ارزهایی که در سال ۲۰۲۱ بیشترین سودآوری را داشته‌اند

ارزهایی که در سال ۲۰۲۱ بیشترین سودآوری را داشته‌اند

با روی کار آمدن ارزهای دیجیتال از تقریبا دو دهه پیش و رشد چشمگیر بسیاری از آنها در این سال‌ها، خیلی‌ها به فکر سرمایه‌‌گذاری در این بازار افتاده‌اند و بسیاری هم از مدتها پیش سرمایه و دارایی خود را به امید کسب سودهای کلان در این بازار سرمایه‌گذاری کرده‌اند. ارزهای دیجیتال در ابتدا فقط قرار بود به عنوان یک نوع ارز رایج مورد استفاده قرار گیرند، اما این ارزها که در صدر آن‌ها بیت‌کوین قرار دارد، با گذشت زمان تغییر کاربری داده و به ابزاری برای ذخیره و نگهداری سرمایه تبدیل شدند. حتماً شما هم این سؤال را از خود پرسیده‌اید که بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری کدام ارزها هستند. سود کدام یک از ارزهای دیجیتال بیشتر است. ارزهایی که در کمترین مدت بیشترین سود را می‌دهند کدام هستند. در دنیایی که افراد همیشه به دنبال راهی پرسود برای به دست‌آوردن پول و چند برابر کردن مقدار یا ارزش آن به سریع‌ترین و راحت‌ترین روش ممکن هستند، سرمایه‌گذاران زیادی را می‌توان پیدا کرد که با یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه، توانسته‌اند به این هدف دست یافته و سرمایه‌های خود را چندین برابر افزایش دهند.

سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال و سودگرفتن از این بازار همیشه دردسرهای خاص خود را داشته و به‌دلیل نوسانات بالایی که در این بازار وجود دارد سرمایه‌گذاران همواره با ریسک بالایی مواجه هستند. با این حال در این بازار کسانی را هم می‌توان یافت که سودهای خوبی به جیب زده‌اند.

صنعت ارزهای دیجیتال خصوصا در سال‌های اخیر یکی از پولسازترین صنعت‌های موجود برای سرمایه‌گذاری به شمار رفته است. با نگاهی به ارزش بالغ بر ۲ تریلیون دلاری این بازار به خوبی می‌توان به صحت این مطلب پی برد.

با وجود سقوط بهای بیت‌کوین، ارز دیجیتال شماره یک و برترین رمز ارز جهان، که در اوایل سال از محدوده ۶۰ هزار دلار عبور کرده بود، بسیاری از آلت‌کوین‌ها توانستند رشدهای چشمگیری را برای خود به ثبت برسانند.

در میان تمامی ارزهای دیجیتال تعدادی از این رمز ارزها بیشترین سودآوری را در سال جای داشته‌اند. به‌عنوان مثال اگر در اوایل سال جاری میلادی ۱,۰۰۰ دلار سولانا می‌خریدید، در حال حاضر بیش از ۱۳۰ هزار دلار سرمایه داشتید!

سولانا، فانتوم، پالیگان، ترا، کاردانو و شماری دیگر از رمز ارزها در این مدت جهش‌های فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده‌اند و همین امر سبب شده تا به‌عنوان بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری‌ در سال ۲۰۲۱ شناخته شوند.

دومین رمز ارز بزرگ دنیا، اتریوم، که در ابتدای سال تنها ۷۰۰ دلار قیمت داشت با بهره‌مندی از پروژه‌های متعدد بازار دیفای و توکن‌های غیرمثلی، توانست قیمت خود را بهبود بخشیده و روند صعودی محسوسی را تجربه کند. به‌روزرسانی اتریوم ۲.۰ به‌عنوان یک عامل تسریع‌کننده نیز تاثیر زیادی در روند صعودی این ارز دیجیتال داشته است.

اگر اول ژانویه ۱,۰۰۰ دلار اتر می‌خریدید، اکنون دارایی شما ۴ برابر می‌شد. همینطور اگر ۱,۰۰۰ دلار بایننس‌کوین می‌خریدید سرمایه شما تا کنون به ۱۱,۰۰۰ دلار تبدیل رسیده بود. اگر در کاردانو سرمایه‌گذاری می‌کردید الان ۱۴,۰۰۰ دلار آدا داشتید و اگر این ۱،۰۰۰ دلار را صرف خرید پالیگان ‌می‌کردید، حالا براحتی ۸۰,۰۰۰ دلار در اختیار داشتید.

با همه این تفاسیر، این تفاوت قیمتها با جهش سولانا و فانتوم قابل مقایسه نیستند. اگر شما همان ۱,۰۰۰ دلار را روی این دو ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کردید، حالا بیشتر از ۱۰۰,۰۰۰ دلار در اختیار داشتید!

شما در کدام‌یک از این ارزها سرمایه‌گذاری کرده‌اید و چه سودهایی نصیبتان شده است؟ بیشترین سودی که کسب کردین مربوط به کدام رمز ارز بوده است؟

تجربه خرید خودتان را با ما در میان بگذارید.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.