پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
بیانیه اکسکوینو

بیانیه اکسکوینو درباره فضاسازی‌های تخریبی

وبسایت خدمات ارزهای دیجیتال اکسکوینو متعلق به هلدینگ ارنیکا با مالکیت عمده سهام شرکت‌های هومسا، فلایتیو، بیت راه و پروژه‌های کانکتا است که از سال ۱۳۹۶ تا کنون فعال بوده است. اکسکوین طی این مدت و تحت هر شرایطی کاربران چند صد هزار نفره خود را در فضایی دوستانه، حرفه‌ای و قابل اعتماد در عرصه خرید و فروش ارزهای دیجیتال همراهی کرده است.

 اکسکوینو همواره در تلاش بوده طی سال‌های فعالیت خود باکیفیت‌ترین خدمات را به مشتریان خود عرضه کند که البته رشد روز افزون مشتریان فعال این پلتفرم به تنهایی گواه این مطلب است. اکسکوینو از قدیمی‌ترین سایت‌های ایرانی فعال در حوزه رمز ارزها، با زیرساخت‌های فنی بومی و دانش‌بنیان بوده و هیچگونه برنامه اسکمی ندارد.

البته عدم استفاده اکسکوینو از سرویس‌های خارجی و اتکا به نودهای خود شاید این تصور را ایجاد کرده که اکسکوینو چگونه این ولت‌ها را اداره می‌کند؟
اکسکوینو طی این سال‌ها، تمامی خدمات فنی و زیر ساخت‌ها را بومی کرده و با تکیه بر تیم فنی و پتانسیل داخلی کشور از هیچ خدمات واسط و صرافی بین‌المللی استفاده نمی‌کند. ضمن اینکه تمام کیف پول‌ها و ابزارها توسط تیم اکسکوینو تولید و بومی سازی می‌شوند.

همچنین اکثر نودها و زیرساخت‌های کیف پول توسط تیم‌های اکسکوینو ایجاد شده و همین امر به رشد و ترقی دانش فنی تیم جوان اکسکوینو منجر شده است. اکسکوینو همواره در تلاش بوده تا با بهبود زیرساخت‌های فنی، رضایت کاربران خود را جلب کرده و آن‌ها را از پلتفرم‌های خارجی بی‌نیاز کند.

اکسکوین یک توکن داخلی است که برای قدردانی از کاربران وفادار پلتفرم استفاده می‌شود و در واقع از این طریق، بخشی از کارمزد تراکنش‌ها به صورت تشویقی و به عنوان پاداش و در قالب جشنواره‌ها به کاربران عودت داده می‌شود.

تخریب اکسکوینو توسط برخی از به‌ظاهر فعالان این عرصه و در فضای پر هیاهو و غبار آلود کنونی رمز ارزها، ناشی از غرض‌ورزی آن‌ها نسبت به بیزینس‌های خوش‌نام ایرانی بوده و با قصد ضربه زدن به صنعت هدایت شده است.
لذا در پایان تاکید می‌شود که اکسکوینو همواره حامی سرمایه کاربران بوده و در این مسیر ناهموار، علی رغم تمامی مشکلات، محدودیت‌ها و بی‌مهری‌ها، گام‌های موثری در راستای مرتفع‌ساختن نیاز کاربران ایرانی برداشته و همچنان با قدرت به مسیر خود ادامه خواهد داد.

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

6 نظرات

  1. ممنون از شفاف سازی در خصوص جو تخریبی که از پیش تعیین شده و هدایت شده بود
    تیم اکسکوینو در این راستا همیشه پاسخگو بوده و بیانیه های شفاف از طرف تیم توسعه دهنده و مدیریت اکسکوینو میتونه دلگرمی برای کاربران و فعالان ارزهای دیجیتال باشه
    خوشحالم که کنار شما هستم و در این بستر امن فعالیت میکنم و با افتخار کنار شما باقی خواهم ماند

    • درود
      اعتماد و همراهی شما باعث افتخار ماست و همواره تلاش میکنیم در جهت رضایت خاطر شما خدمات را بهبود دهیم.

  2. کاربرقدیمی

    با سلام ممنون از شفاف سازی و همراهی همیشگی شما ؛منتهی یه نکته قابل توجه هستش که هروقت شایعه بستن درگاه پرداخت و بلوکه شدن و..پیش میامد شما بیانیه میدادید که سرورها در خارج از کشور قراردارن و کیف پول ها درفضای کلود بین المللی هستن و….اما تو این بیانیه اومدید میگید همه زیر ساخت ها بومی و داخل کشوره این تناقض باعث سلب اعتماد ما سرمایه گذاران نمیشه؟!

    • درود
      منظور از زیرساخت بومی، پیاده‌سازی توسط تیم فنی اکسکوینو و با دانش بومی است که این امر باعث می‌شود کاربران اکسکوینو بتوانند مستقل از سایر پلتفرم‌ها اقدام به معامله رمز ارز کنند. اکسکوین نیز، یک دارایی داخل شبکه‌ای است.

  3. با عرض سلام خدمت بزرگواران تیم اکسکینو.
    از اینکه شفاف سازی کردید بسیار سپاسگذارم .
    اما برای اینکه ما کاربران اعتمادمون بره بالا و اونایی هم که تخریب میکنن بدونن که شما قانونی کار میکنید اسناد و مدارک معتبری ارایه بفرمایید .ممنون از لطف شما عزیزان

    • درود
      اکسکوینو یک شرکت دانش بنیانه با نام توسعه فناوری آرین داده پیوسته ایرانیان

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.