سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403
پرفکت مانی

از ارز الکترونیکی پرفکت مانی چه می‌دانید؟

پرفکت مانی یک شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت بین‌المللی و یک سیستم پرداختی و مالی است که به افراد مختلف اجازه می‌دهد تراکنش‌های مالی خود را خیلی سریع و ایمن بر بستر اینترنت انجام دهند. این سرویس پرداخت آنلاین در سال 2007 در کشور پاناما به ثبت رسیده  که البته مرکز آن در زوریخ سوئیس است. کاربران از طریق این شبکه پرداخت قادر خواهند بود پرداخت‌های ارزی خود را در وب‌سایت‌های مختلف که پذیرنده این پول الکترونیک هستند انجام دهند. هر کسی می‌تواند به راحتی یک حساب کاربری در پرفکت مانی ایجاد کرده و اقدام به انتقال ارز به خارج از کشور کند، همچنین کاربران می‌توانند از این طریق پرداخت‌های ارزی خود را در سایت‌های مختلف انجام دهند. افرادی که قصد استفاده از پرفکت مانی را دارند می‌توانند پول خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و با یک نرخ تبدیل منطقی، به واحد پول دیجیتالی تبدیل کنند. این ارز مانند ارزهای فیات کشورها نبوده و تنها به صورت الکترونیکی و دیجیتالی قابل استفاده است. به همین دلیل این ارز در کنار سایر ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین، به عنوان یک ارز دیجیتال در نظر گرفته می‌شود.

رقیب قدرتمند پی پال

از طرفی با وجود تحریم‌های گسترده مالی علیه ایران، پرفکت مانی جزو معدود شرکت‌هاییست که دست به این اقدام نزده است. به همین دلیل این ارز برای کسانی که به دنبال خرید از وب‌سایت‌های خارجی هستند از جذابیت بیشتری برخوردار است. سایت پرفکت مانی حتی بخشی ویژه به زبان فارسی اختصاص داده است که کاربران فارسی زبان با انتخاب این بخش می‌توانند به تمامی امکانات این وب‌سایت دسترسی پیدا کنند. با اینکه پرفکت مانی هنوز محبوبیت حساب پی پال را ندارد با این حال این ارز الکترونیکی مزیت‌هایی دارد که بسیاری از افراد را جذب خود می‌کند. اصلی ترین کاربرد پرفکت مانی، استفاده آن در خریدهای اینترنتی است خصوصا وقتی که شما اقدام به خرید از جایی به غیر از کشور خود می‌کنید. لازم به ذکر است این ارز در صرافی‌های انلاین و معتبر موجود است که پس از ثبت نام در این صرافی‌ها می‌توانید این ارز را تهیه کنید و تراکنش‌های خود را انجام دهید.

پرفکت مانی

با توجه به تشدید تحریم‌های اعمال شده نسبت به مردم کشور ایران، پرفکت مانی یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای تراکنش‌های مالی در سراسر دنیا به کار می‌رود. این ارز  برای دریافت دستمزد از مشتریان خارجی یا اقدامات دیگری مانند خرید کارت هدیه  از سرویس‌هایی مانند گوگل یا آیتونز گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

انواع حساب‌های پرفکت مانی

پس از ثبت نام در سایت پرفکت مانی, سه نوع حساب مختلف با قابلیت‌های متفاوت پیش روی شما قرار می‌گیرد. معمولی ( Normal )، ارتقا یافته ( Premium ) و همکار ( Partner)

حساب معمولی به محض افتتاح حساب در سایت پرفکت مانی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. پس از گذشت حدود یک سال از فعالیت کاربران در این سایت، حساب پریمیوم یا ارتقا یافته در دسترس آن‌ها قرار خواهد گرفت. از مزیت این حساب‌ها می‌توان به پرداخت کارمزد کم جهت پرداخت‌های انجام شده اشاره کرد. کاربران برای دستیابی به این نوع حساب باید حداقل موجودی تعیین شده توسط سایت را در حساب خود داشته باشند.

حساب پارتنر یا همکار به مدیران سایت پرفکت مانی و صرافی‌ها تعلق می‌گیرد. از مزیت‌های این حساب هم می‌توان به نرخ بسیار پایین تراکنش‌ها و پرداخت سود سالیانه اشاره کرد.

کاربردهای پرفکت مانی

خرید ارزهای دیجیتال مختلف توسط این ارز

دریافت دستمزد و وجه از جانب پرو‌ژه‌های مختلف تجاری در سراسر دنیا

ذخیره یک دارایی در حساب الکترونیکی امن و سریع و دریافت سود

انتقال راحت ایمن و سریع

خرید از فروشگاه‌های معتبر دنیا و پرداخت بهای کالاها توسط پرفکت مانی

دریافت و اعطای وام با شرایط دلخواه

پرفکت مانی

پرفکت مانی ارز الکترونیکی با لایه امنیت بسیار بالا

همیشه افراد جامعه نسبت به پرداخت‌های اینترنتی دچار شک و تردید بوده‌اند و ریشه پانامایی این ارز الکترونیکی این شک و دودلی را بیشتر کرده است. ولی لازم به ذکر است پرفکت مانی به علت استفاده از سه روش امنیتی زیر توانسته رضایت کاربران را در امر امنیت به مقدار زیادی جلب کند.

بررسی هویت: آی پی کاربران به محض ورود به وب‌سایت پرفکت مانی در این سامانه و حساب افراد ثبت خواهد شد. کاربران برای ورود دوباره به حساب کاربری خود تنها مجاز به استفاده از همان آی پی هستند. اگر مشترکین با آی پی‌های مختلف وارد شوند باید به یک سوال امنیتی پاسخ دهند یا یک کد مشخص را وارد کند.

احراز هویت پیامکی: پس از ورود به سایت پرفکت مانی و ثبت اطلاعات کاربری، یک پیامک یک بار مصرف برای مشترکین ارسال خواهد شد.

کد کارت: کد کارت یک روش ساده و مطمئن است که اکثر شرکت‌های مالی سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند. در این روش یک کارت گرافیکی حاوی کد به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما با وارد کردن کد ثبت شده، وارد حساب کاربری خود خواهید شد.

کیف پول‌های پرفکت مانی

کاربران پرفکت مانی می‌توانند از این شبکه پرداخت برای  نگهداری ارزهای دلار، یورو، بیت کوین و طلا استفاده کنند.

ارز الکترونیکی پرفکت مانی در کنار تمام مزایایی که دارد کاربران این وب سایت را در مورد مسائل امنیت ارز نگهداری شده در کیف پول‌های مختلف دچار نگرانی کرده است. خبرهای منتشر شده حاکی از آن است که این کمپانی از سرمایه کاربران خود برای سرمایه گذاری در سایت‌های مختلف استفاده می‌کند، ولی علاقمندان به این ارز الکترونیکی می‌توانند مقدار ارز مورد نظر خود را از صرافی‌های مطمئن و قابل اعتماد داخلی نیز تهیه کنند.

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.