چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

کارمندان ترافورم لبز ممنوع الخروج شدند

کارمندان ترافورم لبز به دستور دادستانی ای کشور اجازه خروج از کشور را ندارند زیرا دادستان این کشور ممنوعیت خروج را برای توسعه‌دهندگان اصلی این پروژه اعمال کرده‌اند.

خبرگزاری کره‌ای جی‌بی‌تی‌سی JTBC روز دوشنبه، اعلام کرد که یک تیم تحقیقاتی از دفتر دادستانی، ممنوعیت خروج اعضای تیم اصلی ترافورم‌لبز را اعمال کرد. این ممنوعیت برای از بین بردن امکان فرار مقامات کلیدی شرکت به خارج از کشور جهت جلوگیری از تحقیقات بیشتر اعمال شد.

طبق این گزارش، دو کوان Do Kwon، مدیر عامل آزمایشگاه ترافورم که یکی از چهره‌های اصلی این تحقیقات است، در حال حاضر در سنگاپور، که خارج از این کشور است، اقامت دارد. به همین خاطر، دادستان ممکن است اقداماتی مانند بی‌اعتبار کردن پاسپورت کوان را قبل از آغاز تحقیقات جامع‌تر در مورد او انجام دهد.

دانیل هونگ Daniel Hong، توسعه‌دهنده ترا Terra در توییتی اعلام کرد که حتی کارمندان سابق ترافورم‌لبز ممنوعیت خروج از دولت را دریافت کرده‌اند. به گفته هونگ، با ادامه تحقیقات، هیچ یک از کارمندان برای جلوگیری از هرگونه احتمال از بین رفتن شواهد مطلع نشدند.

هونگ همچنین از این ممنوعیت ابراز ناامیدی کرد و گفت که این نشان می‌دهد که با کارمندان به عنوان جنایتکار رفتار می شود، که او آن را غیرقابل قبول توصیف کرد. توسعه‌دهنده اشاره کرد که کارمندانی که ممکن است مایل به همکاری باشند ممکن است به دلیل ممنوعیت نظر خود را تغییر داده باشند.

در ماه می، یک واحد تحقیقاتی معروف مربوط به جرائم مالی به نام «گریم ریپرس آو یویدو Grim Reapers of Yeouido» توسط کره جنوبی برای تحقیق در مورد سقوط ترا، احیا شد. این تیم از قانون‌گذاران مختلف تشکیل شده است و تمرکز آن بر روی پیگرد قانونی و کلاهبرداری و طرح‌های معاملات غیرقانونی تمرکز خواهد کرد.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.