تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار ارز دیجیتال

افزایش چشمگیر مبادلات سالانه همتا به همتا در آفریقا و آسیا

حجم مبادلات هفتگی همتا به همتای ارز دیجیتال بیت کوین در افریقا از مرز 14.9 میلیون دلار گذشت. این حجم مبادلات رکورد جدیدی برای این قاره محسوب می‌شود.

حجم معاملات همتا به همتای بیت کوین در حالی در کشور آفریقا با افزایش همراه است که کشورهای آمریکای لاتین، آسیا-اقیانوسیه و اروپای غربی پس از هالوینگ این ارز دیجیتال با کاهش حجم معاملات انجام شده در شبکه بیت کوین روبه رو بوده‌اند.

به این ترتیب هفته گذشته حجم مبادلات P2P هفتگی انجام شده در کشور آفریقا با پیشی گرفتن از آمریکای لاتین به رکورد تازه‌ای دست یافت.

مبادلات بیت کوین

افزایش حجم معاملات در بازارهای P2P آفریقا

هفته گذشته بیش از 14.6 میلیون بیت کوین بین کاربران آفریقایی صرافی‌های لوکال بیت کوینز ( Localbitcoins ) و پاکسفول ( Paxful ) جابه‌جا شده است که این موضوع منجر به شکست رکورد قبلی حجم معاملات هفتگی ( 11.6 میلیون دلار ( شد. جالب است بدانید که معاملات نیارا نیجریه و بیت کوین به ارزش 9.5 میلیون دلار، دو سوم مبادلات همتا به همتای این کشور را تشکیل داده است.

حجم معاملات انجام شده در آمریکای شمالی نیز در این هفته با افزایش همراه بوده و به 25.4 میلیون دلار رسید.

افزایش حجم مبادلات همتا به همتا در آسیا و آفریقا

در مقام مقایسه با سایر نقاط کره زمین، فقط آسیا و آفریقا توانستند حجم فعالیت‌های تجاری سالانه همتا به همتای خود را ارتقا ببخشند.

بیت کوین

کشورهای جنوب صحرای آفریقا از نظر حجم مبادلات انجام شده پس از آمریکای شمالی، اروپای شرقی، آمریکای لاتین و آسیای اقیانوس آرام در رده پنجم قرار دارند. این در حالی است که حجم مبادلات همتا به همتای بیت کوین در آمریکای شمالی هر ساله به 1 میلیارد دلار می‌رسد.

منبع: Cointelegraph

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا