صرافی بزرگ کوین بیس از ۵۰ آلتکوین که در حال بررسی برای فهرست شدن هستند، پرده برداری می‌کند

صرافی کوین‌بیس، غول مبادلات رمزارزی از ده‌ها دارایی دیجیتالی رونمایی می‌کند که احتمالاً در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۲ فهرست خواهند شد.

از اول ماه آوریل تا ۳۰ ژوئن، صرافی کوین‌بیس در حال بررسی ۴۵ توکن مبتنی بر اتریوم (ETH) و پنج توکن مبتنی بر Solana (SOL) است.

این صرافی اعلام کرده که اطلاعات را از قبل برای شفافیت بیشتر در فهرست دارایی های جدید ارایه می کند.

در بین توکن‌های مبتنی بر اتریوم که کوین‌بیس برای فهرست‌بندی در نظر گرفته است، می‌توان به استیبل‌کوین‌هایی اشاره کرد که توسط صرافی‌های رقیب مانند بایننس Binance و جیمینی Gemini پشتیبانی می‌شوند.

یکی از دارایی‌های دیجیتال مبتنی بر بلاک چین سولانا که توسط صرافی کوین‌بیس برای فهرست‌بندی در نظر گرفته شده است، توکن ابزاری پروژه کریپتو استپن STEPN است که در جهت سبک درست زندگی همراه با ورزش ایجاد شده است.

از اوایل ماه مارس، زمانی که توکن جی ام تی (GMT) در ابتدا با قیمت ۰.۰۱ دلار فهرست شد، توکن ابزاری پروژه کریپتو به سبک زندگی با افزایش بیش از ۲۲۰۰۰ درصدی در بازار ال و کلنگی درخشید.  توکنGMT در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۲.۲۵ دلار معامله می شود.

اکثر توکن‌هایی که برای فهرست شدن در سه ماهه دوم بررسی می‌شوند، نسبتاً ناشناخته و در بازار از ارزش بالایی برخوردار نیستند.

صرافی کوین‌بیس لیست ۵۰ توکن مبتنی بر اتریوم و سولانا را برای فهرست شدن در نظر گرفته است و کمی بیش از یک ماه این صرافی اعلام کرد که «اغلب دارایی ها به تازگی ایجاد شده اند یا توکن‌های ناشناخته ای هستند که با ریسک کمتری همراه هستند از جمله نوسانات قیمت بالاتر و افزایش لغو سفارش.

در حال حاضر، کوین بیس از حدود ۱۶۸دارایی رمزارز پشتیبانی می کند.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.