تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار بیت کوین

اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۲۹ بهمن)

  • پشیمانی یک یوتیوبر از خرید خودروی دست دوم به قیمت ۳۷ بیت کوین!

یک یوتیوبر در ویدیویی اعلام کرده است که از خرید ۲ خودروی هوندا دست دوم به قیمت ۳۷ بیت کوین پشیمان است. وی در سال ۲۰۱۷ هنگامی که هر بیت کوین هزار دلار ارزش داشته است، اقدام به خرید اتومبیل با بیت کوین‌های خود کرده است. هم اکنون بیت کوین‌های از دست رفته او بیش از ۱.۸ میلیون دلار ارزش دارد.

منبع: cointelegraph

  • برد اسمیت: مایکروسافت برنامه‌ای برای سرمایه‌گذاری در بیت کوین ندارد

برد اسمیت (Brad Smith)، رئیس شرکت مایکروسافت در مصاحبه‌ای که با CNN داشت اعلام کرد این شرکت تاکنون هیچ تغییری در سیاست سرمایه‌گذاری خود ایجاد نکرده است، زیرا هیچ برنامه فوری برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال ندارد.

منبع: ambcrypto

  • بیت کوین به ۱۴۲ هزار دلار خواهد رسید!

لیزا ادواردز (Lisa Edwards)، معامله‌گر ارزهای دیجیتال، خواهر کرگ رایت (Craig Steven Wright) که مدعی است خالق بیت کوین است، پیش‌بینی می‌کند تا سال ۲۰۲۳ قیمت بیت کوین به ۱۴۰ هزار دلار خواهد رسید. وی همچنین با کمک «امواج الیوت» پیش‌بینی کرده است تا ماه می امسال بیت کوین به ۹۰ هزار دلار خواهد رسید و سپس تا ژانویه ۲۰۲۲ به ۵۵ هزار دلار افت خواهد کرد. پیش‌تر، تحلیلگر جی پی مورگان نیز قیمت ۱۴۶ هزار دلار را برای بیت کوین پیش‌بینی کرده بوده است.

منبع: ambcrypto

  • پولکادات رتبه چهارم بازار رمز ارزها از نظر حجم بازار را از کاردانو گرفت

در حالی که حجم کل بازار رمز ارزها به ۱.۵ تریلیون دلار رسیده است، پولکادات (DOT) رتبه چهارم را از کاردانو گرفت. این تغییرات همزمان با رسیدن بیت کوین به قیمت ۵۰ هزار دلار رخ داده است. در حالی که اتریوم با ۲.۵ درصد افزایش قیمت در محدوده بالای ۱۸۰۰ دلار معامله می‌شود، پولکادات افزایش ۱۴ درصدی قیمت را تا بالای ۳۱ دلار تجربه کرد.

منبع: cryptopotato

  • مارک کوبان: اتریوم از نظر حفظ ارزش از بیت کوین بهتر است!

مارک کوبان (Mark Cuban) سرمایه‌دار معروف آمریکایی می‌گوید اتریوم (ETH) می‌تواند آینده حفظ ارزش (دارایی) باشد و حتی عملکردی بهتر از بیت‌کوین داشته باشد. این نظر کوبان بسیاری از افرادی که او را می‌شناسند را غافلگیر کرده است. کوبان پیش‌تر از منتقدین بیت کوین بود و معتقد بود قیمت بیت کوین یک حباب است.

منبع: beingcrypto

  • ۵ درصد مدیران کارآفرین تمایل به سرمایه‌گذاری در بیت کوین دارند

گروه پژوهشی آمریکایی گارتنر (Gartner) اخیراً یک نظر سنجی از مدیران کارآفرین نسبت به علاقه آن‌ها به بیت کوین به عنوان یک گزینه سرمایه‌گذاری با رشد سریع برای مدیران و موسسات انجام داده‌اند. نتیجه این نظر سنجی نشان می‌دهد ۵ درصد از مدیران مشاغلی که در نظر سنجی شرکت کرده‌اند آماده سرمایه‌گذاری در بیت کوین به عنوان یک دارایی شرکتی هستند. در واقع ۱۶ درصد علاقه قطعی خود نسبت به خرید برترین ارز دیجیتال را ابراز کردند اما اذعان داشتند که عجله‌ای برای انجام این کار ندارند.

منبع: coinpage

  • گروه سرمایه‌گذاری دیجیتال نیویورک درخواست خود برای تاسیس ETF بیت کوین را به SEC ارائه داد

گروه سرمایه‌گذاری دیجیتال نیویورک (NYDIG) درخواست مجوز راه‌اندازی صندوق ETF بیت کوین در آمریکا را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) ارائه داده است. NYDIG امید دارد با این درخواست، SEC مجوز اولین صندوق ETF بیت کوین در آمریکا را صادر کند. تاکنون بسیاری از این درخواست‌ها از سوی SEC رد شده است اما به نظر می‌رسد نظر کمیسیون در حال تغییر است. اخذ این مجوز موجب گسترش بیشتر پذیرش ارزهای دیجیتال خواهد شد.

منبع: coindesk

  • مایکرواستراتژی قصد خرید ۶۰۰ میلیون دلار بیت کوین دیگر را دارد​

شرکت هوش تجاری مایکرواستراتژی (MicroStrategy) طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد، قصد دارد ۶۰۰ میلیون دلار بیت کوین دیگر را از طریق انتشار اوراق قرضه نیز خریداری کند و در آینده نیز برای خرید بیت کوین‌های بیشتر اقدام خواهد کرد.

این خبر در حالی اعلام شده که قیمت بیت کوین با ثبت یک رکود جدید بالاتر از ۵۰ هزار دلار در حال معامله است.

منبع: u.today

  • در حالی که سرمایه‌گذاران بلند مدت در حال کسب سود هستند، ماینرها بیت کوین‌های خود را هودل می‌کنند

داده‌های درون زنجیره‌ای Glassnode نشان می‌دهد در حالی که سرمایه‌گذاران بلند مدت از طریق فروش بیت کوین‌های خود کسب سود می‌کنند، ماینرهای بیت کوین در حال انباشتن دارایی‌های خود هستند. برخلاف فروش سنگین در ماه ژانویه از سوی ماینرها، فروش ماینرها در فوریه کاهش یافته است. استخراج کنندگان و سرمایه‌گذاران بلند مدت دو فروشنده اصلی بیت کوین در بازارهای گاوی (صعودی) هستند و کاهش فروش ماینرها را می‌توان یک سیگنال صعودی قلمداد کرد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا