تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار بیت کوین

اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۱۱ بهمن)

  • ریپل دفاعیه خود را در دادگاه منهتن ثبت کرد

شرکت پرداخت رمزارزی ریپل دفاعیه خود را نسبت به دادخواست میلیارد دلاری کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در دادگاه منهتن تنظیم کرد و از دادگاه درخواست کرد تا بررسی پرونده توسط سازمان تنظیم مقررات به نسبت پرونده ریپل مانند موضع این سازمان نسبت به بیت کوین و اتریوم باشد. ریپل در یک فایل ۹۳ صفحه‌ای به تک تک اتهامات وارد شده پاسخ داده و در صورت ارائه دادخواست در دادگاه، ریپل نیز دفاعیه خود را ارائه خواهد کرد. در نهایت تایید یا عدم تایید غیر متمرکز بودن کامل پارامترهای ریپل به نتیجه دادگاه بستگی دارد.

منبع: decrypt

 

  • حرکت جدید گری‌اسکیل به سوی پروژه‌های دیفای (DeFi)

گری‌اسکیل (Grayscale)، بزرگ‌ترین شرکت سرمایه‌گذاری رمز ارزی جهان حال چشم به فضای مالی غیرمتمرکز (DeFi) دوخته است. این شرکت در نظر دارد رمز ارزهای جدیدی را به سبد خود بیافزاید که عمده آن‌ها توکن‌های مالی غیر متمرکز (DeFi) است. فهرست محصولات جدید مد نظر برای خرید توسط این شرکت عبارتند از: آوی (AAVE)، پولکادات (DOT)، کازماس (ATOM)، کاردانو (ADA) و مونرو (XMR).

منبع: cointelegraph

 

  • شبکه اصلی کازماس بروزرسانی می‌شود

اجرای آزمایشی شبکه اصلی Althea با Peggy با هدف اتصال میان شبکه کازماس (Atom) و اتریوم فردا (31 ژانویه) انجام می‌شود. این شبکه در قالب پروژه Althea Network Mainnet عملی خواهد شد. هدف از اجرای این پروژه ادغام‌سازی بین‌زنجیره‌ای است که بر روی کازماس اجرا خواهد شد.منبع: twitter

 

  • تحلیلگران معتقدند که همزمان با سال نو چینی‌ها بیت کوین ریزش پیدا کند

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که قیمت بیت کوین می‌تواند با رسیدن سال نو چینی‌ها کاهش پیدا کند. دلیل این تحلیل ادامه فروش بیت کوین توسط ماینرها (miners) است. از طرفی دیگر، علیرقم فشار فروش ماینرها، قیمت بیت کوین به دلیل حمایت و خریدهای سازمانی همچنان قدرتمند باقی مانده است که نشان دهنده افزایش روزافزون حجم تقاضا است. این نشان می‌دهد که فروش انبوه ماینرها تاثیر منفی بر روند طولانی مدت قیمت بیت کوین ندارد.

منبع: cointelegraph

 

  • داج کوین هفتمین رمز ارز با ارزش جهان شد

رمز ارز داج (DOGE) که در سال ۲۰۱۳ متولد شد و نوعی شوخی محسوب می‌شد، اکنون با ارزش بازار ۹ میلیارد دلاری بالاتر از چین لینک و در پایین کاردانو قرار گرفت. پس از حمایت ایلان ماسک (Elon Musk) مدیرعامل تسلا از این رمز ارز در دو روز گذشته، بازار شاهد رشد ۸۸۲ درصدی این رمز ارز بوده است و علت بالاآمدن جایگاه این رمز ارز نیز به دلیل حجم بالای ناگهانی خرید و فروش این رمز ارز بوده است.

منبع: coindesk

 

  • بیت کوین یادآور تب طلا در سده ۱۸۰۰ میلادی است

جیم ویدر هولد (Jim Wiederhold)، همیار مدیر کالا و دارایی‌های S&P500 گفت اشتیاق و هجوم به سمت بیت کوین مانند تب طلا در آمریکا در سده ۱۸۰۰ میلادی است. وی افزود هر دو دارایی محدود است و پتانسیل نگهداری در خارج از بازارهای مالی متعارف را دارد و در برابر تورم ایمنی مناسب را دارند. تب طلا به دوران کشف طلا در کالیفرنیا از سال ۱۸۴۸ تا ۱۸۵۵ گفته می‌شود که در پی آن ۳۰۰ هزار نفر برای یافتن طلا به این ایالت مهاجرت کردند.

منبع: cryptoglobe

 

  • میکرواستراتژی به دنبال خرید بیت کوین بیشتر

شرکت هوش تجاری میکرواستراتژی (MicroStrategy) به دنبال تهیه و نگهداری بیت کوین بیشتر به عنوان بخشی از استراتژی شرکت است. این شرکت تاکنون تعداد ده‌ها هزار بیت کوین ذخیره کرده است و در نظر دارد تا این رمز ارز را به عنوان دارایی اصلی خزانه خود ذخیره کند و به تعداد آن بیافزاید. این امر موجب تاثیر مثبت در بازار رمز ارزها شد.

منبع: theblockcrypto

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا