قیمت بیت کوین

شاخص دماسنج بازارها: سبقت بیت‌کوین از دلار و سکه!

بازار اغلب دارایی‌ها در این هفته با کاهش قیمت مواجه شد. مهم‌ترین کاهش قیمت‌ها در مدت یک هفته اخیر، برای دلار، سکه و شاخص بورس اتفاق افتاد. این در حالی است که رمزارز بیت‌کوین توانست همچنان روند صعودی خود را در این هفته نیز حفظ کند و حدود 3 درصد افزایش یابد.

به گزارش اکسکوینو، نمودار قیمت بیت‌کوین در هفته اخیر، مثبت بود؛ در حالی که تابلوهای قیمتی سکه، دلار و بورس روزهای منفی را تجربه کردند.

بیت‌کوین در یک هفته گذشته توانست با رسیدن به بالای 50 هزار دلار، رشد نزدیک به 3 درصدی را ثبت کند. بیت کوین در یک ماه گذشته هم رشد 33 درصدی را تجربه کرده است.

دلار هم در حالی که در سه ماه گذشته روی روند صعودی بود، نخستین هفته‌ای است که قیمت این دارایی پرمعامله در بازار تهران، منفی شده است. در یک هفته گذشته، قیمت دلار کاهش 6/2 درصدی را ثبت کرد.

سکه هم بیشتر از دیگر دارایی‌ها در این هفته منفی شد. قیمت هر سکه طرح جدید در روز شنبه 14 شهریور، کاهش 5 درصدی را نسبت به یک هفته قبل تجربه کرد.

اما از بورس چه خبر؟ بورس تهران هم از این کاهش قیمت‌ها در امان نماند تا شاخص کل بورس تهران یک هفته گذشته را با کاهش 8/2 درصدی به پایان ببرد. البته، این شاخص در طول سه‌ماه گذشته رشد مناسب 32 درصدی داشته و از روزهای نزولی خود فاصله گرفته است.

به نظر می‌رسد که در نهایت، ترمز افزایش قیمت خودروهای داخلی در این هفته کشیده شد. قیمت خودروهای داخلی طی سه‌ماه گذشته با رشد 20 درصدی روبه‌رو بوده است. حالا در یک هفته گذشته برای اولین بار، روند قیمت خودرو در بازار ایران منفی شده است. میانگین قیمت خودروهای داخلی در هفته اخیر، با کاهش حدود 2 درصدی مواجه شد.

بازار مسکن هم بعد از دو سه هفته افزایشی، حالا با تثبیت قیمت‌ها کار خود را ادامه می‌دهد. این هفته، قیمت مسکن در اغلب مناطق پایتخت یا ثبات ماند و یا رشد بسیار ناچیزی داشت.

همچنین ببینید

بازار ریالی اکسکوینومارکت

بازار ریالی در اکسکوینومارکت فعال شد

اکسکوینومارکت یک بستر معاملاتی همتا به همتا است که با ارائه ویژگی‌هایی چون سفارشات آنی/محدود، …

آشنایی با جشنواره قلک به همراه مثال برای محاسبه امتیازات

جشنواره قلک اکسکوینو شروع شد! جشنواره قلک در اصل یک طرح پس‌انداز با جایزه ویژه …

oco به اکسکوینومارکت اضافه شد

سفارش او سی او OCO به اکسکوینومارکت اضافه شد! + آموزش تصویری

شاید شما هم به عنوان یک تریدر بخواهید که در هر روند صعودی یا نزولی …

طلا و بیت کوین از اجزای مهم سبد سرمایه‌گذاری‌اند

روز دوشنبه (۴ جولای)، چارلی اریت Charlie Erith، مدیر سبد سهام و مدیر عامل شرکت …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.