تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار ارز دیجیتال

تحلیلگران: به زودی شاهد انفجار قیمت اتریوم خواهیم بود!

در حالی که ارز دیجیتال بیت کوین در محدوده زیر سطح مقاومت 9,500 تا 9,600 دلاری مورد خرید و فروش قرار می‌گرفت، شاهد افزایش قیمت قابل توجه از اتریوم طی شبانه روز گذشته بوده‌ایم.

طبق داده‌های به دست آمده از TradingView بزرگ‌ترین آلت کوین دنیا طی 24 ساعت گذشته با افزایش 10 درصدی همراه بوده است. این ارز دیجیتال در حال حاضر در محدوده 244 دلار ( بالاترین قیمت از اوایل ماه مارس ) در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.

البته بیت کوین هم طی 24 ساعت گذشته رشد قیمت 1 درصدی را تجربه کرده است و سایر آلت کوین‌ها نیز با افزایش قیمت 2 الی 4 درصدی خود رفتار قیمت بیت کوین را منعکس کردند.

قیمت اتریوم

این افزایش قیمت قابل ملاحظه طی 24 ساعت گذشته تاثیر بسیار زیادی بر ارزهایی که بر بستر اتریوم هستند گذاشته است.

طبق اطلاعات به دست آمده از Skew.com طی دو روز گذشته موقعیت‌های فروش ( Short ) اتریوم زیادی به ارزش 2 میلیون دلار در صرافی بیتمکس لیکوئید شده‌اند. از طرفی تفاوت قیمت اتریوم بین صرافی‌های بیتمکس و کوین بیس نیز روند مثبت داشته است که این موضوع بر انباشته شدن قراردادهای آتی به امید افزایش قیمت بیشتر این ارز دیجیتال اشاره دارد.

لیکوئید شدن دارایی به این معنی است که پول افراد کاملا سوخته و به حساب صرافی منتقل شده و تریدرها ضرر کرده اند.
معمولا لیکویید شدن پول یا ارز در صرافی ها ، ناشی از پوزیشن های اشتباه افراد و معاملات مارجین است.

تحلیلگران: به زودی شاهد انفجار قیمت اتریوم خواهیم بود

اقدامات اخیر بزرگ‌ترین آلت کوین دنیا برای متقاعد کردن تحلیلگران به شروع روند صعودی در آینده کافی بوده است.

یکی از تحلیلگران با انتشار نمودار زیر بیان کرد نمی‌توان گفت بازار این ارز دیجیتال کاملا خرسی است. این نشان می‌دهد که اتریوم هنوز از منطقه اصلی مقاومت تاریخی خود نگذشته و قصد دارد دوباره روندی که سبب افزایش قیمت قدرتمند این ارز دیجیتال از سطوح پایین در ماه مارس شد را از سر بگیرد.

قدرتمندترین آلت کوین دنیا از منظر فنی یک سطح مقاومت دیگری را نیز پشت سر گذاشته است.

قیمت اتریوم

سرمایه‌گذار و بنیانگذار Mythos Capital  نیز بیان کرده است که عوامل فاندامنتال ارز دیجیتال اتریوم بسیار قوی‌تر از هفته گذشته ظاهر شده‌اند.

وی همچنین توضیح داد که افزایش تقاضا موجب افزایش هزینه‌های کارمزد انجام معاملات و در نتیجه افزایش قیمت اتریوم شده است.

آیا بیت کوین از اتریوم تاثیر می‌پذیرد؟

پادشاه ارزهای دیجیتال در حالی طی شبانه روز گذشته با افزایش قیمت 1 درصدی همراه بود که هوادارن اتریوم افزایش قیمت 10 درصدی این ارز دیجیتال طی 24 ساعت گذشته را جشن می‌گرفتند.

برخی این موضوع را به عنوان یکی از نواقص این بازار مالی نو ظهور در نظر می‌گیرند و برخی دیگر معتقدند افزایش قیمت اتریوم می‌تواند تاثیر مثبتی بر قیمت بیت کوین داشته باشد.

مهیت سوروت (Mohit Sorout)، یکی از شرکای موسس Bitazu Capital که تمرکز آن‌ها روی ترند‌های الگوریتمیک ارزهای دیجیتال است با اشتراک نمودار زیر بیان کرد: ارز دیجیتال اتریوم در حالی اخیرا موفق به شکست سطح مقاومتی شده است که بیت کوین به عنوان بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا آن را نشکسته است.

قیمت ارز دیجیتال اتریوم

از آنجا که تغییرات قیمت اتریوم منجر به رالی افزایش قیمت بیت کوین در فوریه 2020 شد، در حال حاضر نیز این احتمال وجود دارد که  بیت کوین  از کانال نزولی طولانی مدت خود گذر کند. اگر چنین اتفاقی بیفتد قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال طی روزهای آینده به 10,100  دلار خواهد رسید.

منبع: newsbtc

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا