چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
ارزهای برتر

قسمت اول / کدام ۱۰ ارز در سال ۲۰۲۲ ما رو میلیاردر می‌کنند؟ – پادکست

فقط چند روز دیگه تا پایان سال ۲۰۲۱ باقی مونده و فرصت خوبیه که با بررسی ارزهای قدرتمند در سال ۲۰۲۲، برای سال نوی میلادی آماده بشیم.
در این اپیزود، به ۱۰ رمزارزی که احتمالا پتانسیل رشد خوبی در سال آینده خواهند داشت؛ پرداخته‌ایم. این اپیزود شنیدنی رو از دست ندید! فردا منتظر بخش دوم از این پادکست باشید!

پادکست امروز را بشنوید:

ارزهایی مثل سولانا، فانتوم، ماتیک، لونا، شیبا و کاردانو امسال حال خییییلی ها رو خوب کرد! رشدهای چند هزار درصدی این ارزها ظرف کمتر از یکسال، برای کسانی که ارزهای آینده‌دار رو توی زمان درست خریداری کردند، خیلی سودآور بود!

الان که در اواخر سال ۲۰۲۱ هستیم، بهترین زمان برای بررسی ارزهاییه که پتانسیل رشد بیشتری توی سال ۲۰۲۲ خواهند داشت! توی این پادکست می‌خوایم به ۱۰ رمز ارزی که چشم امید زیادی بهشون توی سال ۲۰۲۲ دوخته شده اشاره کنیم. پس با این پادکست با ما همراه باشید.

اکسوینویی‌ها سلام، عصر چهارشنبه 3 آبان ماهتون بخیر.  من ساحل اختری هستم و با یک پادکست دیگه از پادکست‌های رادیو اکسکوینو در خدمت شما هستم.

قبل از هر چیزی باید بگیم که این مطلب به هیچ عنوان یک توصیه مالی یا پیشنهاد خرید نیست و ما فقط داریم نظریه منابع معتبر رو انعکاس میدیم. پس قبل از اقدام به هر خریدی، لطفا تحقیق کنید تا دچار اشتباه نشید.

فناوری بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال هم مثل بقیه صنعت‌ها، هر لحظه در حال پیشرفته و هر روز کاربردهای جدیدتری پیدا می‌کنه. به همون نسبت هم سرمایه‌گذارای بیشتری تمایل به سرمایه‌گذاری توی حوزه‌های جدیدتر پیدا می‌کنن.

برای مثال، رشد عجیب و غریب سهام شرکت تسلا توی سال‌های اخیر، بخاطر تحول‌هاییه که تسلا توی صنعت خودرو سازی ایجاد کرد و تونست از خیلی از بازارهای سنتی سبقت بگیره.

حالا با این دیدگاه، میتونیم ارزهای خوب سال ۲۰۲۲ رو بهتر حدس بزنیم!

گزیده‌ای از ارزهایی که به گفته سایت‌های معتبری مثل نزدک، فوربز، کریپتو اَدونچر و آنالیتیکس اینسایت میتونن رویای میلیونر شدن رو توی سال ۲۰۲۲ محقق کنن عبارتند از:

اتریوم

اتریوم یکی از اَبَر رمز ارزهای شناخته شده است که برای ایجاد قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز یا دی اپس خیلی مورد توجه قرار گرفته.

 مسیر پیشرفت خیلی از توکن‌ها از جاده اتریوم عبور می‌کنه و همین امر باعث شده که اتریوم هر روز بیشتر از دیروز کاربردی‌تر و ارزشمندتر بشه و خیلی‌ها سرمایه‌گذاری روی اتریوم رو توصیه کنن.

چین‌لینک

چین‌لینک با رسیدن به ۵۲ دلار در تاریخ ۱۹ام اردیبهشت، بیشتر از ۳۷۰ درصد رشد رو ظرف ۱۲۸ روز تجربه کرد و توجه خیلی‌ها رو به خودش جلب کرد.

با راه انداختن سرویس خدمات لوجستیکی در بستر بلاک‌چین، نشون داده که توسعه دهندگانش اهداف بلندپروازانه‌ای دارن و برای سرمایه‌گذاری بستر خیلی خوبی رو برای سرمایه‌گذارا فراهم کردن.

کاردانو

مصرف انرژی کمتر، شبکه قابل انعطاف و سرعت بالای تراکنش‌ها، علل معدودی از دلایلیه که چرا کاردانو موفق شده خودش رو توی دل همه جا کنه.

علاوه‌بر این، حقیقتی رو که نمیشه نادیده گرفت اینه که قیمت تاریخی آدا هم به نفع کاردانوئه، چراکه در مقایسه با سایر ارزهای تراز اول، از رشد نسبتا کمی برخوردار بوده و این مسئله میتونه به افراد بیشتری شانس اینو بده که از قطار قیمتی کاردانو جا نمونن.

یونی‌سواپ

افرادی که سرمایه‌گذارهای فعالی تو بازار کریپتو هستن، متوجه بازدهی خوب یونی شده‌ن. دو دلیل اصلی که باعث میشه به آینده این ارز خوشبین بود، داشتن صرافی غیر متمرکز و امکان استفاده از نقدینگی یونی هستش.

اگر به آینده دیفای اعتقاد دارید، پس یونی سواپ یکی از ارزهاییه که باید توی کیف پولتون نگهداری کنید.

بی ان بی

بایننس کوین یک دارایی با ارزش برای ترید و پرداخت در صرافی بزرگ بایننس هستش. از زمان راه‌اندازی این آلت کوین در سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱، از قیمت ۱۰ سنت تا حدود قیمتی ۷۰۰ دلار، بیشتر از ۷۴۰ هزار درصد رشد داشته که نشون‌دهنده کاربردی بودن این ارزه و اثبات کرده که بدون توجه به روند بازار، تقاضای خودش رو به اندازه کافی داره و این تقاضا همچنان رو به افزایشه.

خب دوستان به پایان بخش اول معرفی ارزهای برتر ۲۰۲۲ رسیدیم، فردا منتظر قسمت دوم این پادکست باشید و حتما نظرات خودتون رو برای ما کامنت بذارید

همچنین ببینید

بلاکچین و تبلیغات

چطور بلاک‌چین صنعت تبلیغات آنلاین را متحول می‌کند؟ – پادکست

بلاک‌چین یه فناوری زیرساختیه که خیلی چیزا رو در زندگی ما تغییر داده. تبلیغات آنلاین …

صنعت خودرو

انقلاب بلاک چین در انتظار صنعت خودرو – پادکست

حالا با توسعه صنعت بلاک‌چین در سراسر جهان، این فناوری به حوزه‌های مختلفی وارد شده …

سیگنال کریپتو

میشه پراید رو با این وضع بازار پورشه کرد؟ – پادکست

چیزی تا پایان سال میلادی باقی نمونده و تایلر سوپ (Tyler Swope)، یوتیوبر مشهور، از …

اکسکوینو امیرکبیر

دانشگاه امیر کبیر با همکاری اکسکوینو برگزار می‌کند: نخستین دوره آموزشی مبانی بلاکچین و رمزارزها در ایران

حدود یک ماه پس از امضای تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه امیرکبیر و شرکت اکسکوینو در …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.