تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار ارز دیجیتال

بیت کوین در تلاش برای پشت سر گذاشتن سطح 9,000 دلار

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین از روزهای پایانی آخر هفته تا کنون موفق به پشت سر گذاشتن سطح مقاومت 9,000 دلاری نشده است. البته در نظر داشته باشید که افت قیمت بیت کوین منجر به تست سطح حمایتی 8,600 دلاری نیز شد. با اینکه بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا در حال حاضر با بهبود قیمت خود در محدوده 8,900 دلاری مورد خرید و فروش قرار می‌گیرد ولی حجم معاملات انجام شده برای پشت سر گذاشتن سطح 9,000 دلار کافی نیست.

همانطور که گفتیم در حال حاضر و هنگام نگارش این مقاله قیمت بیت کوین در محدوده  8,900  دلار قرار دارد. افزایش قیمت جزئی این ارز دیجیتال در روز گذشته منجر به رسیدن قیمت آن به سطح حمایتی خط روند شد. . با توجه به شاخص‌های میانگین متحرک، می‌توان گفت که بازار این روزهای بیت کوین عمدتا در دست خریداران است. به نظر می‌رسد شاخص میانگین متحرک ساده 50 روزه تا محدوده شکاف شاخص میانگین متحرک 200 روزه ادامه داشته است. اگر ارز دیجیتال بیت کوین در دستیابی به سطح 9,000 دلار ناموفق عمل کند، هر دوی این شاخص‌های میانگین متحرک ساده به عنوان سطح حمایتی عمل خواهند کرد.

بیت کوین تمام تلاش خود را برای شکست سطح 9,000 دلار به کار بسته است. شاخص قدرت نسبی پس از سقوط به محدوده 45 در سقوط قیمت‌های اخیر هم اکنون در محدوده 50 قرار دارد.

قیمت بیت کوین

با توجه به اندیکاتور مکدی رفتار بیت کوین طی هفته‌های آینده مشخص نیست. از طرفی یک واگرایی خرسی هم برای ورود خریداران به بازار در نمودار قیمت این ارز دیجیتال به چشم می‌خورد.

جدای از وجود سطح حمایت در محدوده 8,600، بیت کوین می‌تواند به سطح فیبوناجی 61.8 درصدی که منجر به سقوط قیمت از 10,493 به 4,161.7 دلار شد برسد. در حال حاضر علاقه خریداران بیت کوین در سطوح 7,200 و 6,000 دلار نیز وجود دارد.

منبع: coingape

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا