پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

راهنمای کامل و خرید پرفکت مانی و ووچر

راهنمای کامل و خرید پرفکت مانی و ووچر

پرفکت مانی

یکی از مواردی که در زندگی بشر دچار تغییر و تحول بسیار شده، بحث انتقال پول و بانکداری است که این موضوع کاملا تحت تأثیر اینترنت قرار گرفته است. این موضوع تا حدی پیش رفت که روش های انتقال پول از طریق اینترنت و بانکداری آنلاین مطرح شدند و به مرور زمان وارد زندگی بشر شدند و همین موضوع باعث شد تا خدمات و امکانات زیادی در اختیار افراد مختلف قرار گیرد. این موضوع باعث می شود که تراکنش های مالی با سرعت بالاتر و در شرایطی ایمن تر میان حساب ها انجام شود.

پرفکت مانی توانسته است با داشتن ویژگی های ذاتی خود، شرایط ایمن و بسیار مناسبی برای جا به جایی و تبدیل ارزها در اختیار کاربران قرار گیرد و در واقع به عنوان نسل جدیدی از تکنولوژی انتقال پول آنلاین شناخته شود.

با استفاده از خدمات و امکاناتی که پرفکت مانی ارائه می کند، می توانید عملیات انتقال پول را به سادگی انجام دهید یا پول خود را به ارزهای دیگر مثل دلار، یورو، طلا و حتی بیت کوین تبدیل کنید.

تاریخچه پرفکت مانی

سال 2004 را میتوان به عنوان سال تاسیس این ارز دیجیتال دانست. شرکت پرفکت مانی به طور رسمی از سال ۲۰۰۴ به بعد فعالیت خود برای ارائه خدمات و سرویس های انتقال پول را در کشور پاناما آغاز کرد و توانست در مدت کوتاهی به یکی از درگاه های محبوب در زمینه ارائه خدمات مالی در دنیا تبدیل شود. حجم زیادی از کاربرانی که در حوزه این ارز دیجیتال فعالیت می کنند،  مربوط به آسیای شرقی و آمریکا هستند. این شرکت بر خلاف تعداد زیادی از سایت ها و درگاه هایی که وجود دارند و خدمات خود را به دلایل مختلف از ایرانیان دریغ می کنند، خدمات خود را در اختیار کاربران ایرانی قرار می دهد و ایرانیان به راحتی و با رعایت نکات و دستور العمل های خاص، می توانند از خدمات این شرکت استفاده کنند.

مزایای پرفکت مانی

از مزایای این شرکت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. امکان استفاده برای کاربران ایرانی

با توجه به شرایط تحریم ها و عدم استفاده کاربران ایرانی از خدمات بانکی که در سراسر دنیا وجود دارد، این درگاه می تواند شرایط خوبی را برای کاربران ایرانی فراهم کند تا در جهت فعالیت های تجاری، اقتصادی گام بردارند. سایت پرفکت مانی تا حدی از کاربران ایرانی پشتیبانی می کند. حتی از زبان فارسی هم برای راحتی کاربران ایرانی پشتیبانی می کند.

  1. سرعت بالای تراکنش

با استفاده از درگاه پرفکت مانی می توانید تراکنش های مالی خود را به بهترین و سریع ترین شکل ممکن انجام دهید. طوری که سرعت انتقال ارز از طریق پرفکت مانی از یک حساب به یک حساب دیگر، بسیار بالا است. در واقع می توان گفت این تراکنش ها به صورت آنی و لحظه ای انجام می شوند.

  1. شرایط امنیتی بالا

سایت پرفکت مانی شرایط امنیتی بالایی دارد و به خوبی از دارایی های کاربران محافظت می کند. کاربران می توانند برای حساب های کاربری شان شرایط احراز هویت دو مرحله ای را فعال کنند که می تواند از طریق ارسال اس ام اس یا ایمیل باشد. این امر عملا باعث می شود که کلاهبرداران و افراد سودجو نتوانند به اطلاعات کاربران دسترسی پیدا کنند.

  1. تبدیل ارز در داخل حساب کاربری پرفکت مانی

    می توان به راحتی ارزهای خود را به انواع دیگر تبدیل کرد.

معایب پرفکت مانی

در عین حال که پرفکت مانی دارای مزایای زیادی است ولی برخی معایبی هم دارد. تعداد زیادی از سایت های خرید از پرفکت مانی پشتیبانی نمی کنند و نمی توان با استفاده از پرفکت مانی از این سایت ها خرید کرد.

در تبدیلات ارزی که توسط کاربر صورت می گیرد، در داخل پرفکت مانی مبلغ بیش تری در مقایسه با سایر درگاه ها، از حساب مالی کاربر کم می شود.

نکات مهم در مورد پرفکت مانی

پرفکت مانی، هیچ‌گونه تحریمی را در قبال ایرانی‌ها اعمال نکرده و از محبوبیت بالایی در کشور ما برخوردار است.

مترجم موجود روی این سایت، به زبان فارسی مجهز می‌باشد.

چند وب سایت ایرانی به عنوان اکسچنجر این پول، روی سایت پرفکت مانی معرفی شده‌اند.

این ارز دیجیتال به طور سالانه ۴% به هر حساب سود پرداخت می‌کند. این امر به دلیل سرمایه‌گذاری است که این بانک با استفاده از سپرده‌های موجود انجام می‌دهد.

کارمزد انتقال از یک حساب به حساب دیگر، با توجه به نوع حساب، بین ۰٫۵% تا ۱٫۹۹% (حداقل ۰٫۰۱$) می‌باشد که از فرستنده کم می‌شود.

امنیت

بنا بر اخبار ارز دیجیتال بسیاری از محققین تایید کرده اند که پرفکت مانی فرایند امنیتی چند سطحی و سهولت و راحتی استفاده از سایت را همزمان دارا می باشد. جعبه ابزار برنامه ی پرفکت مانی فراتر از تمام تکنولوژی ها و ابزارهای مدرن موجود در سیستم های پرداخت می باشد. در نتیجه این سیستم ریسک را برای کاربران پرفکت مانی به حداقل ممکن می رساند. علاوه بر این هر کاربر پرفکت مانی به صورت شخصی حق ایجاد کردن تنظیمات امنیتی را دارد.

رویکرد دموکراتیک سیستم پرداخت پرفکت مانی هر مشتری را قادر می سازد تا به صورت مستقل برای تنظیم وضعیت امنیتی حساب خود تصمیم بگیرد. هر مشتری پرفکت مانی خودش تصمیم میگیرد چه سطحی از راحتی را برای استفاده و حفاظت از حساب خود در مقابل کاربرد غیرمجاز انتخاب کند.

روش‌های موجود برای خارج کردن پول از حساب پرفکت مانی

۱- به کمک ساختن کارت شارژهای  e-voucher

۲- امکان درخواست حواله موجودی پرفکت مانی به یک حساب بانکی مورد تعامل (این انتقال بین سه تا پنج روز کاری انجام می شود).

۳- قابلیت تبدیل موجودی پرفکت مانی به سایر پول‌های الکترونیکی (exchange).

۴-  انتقال وجه بین حساب‌های پرفکت مانی.

ووچر الکترونیکی پرفکت مانی (e-Voucher) چیست ؟

ووچر الکترونیکی به کد خاصی گفته می شود که از آن می‌توانید برای واریز وجه به ‌حساب Perfect Money خود استفاده کنید. ووچر الکترونیکی را میتوان در بخش‌های «برداشت وجه» یا «صورتحساب» ایجاد کرد.

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.