تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار ارز دیجیتال

شعبه‌های جدید یک صرافی در آمریکا و گسترش بازار ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز دیجیتال

 

سرمایه گذاری صرافی آنلاین ارز دیجیتال و رشد و توسعه ارزهای دیجیتال

در طی چندین سال اخیر، این همواره صرافی‌‏های آنلاین ارز دیجیتال بوده‎‏اند که با وارد کردن سرمایه ‏ی زیاد در بازار و ایجاد پلتفرمی قدرتمند برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، توانسته ‏اند  تأثیرات مستقیم و مثبتی را در روند رشد و توسعه‌‏ی بازار ارزهای دیجیتال داشته باشند. همچنین باید گفت که در طی ماه‏ ها و زمان‏ های قبلی همواره شاهد این امر بودیم که با حمایت و سرمایه‏ گذاری بیش‏تر صرافی‏ های معتبر در سراسر دنیا، بازار ارزهای دیجیتال شاهد نوسانات مثبتی در قیمت ارزهای خود بوده است. در واقع می‌‏توان گفت که تأثیرات سرمایه‏ گذاری صرافی‏ ها، همواره به صورت سریع و در حالت نوسانات مثبت و رو به بالا در بازار دیده می‏‌شوند.

فعالیت توسعه طلبانه ‏ی صرافی ارز دیجیتال  OKCoin  در سطح کشور آمریکا

حال در این بین، شاهد تعدد سرمایه‏ گذاری‏ ها توسط هر یک از صرافی ‏های معتبر و قدرتمند دنیا در بازارهای مختلف هستیم. آخرین مورد این سرمایه‏ گذاری‏ ها، مربوط به فعالیت ‏های توسعه طلبانه ‏ی صرافی ” OKCoin ” در سطح کشور آمریکا می ‏باشد. بدین صورت که صرافی آنلاین ارز دیجیتال ” OKCoin “، قصد دارد با افتتاح 20 شعبه ‏ی دیگر، ریشه ‏های فعالیت خود در بازار آمریکا را گسترش دهد. قرار است که شعبه ‏های جدید فعالیت صرافی ” OKCoin “، به صورت پلتفرم‏‌های تبدیل ارز به ارز باشد.

بدین معنا که در این پلتفرم ‏ها، از طریق تبدیلات ارزهای دیجیتال به یکدیگر، افراد می‏‌توانند نسبت به انجام خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف، اقدام نمایند. از طرفی دیگر باید گفت که صرافی آنلاین ” OKCoin ” در این فعالیت‏ ها، تمامی قوانین و مقرارت مالی وضع شده در ایالت ‏های سرمایه‏ گذاری شده را به طور کامل رعایت خواهد نمود و این سرمایه ‏گذاری، مغایرتی با مقررات مالی ایالت‏ ها نخواهد داشت.

افتتاح حدود 20 شعبه جدید صرافی OKCoin : جذب سرمایه های بیشتر ، توسعه و رونق ارزهای دیجیتال !

حال این سوال پیش می‏‌آید که سرمایه‏ گذاری صرافی ” OKCoin “، از چه لحاظ می‏‌تواند باعث گسترش و توسعه ‏ی بازار ارزهای دیجیتال گردد. کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، این موضوع را بدین صورت تحلیل می‏‌کنند که با افتتاح حدود 20 شعبه‏ جدید این صرافی که  در نوع خود رقم قابل توجهی است، می‌‏تواند فرصت‏ های سرمایه‏ گذاری را برای تعداد افراد بیش‏تری در سطح کشور آمریکا که از لحاظ جمعیت نیز به عنوان یک کشور پر جمعیت محسوب می‏‌گردد، در پی داشته باشد.

در این راستا، با ورود تعداد بیش‏تری از سرمایه‏ گذاران در بازار، در نتیجه، شاهد ورود و رد و بدل شدن سرمایه‏ های بیش‏تری در بازار ارزهای دیجیتال خواهیم بود و از طرفی دیگر نیز، ارزهای دیجیتال، بیش‏تر توسط سرمایه‏ گذاران خریداری شده و به فروش خواهند رسید که این عامل باعث رونق تک به تک ارزهای دیجیتال معامله شده، خواهد شد.

همچنین باید در نظر داشت که پیاده سازی این چنین سرمایه ‏گذاری بزرگی در کشور آمریکا، که یکی از زادگاه‏ های توسعه ‏ی ارزهای دیجیتال محسوب می‌‏گردد، می‏‌تواند باعث افزایش اعتماد و اطمینان عمومی نسبت به ارزهای دیجیتال شده و از این نظر هم، افرادی که تا به حال نسبت به فعالیت در این زمینه با تردید نگاه می‏‌کردند، اینک می‏توانند به راحتی و با اعتماد و با توجه به همگانی بودن استفاده از صرافی ‏ها، در راستای سرمایه‏ گذاری و استفاده از فرصت‌‏های کسب درآمد، وارد دنیای ارزهای دیجیتال شوند. حال باید دید در روزهای آینده، بازار ارزهای دیجیتال چه عکس ‏العمل‏ هایی را در رابطه با این سرمایه‏ گذاری انجام خواهد داد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا