سه‌شنبه 28 فروردین 1403
تحلیل قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

تحلیل قیمت بیت کوین – 11 خرداد

با تحلیل قیمت امروز بیت کوین همراه ما باشید. اگر تا کنون اخبار تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین را دنبال کرده باشید حتما متوجه این موضوع شده‌اید که پادشاه ارزهای دیجیتال خود را برای سفر به ماه آماده می‌کند. با بررسی نمودارها و تحلیل روند صعودی این ارز دیجیتال به این نتیجه می‌رسیم که بلاخره بازار گاوی که همه ما منتظرش بودیم شروع شده است.

روز گذشته نمودار قیمت بیت کوین کمی به سمت پایین متمایل شد که فرصت بسیار خوبی برای خرید این ارز دیجیتال به نظر می‌رسید. با توجه به اینکه حجم معاملات انجام شده در بازار و مقدار کل سرمایه‌گذاری در بازار رو به رشد است بیت کوین هم در موقعیت بهتری قرار می‌گیرد. از طرفی صنعت ارزهای دیجیتال در حال ترقی است و تمام این اتفاقات، گفته‌های کسانی که اظهار می‌کردند بیتکوین به پایان راه خود نزدیک است را نقض می‌کند، البته این موضوع بیانگر این نیست که قاطعانه بگوییم ما در آینده‌ای نزدیک به قیمت 1 میلیون دلار خواهیم رسید ولی نکته‌ای که می‌خواهیم خاطر نشان کنیم این است که ارزهای دیجیتال یک واقعیت انکار ناپذیر است و به مرور زمان بیشتر مورد قبول جامعه واقع می‌شود.

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین

ما می‌توانیم به وضوح روند صعودی را در نمودار مشاهده کنیم و بیت کوین در حال حرکت داخل این کانال است. همانطور که در تصویر می‌بینید من دو خط آبی رنگ زیر روند اصلی ترسیم کرده‌ام که به نظر من بیشترین افت قیمت در این مناطق صورت می‌پذیرد. در قسمت بالای نمودار می‌توانیم یک روند فیبوناچی قوی را در سطح 38.2 و نقطه 9,500 دلار مشاهده کنیم و اگر بتوانیم سطح مذکور را بشکنیم ( که به احتمال خیلی زیاد این اتفاق خواهد افتاد)  می‌توانیم منتظر رسیدن قیمت بیتکوین به 10000 دلار باشیم و حتی در صورت شکست قیمت امکان رسیدن به قیمت 11500 دلار هم دور از انتظار نیست.

منبع: tradingview

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.