چهارشنبه 29 فروردین 1403
استراتژی سرمایه گذاری HODL

بهترین زمان برای خرید بیت کوین (قسمت دوم)

بیت کوین در سال ۲۰۱۸ سال سختی را پشت سر گذاشت, هیچ‌کس حتی در خیال خود نیز تصور نمی کرد که ارزش بیت کوینی  که در دسامبر ۲۰۱۷ بالاتر از ۱۹۰۰۰ دلار بود تا دسامبر ۲۰۱۸ تا ۳۵۰۰ دلار کاهش پیدا کند! این کاهش موجب شد تا بسیاری از تریدر‌ها در مورد آینده بیت کوین دچار تردید شوند. با این حال، برخی تحلیلگران بر این باورند که آینده بیت کوین امن شده‌است. به گفته آن‌ها، بیت کوین در شرف ترقی است. در مقاله قبل سه عامل را بررسی کردیم که در ترقی قیمت بیت کوین تاثیر دارد. در این مقاله دو عامل دیگر را بررسی می‌کنیم.

4. حضور شرکت‌های بزرگ در فضای رمزنگاری

قابلیت فضای رمزنگاری و موفقیت این بازار در سال ۲۰۱۷ بر هیچ کسی پوشیده نیست. بسیاری از شرکت‌های بزرگ هنوز به سرمایه‌گذاری و مشارکت در این بازار  و ورود به این فضا علاقه مند هستند. ورود و علاقه‌ی شرکت‌های بزرگ به  فضای رمزنگاری به طور حتم بازار وبه ویژه بیت کوین را بالا خواهد کشید. برخی از شرکت‌های بزرگ که وارد فضای کریپتو شده‌اند، عبارتند از:

 مایکروسافت با ارائه Azure cloud  به Bakkt

 توئتیر که مدیر عامل این شرکت است، شخصاً تصدیق کرد که تعدادی بیت کوین دارد و کریپتو کارنسی را بازار آینده نامید.

 فیسبوک  که اخیرا  شرکت مبتنی بر کریپتو و بلاک چین ChainSpace مستقر در لندن را جذب کرده است.

به غیر از این غول‌های برتر تکنولوژی، گوگل هم اعلام کرده است که ابزاری را برای جست و جوی  برترین کریپتو کارنسی‌ها در فضای رمز نگاری  راه‌اندازی خواهد نمود. شرکت‌های دیگری که در حال ورود به این عرصه هستند Telegram ،Baidu  و… هستند. ورود این شرکت‌های بزرگ به بازار رمزنگاری نشانه مثبت افزایش قیمت بیت کوین است.

5. بزرگ‌ترین بازار نزولی (خرسی) تا به حال

بازار خرسی در ارز دیجیتال

فضای رمزنگاری با عظیم ترین شیب نزولی در تاریخ خود در روزهای اخیر مواجه بود. همان طور که قبلا گفته شد، هیچ‌کس در رویای خود انتظار نداشته است که ارزش بیت کوین که در دسامبر ۲۰۱۷ بالاتر از ۱۹۰۰۰ دلار بود تا دسامبر ۲۰۱۸ به ۳۵۰۰ دلار کاهش پیدا کند. بنابراین، این بدان معناست که بزرگترین بازار نزولی بازار را هدف گرفته است و اگر چنین باشد، بهترین زمان برای خرید بیت کوین است. فرود‌های نزولی در هر بازار مالی معمول است. تنها بایستی منتظر زمانی بودکه بازار صعودی (گاوی) باز گردد و بار دیگر دنیای رمزنگاری روند سال گذشته ی خود را پیش خواهد گرفت.

بازار نزولی یا خرسی مرحله‌ای است که ارزش سهام به فلاکت افتاد و بدون شک در طول تاریخ کریپتو کارنسی، بزرگ‌ترین بازار خرسی  در حدود ۸۲% در یک سال است! بازار خرس می‌تواند ظرف یک ماه یا ظرف یک سال به پایان برسد و یا چند سال طول بکشد، اما زمانی که به پایان برسد، بیت کوین بازار مالی را اداره خواهد کرد.

عوامل بالا نشان می‌دهند که بیت کوین در شرف ترقی است و بهترین زمان برای خرید بیت کوین در حدود سه هزار و اندی دلار است. چه کسی می‌داند شاید با سرمایه‌گذاری در حدود ۱۰۵۰۰ دلار، شما می‌توانید در عرض یک سال ۶۰۰۰۰ دلار بدست آورید!

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.