مایکل سیلور معتقده بیت‌کوین آینده دارایی‌ها در جاهن خواهد بود.
شرکت مایکرواستراتژی تحت مدیریت مایکل سیلور یکی از بزرگترین هولدرهای بیت‌کوین است.

اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۱۳ مرداد)

پیگیری حقوق زیان‌دیدگان سرقت صرافی آفریقای جنوبی

پیرو سرقت میلیارد دلاری بیت‌کوین از صرافی افریکاریپت (Africarypt) در آفریقای جنوبی، دادگاه به مدیران تصفیه (Liquidators) این صرافی مجوز پیگیری وجوه مفقود شده سرمایه‌گذاران آفریقایی را داده است. پیرو تصمیم دادگاه مربوطه، مدیران تصفیه آفریکاریپت اکنون مجاز به فروش دارایی‌ها و اموال متعلق به شرکت برای جبران خسارت زیان‌دیدگان هستند.
منبع: bitcoin.com

همکاری صرافی بزرگ کره‌ای با دانشگاه سوگانگ

صرافی بیثام (Bithumb) و دانشگاه سوگانگ (Sogang) با امضای یک تفاهم‌نامه، توافق کردند تا در زمینه انتقال فناوری همکاری کنند. طی این توافق، هر دو طرف بر روی یک استراتژی کسب‌وکار مبتنی بر بلاک‌چین کار می‌کنند.
منبع: coinquora

راه‌اندازی پلتفرم ورزشی و سرگرمی مبتنی بر توکن غیرمثلی

صرافی اف‌تی‌ایکس (FTX) از راه‌اندازی بازار ورزشی و سرگرمی مبتنی بر توکن‌های غیرمثلی (NFT) خبر داد. اف‌تی‌ایکس برای این کار با شرکت سرگرمی دلفین اینترتینمنت (Dolphin Entertainment) همکاری کرده است. تمرکز این بازار بر روی صنایع فیلم، تلویزیون، موسیقی، بازی، ورزش‌های الکترونیک، آشپزی، شیوه زندگی و امور خیریه خواهد بود.
منبع: decrypt

مایکل سیلور: بیت‌کوین آینده دارایی‌هاست

مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیرعامل و بنیانگذار مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، از ثبت مداوم سفارش خرید بیت‌کوین توسط شرکت مایکرواستراتژی حمایت کرد و گفت این رویکرد گاوی به این دلیل است که بیت‌کوین پتانسیل بی‌همتایی برای بدل شدن به آینده دارایی‌ها دارد.
منبع: cointelegraph

همکاری کارنسی‌کلود با شرکت کارگزاری

شرکت پرداخت برون‌مرزی کارنسی‌کلود (Currencycloud)، از زیرمجموعه‌های ریپل، به‌تازگی با FxPro، کارگزار بازار فارکس، قرارداد همکاری امضا کرده است. هدف از این همکاری ایجاد یک سرویس جدید برای ارائه راه‌حل‌های پول الکترونیکی است. این سرویس بخش بزرگی از بازار را قادر ساخته تا با استفاده از اپلیکیشن تلفن‌همراه به خدمات مشابه بانکی دسترسی پیدا کند.
منبع: u.today

فروش توکن NFT اسپایک به ارزش ۱۵۰ هزار دلار

توکن غیر مثلی (NFT) اسپایک (Spike) که بر مبنای تصاویر کامپیوتری (CGI) بنکسی (Banksy) طراحی شده به ارزش ۶۵ اتریوم یعنی تقریبا ۱۵۰ هزار دلار در ولیو‌‌‌آرت (Valuart) به فروش رسید. نیمی از درآمد به دست امده از این حراج به امور خیریه اهدا می‌شود. ولیو‌آرت در حال بازسازی آثار بزرگ و آیکانیک دنیای هنر است تا به کلکسیونرها و سرمایه‌گذاران مدرن اجازه می‌دهد تا نمونه دیجیتال آثار بزرگ را جمع‌آوری کنند.
منبع: u.today

خالق کاردانو ادعاها علیه قراداد هوشمند این شبکه را رد کرد

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، بنیان‌گذار و مدیر عامل کاردانو (Cardano)، منتقدین قراردادهای هوشمند شبکه کاردانو را محکوم کرد. او در توییتی ادعاها مبنی بر این که قراردادهای هوشمند بر روی شبکه کاردانو راه‌اندازی نخواهد شد را رد کرد و گفت حاضر است با تاسیس صندوقی، هزینه درمان بدبینان به کاردانو را پرداخت کند. بزرگترین بلاک‌چین مبتنی بر سازوکار اثبات سهام قرار است از ابتدای ماه سپتامبر میزبان قراردادهای هوشمند باشد.
منبع: u.today

علاقه ۴۶ درصد از صندوق‌های آلمانی‌زبان به سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین

یک نظرسنجی تازه نشان می‌دهد ۴۶ درصد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری در اتریش، آلمان و سوئیس به سرمایه‌گذاری در حوزه رمز ارز‌هایی مانند بیت‌کوین و اتر علاقه‌مند هستند. در این نظرسنجی که در میان بیش از ۷۰ صندوق‌ سرمایه‌گذاری انجام شده است، ۸۸ درصد از صندوق‌ها هنوز در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری نکرده‌اند و تنها ۴ درصد به حوزه کریپتو ورود کرده‌اند و ۸ درصد نیز هنوز مطمئن نیستند. همین نظرسنجی نشان می‌دهد ۶.۶ درصد از صندوق‌های پاسخ‌دهنده در حال طی مراحل پایانی برای ورود به این حوزه هستند و تا پایان سال در رمز ارزها سرمایه‌گذاری خواهند کرد.
منبع: trustnodes

اولین مجوز صرافی رمز ارز در سنگاپور صادر شد

ایندیپندنت رزرو (Independent Reserve)، صرافی رمز ارز استرالیایی که در سال ۲۰۱۳ تاسیس شده است، موفق شد تاییدیه اصولی را برای ارائه خدمات در سنگاپور دریافت کند. با دریافت مجوز از نهاد پولی سنگاپور (MAS)، این صرافی مجاز است تحت عنوان ارائه دهنده خدمات دارایی ‌مجازی (VASP) در این شهر-کشور فعالیت کند. این تاییدیه بر اساس قانون خدمات پرداخت صادر شده و اتفاق بسیار خوبی برای ۱۷۰ صرافی در انتظار مجوز در سنگاپور محسوب میشه.
منبع: cointelegraph

اتر با راه‌اندازی شبکه دوم اتریوم از بیت‌کوین پیشی می‌گیرد

دن مورهد (Dan Morehead)، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری پانترا کپیتال (pantera capital)، معتقد است اتر پتانسیل بیشتری نسبت به بیت‌کوین دارد و معتقد است با راه اندازی شبکه دوم اتریوم (Ethereum 2.0) این رمز ارز از بیت‌کوین پیشی خواهد گرفت.
منبع: cointelegraph

حمله ۵۱ درصدی به بیت‌کوین اس‌وی

لوکاس نوتزی (Lucas Nuzzi)، مدیر محصول داده‌های شبکه در شرکت تحلیل داده‌ کوین متریکس ( Coin Metrics)، تایید کرد یک نفر در تلاش است تا به بیت‌کوین اس‌وی (Bitcoin SV) ضربه بزند. بنابر گزارش‌ها بیت‌کوین اس‌وی مورد حمله ۵۱ درصدی قرار گرفته است. در نتیجه این حمله، سه ورژن زنجیره به طور همزمان ماین شدند.
منبع: cointelegraph

کمتر از ۲۴ ساعت تا تکمیل هارد فورک لندن باقی مانده است

شمارش معکوس برای تکمیل هارد فورک لندن آغاز شده است. این آپگرید شبکه در بلوک شماره ۱۲ میلیون و ۹۶۵ هزار در حدود ساعت ۱۶:۳۹ به وقت تهران انجام می‌شود.
منبع: etherscan

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.