسیاری از برندهای دیگر استفاده کرد. برای مثال یک تی‌شرت سفید ساده که می‌توان نام شرکت‌های مختلف را روی آن چاپ کرد؛ یعنی شرکتی که آن تی‌شرت سفید را تولید کرده در اصل یک شرکت وایت لیبل است.

یکی از اهداف اومیسه گو کاهش کارمزدهای سرسام‌آور و تسهیل تراکنش‌های مالی است. از جمله تبادل ارزهای فیات و رمزارزها، پرداخت‌های خرد، ارسال پول و … .

از آنجایی که پروژه اومیسه گو یکی از خروجی‌های تشکیلات اومیسه است، تبدیل شدن این ارز دیجیتال به پی پال ارزهای دیجیتال به واسطه ارتباطات و استفاده بازرگانان و خرده‌فروشان آسیایی از اومیسه، دور از ذهن نخواهد بود.

پلتفرم اومیسه گو به گونه‌ای طراحی شده است که توسط مشاغل دنیای واقعی، به سرعت و به آسانی مورد استفاده قرار گیرد.

پیش‌زمینه‌ای درباره شرکت

به این نکته دقت کنید که اومیسه و اومیسه گو دو شرکت متفاوت و با دو محصول متفاوت هستند؛ از آن‌جایی که اومیسه گو توسطه اومیسه پشتیبانی می‌شود این دو شرکت گاها با هم اشتباه گرفته می‌شوند. اما برای بررسی پیشینه هر دو به یک نتیجه خواهیم رسید.

اومیسه در ابتدا به عنوان راه حلی برای پرداخت آنلاین مشابه پی پال و استرایپ Stripe ایجاد شد اما بیشتر تمرکز خود را بر بر بازارهای مالی آسیای جنوب شرقی و ژاپن گذاشت.

اومیسه گو را می‌توان با تمام پلتفرم‌های اصلی تجارت الکترونیک مانند اوپن کارت OpenCart، مگنتو Magento و وو کامرس WooCommerce ادغام کرد.

یکی از اهداف اومیسه گو پشتیبانی از سیستم بانکی سوییفت SWIFT است که راه طولانی برای رعایت مقررات مالی بین‌المللی در زمینه تراکنش ارزهای دیجیتال خواهد داشت.

در واقع اومیسه گو قصد دارد جایگزینی برای سیستم سوییفت برای انجام تراکنش‌ها بین تمام پلتفرم‌ها باشد.

ارز دیجیتال OMG
اومیسه گو
اومیسه
شرکت اومیسه

هدف دیگر شبکه دستیابی به کارمزدهای بسیار پایین برای استفاده خیل عظیمی از مردم مخصوصا افرادی از نقاط فقیرتر جهان است تا بتوانند با دنیای امور مالی با کارمزد بسیار کم‌تر تعامل داشته باشند.

اومیسه دقیقا در اوج فناوری پرداخت‌های موبایلی است و کیف پول تلفن همراه خود را دارد که مشابه اپل پی Apple Pay است. همچنین اومیسه در ادامه دست‌یابی به اهداف خود یک ربات چت فیس بوک ایجاد کرده است که امکان پرداخت از طریق مسنجر فیس بوک را فراهم می‌کند.

اومیسه در حال حاضر توسط بیش از ده‌ها هزار نفر از بازرگان در سراسر آسیا پذیرفته شده است که بزرگترین آن‌ها مک‌دونالد تایلند و علی پی هستند.

اومیسه گو تراکنش‌های هدف را از طریق بلاک چین خود تسهیل می‌کند.

این پلتفرم ارز دیجیتال OMG را راه اندازی کرد که یک توکن ERC20 است. OMG از اتریوم برای گردش کار خود استفاده می‌کند اما همچنین یک رابطه همزیستی با شبکه ایجاد می‌کند که به عنوان یک راه حل مقیاس پذیر عمل می‌کند.

تیم پروژه در حال کار بر روی ابزارهایی است که توسعه دهندگان نرم افزار می‌توانند به واسطه آن کیف پول‌های نرم افزاری خود را ایجاد کنند.

این کیف پول‌ها بر روی بلاک چین اومیسه گو اجرا می‌شوند که می‌تواند بسیاری از ارزهای دیجیتال مختلف را در خود جای دهند.

البته، خود توکن OmiseGo یعنی ارز دیجیتال OMG را نباید از دست داد. ارزی با بهترین نامی که تاکنون برای یک ارز انتخاب شده است؛ OMG (در زبان انگلیسی مخفف اوه خدای من است).

ارز دیجیتال OMG
توکن OMG
توکن OMG

اینجا به تمایز مهم میان اومیسه و اومیسه گو می‌رسیم. بسیاری از بازرگانی‌ها و خرده‌فروشی‌ها از اومیسه پشتیبانی می‌کنند اما از پرداخت با ارز دیجیتال OMG پشتیبانی نمی‌کنند.

اومیسه گو از نظر قانونی یکی از زیرمجموعه‌های اومیسه است. اگر روی ارز دیجیتال OMG سرمایه‌گذاری کرده‌اید به این معنی نیست که در اومیسه نیز سرمایه‌گذاری کرده باشید و شاید گاهی در نحوه سوددهی‌ها در میان سهام این شرکت و این ارز دیجیتال واگرایی وجود داشته باشد.

اما ازینکه اومیسه به اومیسه‌گو گره خورده است نمی‌توان صرف نظر کرد چرا که اومیسه از بلاک چین اومیسه گو استفاده می‌کند و از ارز دیجیتال OMG نیز پشتیبانی می‌کند.

از آنجایی که OMG با پلتفرم موجود و موفق اومیسه ادغام شده است، مورد توجه و تحسین رسانه‌های زیادی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: معرفی کامل ارز دیجیتال چیلیز به همراه پیش بینی قیمتی و آینده+

شبکه OMG و قدرت آن

همانطور که گفته شد شبکه OMG دریافت یک کیف پول منحصر بفرد برای هر فرد را تضمین می‌کند.

می‌توانید این کیف پول را به عنوان حساب بانکی خود در بلاک چین ببینید.

با این کیف پول به بازار مالی عظیمی دسترسی دارید که می‌توانید به واسطه آن دارایی‌های دیجیتال یا فیزیکی دنیای واقعی را خریداری کنید، پول انتقال دهید و پس از سرمایه‌گذاری در بسیاری از ارزهای مختلف، آن‌ها را در کیف پول خود ذخیره کنید.

اومیسه گو یک پلتفرم بلاک چین منبع باز است که شعار اصلی آن «بانک‌دار کردن افراد محروم از خدمات بانکی» است. انتظار می رود ارز دیجیتال OMG و پروژه اومیسه گو به رقیب مستقیم موسسات بانکی سنتی تبدیل شود.

با استفاده از این کیف پول می‌توانید یک دارایی رمزنگاری شده را از یک بلاکچین به بلاک چین دیگر انتقال دهید.

ارز دیجیتال OMG
توکن OMG
شبکه OMG
شبکه OMG

همچنین این کیف پول امکان انتقال پول بین دارایی‌های بلاک چینی و ارائه دهندگان پرداخت سنتی مانند ویزا VISA و سوییفت را نیز فراهم می‌کند.

در حال حاضر چندین کیف پول با این مشخصات وجود دارد که کاری شبیه به همین انجام می‌دهند.

چیزی که شبکه OMG را نسبت به باقی شبکه‌ها قوی‌تر می‌کند این است که این شبکه از شرکت اومیسه نشات می‌گیرد؛ شرکتی که سال‌ها تجربه در زمینه پرداخت‌های آنلاین دارد.

از آنجایی که سرمنشا ارز دیجیتال OMG و پروژه آن با اومیسه یکسان است پس پشتیبانی شرکت‌هایی که با اومیسه همکاری می‌کنند، دور از ذهن نیست.

همان طور که گفته شد شبکه OMG در حال حاضر مشارکت‌های زیادی با شرکت‌های بزرگ مانند مک دونالد تایلند دارد.

شبکه پلاسما OMG

OMG یکی از اولین ارزهای دیجیتالی است که توسعه شبکه خود در شبکه پلاسما Plasma Network را آغاز کرد که یک شبکه قرارداد هوشمند است که بر بستر شبکه بلاک چین اتریوم اجرا می‌شود.

پلاسما یکی از پروژه‌هایی است که ویتالیک بوترین شخصا بر روی آن کار می‌کند. این شبکه می‌تواند به عنوان یک زنجیره کودک Child Chain برای اتریوم اجرا شود.

پلاسما برای مدیریت و بهینه‌سازی مشکل مقیاس‌پذیری در سطح سازمانی طراحی شده است و از نظر تئوری قابلیت پردازش یک میلیون تراکنش در ثانیه را دارد.

این ویژگی باعث می‌شود این شبکه حتی از شبکه ویزا که حداکثر پنجاه هزار تراکنش در ثانیه را پردازش می‌کند، سریع‌تر باشد.

OMG شبکه پلاسما را در پایان سال ۲۰۱۸ منتشر کرد و از آن برای ایجاد شبکه پرداخت همتا به همتا خود که در سپتامبر ۲۰۱۹ راه‌اندازی شد، استفاده می‌کند.

شبکه پلاسما اتریوم
شبکه پلاسما OMG
ارز دیجیتال OMG
شبکه پلاسما

این شبکه برای فعال کردن قابلیت پرداخت همتا به همتای فوق سریع و کم کارمزد ایجاد شده که به نظر می‌رسد تاکنون در انجام این کار موفق بوده است.

با اضافه شدن شبکه پرداخت نظیر به نظیر که بر روی پلاسما اجرا می‌شود، شبکه اومیسه گو توانایی اجرای ۴ هزار تراکنش در ثانیه را بدست آورد. این سرعت در مقایسه با شبکه ویزا است که ۱۷۰۰ تراکنش در ثانیه انجام می‌دهد، بسیار چشم‌گیر است.

به واسطه گروه‌بندی تراکنش‌ها در شبکه پلاسما کارمزدهایی در حد ده درصد شبکه اصلی اتریوم در اوسیمه گو میسر شده که با افزودن اجماع اثبات اعتبار Proof-of-Authority به شبکه خود امنیت را نیز افزایش داده است.

و البته همه این‌ ویژگی‌ها با یک رابط کاربری آسان همراه شده است. تیم پروژه معتقد است که وجود یک رابط کاربری قابل درک و آسان یکی از ارکان مهم پذیرش گسترده شبکه‌های غیرمتمرکز و فناوری بلاک چین توسط مردم است.

رقبا و بازار هدف ارز دیجیتال OMG اومیسه گو

اهداف بیشتر پروژه‌های ارزهای دیجیتال، تعییر سیستم بانکداری جهانی و امور مالی سنتی است اما اومیسه گو روند حرکت خود را بسیار نزدیک با رهنمودهای بانکی فعلی می‌داند.

همانطور که در ابتدا مقاله درباره شعار اومیسه گو گفته شد هدف پروژه در اصل ارائه خدمات بانکی به افراد، بدون دسترسی به خدمات بانکی است.

این هدف مشابه با کاری است که ارائه دهندگان درگاه‌های پرداخت آنلاین معتبر مثل ویزا با ارزهای فیات انجام دادند فقط در اومیسه گو هدف استفاده از ارز دیجیتال است نه ارز فیات.

تجارت الکترونیک به شکلی روزافزون در حال رشد است اما هنوز کمتر از ۱۵ درصد از کل پرداخت‌ها در خرده فروشی‌ها به واسطه این روش انجام می‌گیرد.

گزینه‌های پرداخت موبایلی نیز در حال رشد هستند و تقریبا ۴۰ درصد از خرده‌فروشان نوعی از پرداخت‌های موبایلی را می‌پذیرند. با این حال تنها ۳ درصد از خرده‌فروشان ارزهای دیجیتال را می‌پذیرند که بیت کوین به مراتب بیشترین مقبولیت میان آن‌ها را دارد.

داده های بانک جهانی نشان می‌دهد که در حال حاضر حدود ۲ میلیارد نفر در سراسر جهان به خدمات بانکی دسترسی ندارند. بر اساس داده‌های FDIC، تنها در ایالات متحده ۹ میلیون نفر اصلا به خدمات بانکی دسترسی ندارند و ۲۴.۵ میلیون نفر از خدمات بانکی بهره کافی نمی‌برند.

ارز دیجیتال OMG
توکن OMG
شعار OMG

با توجه به اینکه اقتصاد تایلند و بسیاری از کشورهای جنوب شرقی آسیا بسیار کوچک‌تر از ایالات متحده است طبیعتا دسترسی افراد به خدمات بانکی و امور مالی نیز بسیار کم‌تر است به همین دلیل اومیسه و اومیسه گو در تلاشند تا به تمام بازار مالی آسیای جنوب شرقی و ژاپن و چین دسترسی پیدا کنند.

این منطقه یک بازار اقتصادی بالقوه بسیار بزرگ است که سرعت رشد پرداخت‌های تلفن همراه بسیار سریعتر از سایر کشورهای توسعه یافته غربی است. اومیسه گو ممکن است در غرب نسبتا ناشناخته باشد اما در حال برنامه ریزی برای تبدیل شدن به یک نام آشنا در آسیا است.

رقابت اصلی OMG در اصل با پلتفرم‌های پرداخت آنلاین است. رقبایی چون پی پال Paypal، استرایپ Stripe، اپل پی Apple Pay، سامسونگ پی Samsung Pay و و صادرکنندگان کارت‌های اعتباری مانند ویزا Visa، مسترکارت Mastercard و علی اکسپرس American Express و … . این رقابت شرکت کنندگان بسیار زیادی دارد که طبیعتا عرصه رقابت را سخت‌تر می‌کند.

هر یک از این غول‌های تجاری-الکترونیکی می‌توانند به شراکت با اومیسه گو بپردازند. دو راه برای این شرکت‌ها وجود دارد؛ یا از فناوری اومیسه برای حرکت به سوی آینده‌ای بهتر استفاده کنند یا خود به دنیای بلاک چین قدم بگذارند.

اومیسه گو در راه طولانی و سختی قدم گذاشته است که البته آن‌ها برای این نبرد موقعیت خوبی دارند.

البته برای پیروزی در این رقابت آیودهیا Ayudhya و اس‌ام‌بی‌سی SMBC دو بانک بزرگ ژاپنی در شبکه OMG سرمایه‌گذاری کرده‌اند. اگر این مشارکت‌ها رشد بیشتری داشته باشد، طبیعتا اومیسه گو می‌تواند برنده این نبرد باشد.

مجموعه کیف پول الکترونیکی اومیسه گو OmiseGo eWallet

اومیسه گو ای‌والت یک نرم‌افزار متن‌باز است که توسط تیم پروژه بنا به اهداف تجاری خود توسعه داده شده است و به‌صورت رایگان در اختیار کسب‌وکارها، صاحبان تجارت و کاربران قرار می‌گیرد تا به راحتی وارد دنیای اومیسه شوند.

قبلا این مجموعه کیت توسعه نرم‌افزاری ای‌والت eWallet SDK نامیده می‌شد. این کیت از سه SDK مختلف (یکی برای Android، یکی برای iOS و دیگری برای Ruby) تشکیل شده بود اما با اضافه شدن اجزای دیگری که کارایی آن را افزایش می‌دهند، به مجموعه کیف پول الکترونیکی تبدیل شده است.

ewallet omg
کیف پول omg
ای والت او ام جی
کیف پول الکترونیکی OMG

پس از اتصال مجموعه ای‌والت به شبکه اتریوم و شبکه پلاسما اومیسه گو، کاربران می‌توانند توکن‌های ERC-20 و ERC-721 را در این مجموعه ارسال، دریافت و ذخیره کنند.

تبادلات ارز‌های فیات از طریق افزونه‌های ای‌والت امکان پذیر است اما ارائه‌دهندگان ای‌والت مسئول رعایت مقررات رگولاتوری‌های مربوطه نیز هستند.

تاکنون جاه‌طلبانه‌ترین استفاده از این ای‌والت توسط برگر کینگ تایلند Burger King Thailand اتفاق افتاده است. آن‌ها در دسامبر ۲۰۱۸ یک کیف پول الکترونیکی راه‌اندازی کردند که از مجموعه کیف پول الکترونیکی اومیسه گو استفاده می‌کند.

کاربران این کیف پول هر زمان که با استفاده از این برنامه خریدی انجام دهند امتیاز دریافت می‌کنند. از این امتیازها می‌توان برای دریافت کد تخفیف در بعضی از رستوران‌ها و فروشگاه‌ها استفاده کرد.

ewallet omg
کیف پول omg
ای والت او ام جی
ای والت اومیسه گو

این تنها نمونه‌ای از این است که فناوری بلاک چین چگونه می‌تواند خدمات بهتری را به کاربران و شرکت‌های بزرگ ارائه دهد.

تیم پروژه

این پروژه توسط جون هاسگاوا Jun Hasegawa و دانی هریسنات Donnie Harinsut راه اندازی شده است. هاسگاوا هم اکنون به عنوان مدیر عامل و هریسنات به عنوان مدیر اجرایی فعالیت می‌کند. واسانا چاتیکاوانیج Vansa Chatikavanij تا آوریل ۲۰۱۹ مدیرعامل شرکت بود.

دفتر مرکزی این شرکت در تایلند مستقر شده است.

جون هاسگاوا قبل از تاسیس اومیسه بیش از ۱۶ سال در دنیای تجارت الکترونیک و پرداخت‌های موبایلی فعالیت مستمر داشته است. او به عنوان مدیر هر دو شرکت اومیسه و اومیسه گو فعالیت می‌کند.

تیم OMG
OMG Team

دانی هارینسات و جون هاسگاوا با هم دیگر در شرکت خدمات تبلیغاتی ژاپنی آلفا-دو Alpha-do کار می‌کردند. او علاوه بر موسس و مدیر اجرایی اومیسه از آوریل ۲۰۱۹ به عنوان مدیر عامل اومیسه پی‌منت Omise Payment نیز فعالیت می‌کند.

واسانا چاتیکاوانیج در سال ۲۰۱۷ پس از گذراندن ۷ سال کار در بانک جهانی به اومیسه گو پیوست. او پس از دو سال به عنوان مدیر عامل شرکت انتخاب شد. وی همچنین یکی از بنیانگذاران اسکی ویژوال ایمیجینگ ونچور Sky Visual Imaging Venture است.

جامعه ارز دیجیتال OMG و پروژه اومیسه گو

اومیسه گو حضور گسترده‌ای در رسانه‌های اجتماعی دارد. صفحه رسمی توییتر آن‌ها ۲۵.۵ هزار فالور دارد. صفحه فیس بوک پروژه نیز بیش از ده هزار دنبال کننده دارد.

در ردیت Reddit، اومیسه گو بیش از ۴۰ هزار دنبال کننده دارد و هر روز پست‌های متعددی منتشر می‌کند که زیر هر کدام ده‌ها نظر گذاشته می‌شود. نیازی به گفتن نیست که انجمن اومیسه گو در ردیت بسیار فعال است.

omg reddit
ردیت OMG
ردیت اومیسه گو

کانال تلگرامی اعضای زیادی ندارد و فقط برای یکسری از اطلاع رسانی‌ها استفاده می‌شود. کانال یوتیوب اومیسه گو برعکس بسیار فعال است و ویدیوهای آموزشی و معرفی زیادی در آن آپلود می‌شود.

توکنومیک ارز دیجیتال OMG

ارز دیجیتال OMG یک توکن بر بستر شبکه اتریوم و با استاندارد ERC-20 است.

از اوایل نوامبر ۲۰۱۹، کل عرضه و عرضه در گردش توکن OMG برابر با ۱۴۰۲۴۵۳۹۸ واحد است. از آن‌جایی که این ارز قابل استخراج نیست پس عرضه محدودی دارد. تیم پروژه هیچ برنامه‌ای برای افزایش تعداد توکن‌های در گردش  توکن ندارد.

قیمت ارز دیجیتال OMG
OMG CoinmarketCap

طبق داده‌های کوین مارکت کپ در حال حاضر قیمت هر توکن OMG برابر با ۸.۱۵ دلار و با ارزش بازاری ۱.۱۴۵ میلیارد دلاری در رده ۹۹ بازار قرار گرفته است.

در عرضه اولیه ارز دیجیتال OMG ییست و پنج میلیون دلار جمع‌آوری و ۶۵ درصد از کل عرضه توکن‌های OMG توزیع شد. از ۳۵ درصد توکن باقیمانده ۲۰ درصد توسط اومیسه به هزینه‌های عملیاتی، ۱۰ درصد به توسعه‌دهندگان و ۵ درصد به یک ایردراپ برای هولدرهای اتر تخصیص داده شد.

قیمت OMG در ژانویه ۲۰۱۸ به سقف قیمتی خود یعنی ۲۵.۹ دلار رسید اما با ریزش شدید بازار ارزهای دیجیتال در آن سال ارزش این توکن تا آخر سال ۲۰۱۸ به ۱.۴۲ دلار و در اوایل سال ۲۰۱۹ ارز هر توکن OMG به زیر یک دلار رسید.

استیک کردن OMG

در حال حاضر امکان استیک کردن این توکن وجود ندارد؛ پس از انتقال بلاک چین اومیسه گو می‌توان این توکن را در ازای سود سالیانه مشخصی استیک کرد. در حال حاضر هیچ خبری از زمان اجرایی شدن این ویژگی منتشر نشده است.

پیش بینی بلند مدت قیمت OMG تا سال ۲۰۲۶

کاربرد بالای این توکن و تیم بسیاری قوی پروژه توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران این حوزه را به خود جلب کرده است. ارز دیجیتال OMG در دوران حضور خود نوسانات و بالا و پایین‌های زیادی را تجربه کرده است.

در ادامه نظر هفت مورد از بهترین تیم‌های تحلیل تکنیکال دنیا آورده شده است.

برای بلند مدت بر اساس تحلیل‌های فنی رشد خوبی را انتظار داریم. تیم تحلیلی ما پیش بینی می‌کند که ارزش هر توکن OMG تا سال ۲۰۲۶ به ۴۰.۷۴۹ دلار خواهد رسید یعنی سودی نزدیک به ۳۶۳.۰۵ درصدی.

والت اینوستر Wallet Investor

با توجه به پتانسیل فنی OMG ممکن است تا پایان سال جاری قیمت هر توکن به ۲۳.۷۲ دلار برسد. انتظار می‌رود قیمت تا سال ۲۰۲۶ از ۵۰ دلار عبور کند.

دیجیتال کوین پرایس Digital Coin Price

نمودارهای قیمتی OMG روند بسیار صعودی را نشان می‌دهند. طبق تحلیل تیم ما ارز دیجیتال OMG تا آخر سال ۲۰۲۲ قیمت ۳۶.۶۲ دلار را خواهد دید.

جی او‌ وی کپیتال GOV Capital

با اینکه OMG در سال ۲۰۲۱ رشد ۲۰۰ درصدی داشته است اما هنوز ۷۰ درصد پایین‌تر از اوج قیمتی خود قرار دارد به همین دلیل توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. اگر فضای دیفای DeFi و ان‌اف‌تی NFT محبوبیت بیشتری کسب کند ممکن است قیمت شبکه OMG منفجر شود و ارزش آن تا سال 2025 به راحتی ده برابر شود و به ۸۰ دلار برسد.

مارکت ریالیست Market Realist

انتظار می‌رود تا آخر سال ۲۰۲۱ قیمت به ۱۹.۷۷ دلار برسد و در بدترین حالت قیمت ۱۶.۹۰ دلار خواهد بود. تحلیل‌گران ما پیش بینی می‌کنند تا آخر سال ۲۰۲۲ قیمت به ۲۵ دلار برسد.

کوینزکید Coinskid

بر اساس داده‌ها تاریخی و تحلیل‌های تکنیکال قیمت OMG، ما پیش‌بینی می‌کنیم که قیمت این توکن در پایان سال ۲۰۲۲ در حدود ۱۴.۱۳ دلار معامله شود. همچنین انتظار می‌رود تا تابستان سال ۲۰۲۲ قیمت این توکن به ۱۶.۹۶ دلار برسد. در سه سال آینده، بالاترین سطح قیمت این توکن می‌تواند به ۹۹.۳۲۱۶ دلار باشد.

کوین آربیتراژبات CoinArbitrageBot

قیمت OMG تا انتهای دسامبر ۲۰۲۱ به ۱۱.۷۱۹ دلار خواهد رسید. حداکثر قیمت مورد انتظار ما تا انتهای این سال میلادی ۱۴.۶۴۹ دلار و حداقل قیمت ۹.۹۶۱ دلار است.

تریدینگ بیست Trading Beasts

توسعه‌ پروژه

به طور کلی اهداف بلندپروازانه اومیسه گو پروژه‌های زیادی را به همراه خود می‌آورد اما آیا این پیشرفت به توسعه‌ای واقعی تبدیل می‌شود؟

برای نتیجه‌گیری باید به مخزن کد عمومی گیت هاب پروژه نگاه کرد. این کدهای منتشر شده می‌تواند به شما نگاه خوبی از میزان کار در حال انجام و پیشرفت توسعه‌دهندگان بدهد.

برای مثال در ادامه تعهدات کد برای سه مخزن فعال در در سال ۲۰۱۹ قابل مشاهده است.

OMG Github
گیت هاب OMG
مخازن گیت هاب پروژه

همانطور که می‌بینید، فعالیت‌های زیادی وجود دارد. همچنین ۵۳ مخزن دیگر در گیت‌هاب وجود دارد که البته فعالیت زیادی ندارند.

این سطح از فعالیت کدنویسی بیشتر از چیزی است که ما معمولا در پروژه‌هایی با مراحل مشابه می‌بینیم. اگر می‌خواهید تمامی پیشرفت‌های پروژه را رصد کنید، حتما بلاگ رسمی پروژه را چک کنید.

از کجا توکن OMG را بخریم؟

ارز دیجیتال OMG اومیسه گو در صرافی‌های بزرگ زیادی در سرتاسر دنیا لیست شده است؛ بایننس، هووبی گلوبال، کوین بیس، کوکوین، ام‌ای‌ایکس‌سی، بیت‌رکس، کوینکس و … از نام‌های آشنایی هستند که این ارز را به کاربران ارائه می‌دهند.

علاقمندان ایرانی که به دنبال محلی در دسترس و آسان هستند که بتوانند با ریال به خرید و فروش ارز دیجیتال OMG بپردازند می‌توانند به صرافی اکسکوینو مراجعه کنند.

در چه کیف پولی توکن OMG را ذخیره‌سازی کنیم؟

ازآن‌جایی که توکن OMG بر بستر شبکه ERC-20 فعالیت می‌کند تمام کیف پول‌هایی که بر بستر اتریوم کار می‌کنند از این رمزارز پشتیبانی می‌کنند.

علاقمندان به سرمایه گذاری به ارز دیجیتال OMG می‌توانند این ارز را در کیف پول اکسکوینو خود ذخیره و نگهداری کنند.

همچنین کیف پول‌های سخت‌افزاری چون نانو لجر اس، لجر نانو ایکس و ‌ترزور مدل تی از این توکن پشتیبانی می‌کنند.

در بخش کیف پول‌های نرم‌افزاری می‌توانید از کیف پول‌های به نامی چون مت والت، تراست والت، اتمیک والت، اگزودوس و البته اومیسه گو ای‌والت استفاده کنید.

کیف پول OMG
OMG Wallet
کیف پول‌هایی که از OMG پشتیبانی می‌کنند

مزایا و معایب ارز دیجیتال OMG

مزایا

  • پشتیبانی از شبکه پلاسما
  • تعامل میان بلاک چینی و هم‌کاری با بلاک چین اتریوم
  • در شبکه نیازی به اعتماد به شخص ثالث نیست که این ویژگی کاربران را قادر می‌سازد تا وجوه خود را در صورتی که شبکه از کار بیافتد نیز بازیابی کنند

معایب

  • متمرکز است
  • توسعه پروژه کند است
  • تیم به تعدادی از اهداف خود در گذشته دست نیافته است
  • رقبای زیادی با این اهداف در این صنعت وجود دارند

نتیجه گیری

عرضه اولیه اومیسه گو تا مدت کوتاهی پس از آن توجهات بسیاری را به خود جذب کرد. پس از گذشت چند سال و کمتر شدن این هیاهو یک توکن بسیار قدرتمند و کاربردی در دل این پروژه باقی‌مانده است.

ارز دیجیتال OMG چندین مزیت اساسی دارد که می‌تواند با توسعه بیشتر و ورود به جریان اصلی دنیای تجارت، به ارزی با پذیرش جهانی تبدیل شود.

یکی از این اهداف، ارائه خدمات بانکی به افرادی در جنوب شرقی آسیا است که به خدمات بانکی دسترسی ندارند. هدف دیگر پروژه ورود به عنوان بانکداری با تلفن همراه در چین است. هر دو این پروژه‌ها می‌توانند باعث پذیرش گسترده توکن OMG شوند.

فراموش نکنیم که بلاک چین اومیسه گو از درگاه پرداخت دیجیتال موفق اومیسه نیز پشتیبانی می‌کند که این به تنهایی مزیت بزرگی برای اومیسه است.

در بخش تیم پشتیبانی اومیسه گو نیز بسیار درخشان ظاهر شده است، به طوری که بنیانگذاران اتریوم و چندین شرکت سرمایه‌گذاری آسیایی به عنوان مشاور پروژه فعالیت می‌کنند.

بانک مرکزی و وزارت دارایی تایلند نیز حمایت خود از این پروژه را اعلام کرده است.

اومیسه گو و ارز دیجیتال OMG بسیاری از قطعات این پازل برای تبدیل شدن به وسیله پرداخت دیجیتال روزمره مردم آسیا و به طور بالقوه جهان را در اختیار دارند. قطعا این پروژه خوش آتیه را باید ماه‌ها و حتی سال‌ها زیر نظر داشت.

همچنین ببینید

همه‌چیز در مورد نوآوری‌های ارز دیجیتال کسپا (KASPA)

این روزها کمتر کسی است که به بازار رمزارزها علاقه داشته باشد و حداقل یک‌بار …

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

معرفی ارز دیجیتال با پشتوانه طلا

ارز دیجیتال با پشتوانه طلا، توکن‌های با پشتوانه طلا یا رمزارزهای با پشتوانه طلا، گروهی …

آموزش نحوه انتقال و کارمزد جابه‌جایی رمزارز تتر

رمزارز Tether نوعی ارز دیجیتال از دسته‌بندی استیبل‌کوین‌ها است. این ارز با نماد USDT که …

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.