تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار ارز دیجیتال

سرمایه گذاری کره‎جنوبی روی فناوری بلاک چین

آیا سرمایه گذاری های کره‎جنوبی روی فناوری بلاک چین در سال 2019، باعث ایجاد تأثیرات مثبت در بازار ارز دیجیتال خواهد شد؟

تکنولوژِی بلاک چین

ارز دیجیتال و فناوری بلاک چین

ارز دیجیتال از زمان پیدایش و توسعه‏‌ی خود، علاوه بر قابلیت سرمایه‏‌گذاری و کسب درآمد از طریق آن‏‌ها، در رابطه با تکنولوژی مورد استفاده در ساختارشان نیز مطرح بودند و بسیاری از افراد و کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، دلیل توسعه‌‏ی این بازار را مربوط به فناوری بلاک چین می‏‌دانند. چرا که هر چقدر فناوری بلاک چین توانسته که توسعه یابد، معماری‏‌ها و ساختار مورد استفاده در ارزهای دیجیتال نیز به همان نسبت مشمول پیشرفت شده‏‌اند و با توجه به توسعه‌‏ی گسترده‏‌ی این تکنولوژی، بازار ارزهای دیجیتال نیز از این همه پیشرفت بی‎نصیب نبوده و توانسته در سایه‌‏ی تکنولوژی بلاک چین، خود را در دنیا مطرح نماید.

فناوری بلاک چین دلیل ایجاد قابلیت‌‏های منحصر به فرد در ویژگی‌‏های ذاتی ارز دیجیتال

در واقع این خود فناوری بلاک چین است که باعث ایجاد قابلیت‌‏های منحصربفرد در ویژگی‌‏های ذاتی ارزهای دیجیتال شده است. ویژگی‏‌هایی از جمله، سرعت بالا در انجام تراکنش‏‌های صورت گرفته در شبکه، شفافیت تراکنش‏‌های صورت گرفته در شبکه و نیز گم‏نامی طرفین شرکت کننده در یک تراکنش مالی، باعث شده‏‌اند که علاقه و رغبت بسیاری از افراد به ارزهای دیجیتال هر روز بیش‏تر و بیش‏تر گردد. حال در این بین، بسیاری از کشورهای دنیا نیز از ساختار چنین تکنولوژی‌‏ای شگفت زده شده و سعی در یادگیری و توسعه‌‏ی این تکنولوژی داشته‏‌اند تا بتوانند آن را در قالب امور داخلی و پروژه‏‌های خود استفاده کرده و با بهره‌‏گیری از ویژگی‌‏های ذاتی فناوری بلاک چین، موفق شوند که به بهره‌‏وری و کارایی قابل قبولی دست یابند.

کشورهایی که در راستای توسعه‌‏ی تکنولوژی بلاک چین فعالیت می‌‏کنند، علاوه بر این که با تلاش‌‏های خود، تکنولوژی بلاکچین را توسعه می‏‌دهند، در عین حال باعث ایجاد یک پشتوانه در مورد ارزهای دیجیتال شده و در نتیجه به صورت غیر مستقیم موجب رونق بازار ارزهای دیجیتال می‏‌شوند. پس حمایت کشورهای مطرح در زمینه‌‏ی اقتصادی از تکنولوژی بلاک چین ، دارای تأثیرات قابل توجهی بر روی روند توسعه و رونق بازار ارز دیجیتال می‏‌باشد.

توسعه‌‏ی تکنولوژی بلاک چین و سرمایه گذاری در این زمینه

در این راستا، همه روزه، اخبار خوش‏حال کننده‏‌ای در باره‏‌ی توسعه‌‏ی تکنولوژی بلاک چین و سرمایه‌‏گذاری در این زمینه، مطرح می‏‌گردد. در یکی از این اخبار منتشر شده، اعلام شده که کشور کره‏‌ی‌‏جنوبی قصد دارد در سال 2019، در مورد چند تکنولوژی نوین که به نظر آن‌‏ها، آینده‏‌ی صنعت دنیا بر اساس آن‏‌ها شکل خواهد گرفت، سرمایه گذاری نماید. بر اساس این خبر، یکی از این تکنولوژی‌‏ها، تکنولوژی بلاک چین است که کشور کره‏‌ی‏‌جنوبی در نظر دارد در حدود 4.4 میلیون دلار در این زمینه سرمایه گذاری نماید که این حجم از سرمایه گذاری در حد قابل توجهی بوده و برای آینده‌‏ی تکنولوژی بلاک چین و در نتیجه توسعه‏‌ی بازار ارزهای دیجیتال، بسیار مفید و امیدوارکننده می‏‌باشد.

همچنین کشور کره‌‏ی‌‏جنوبی برای این که بتواند در این زمینه با تخصص بالا فعالیت داشته باشد، پیش‏‌بینی شده است که در حدود 10 هزار نفر نیروی متخصص را پرورش دهد و وارد این صنعت نماید. در کل می‌‏توان گفت که حمایت‌‏های کره‌‏ی‎جنوبی از زمان پیدایش ارزهای دیجیتال در مورد این ارزها بوده و پیش‏‌بینی می‌‏شود که در آینده نیز شاهد ادامه‌‏ی حمایت‏‌های این چنینی از طرف کشور قدرتمندی مانند کر‏ه‌‏ی‌‏جنوبی باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا